Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb mijn winterjas al aan, jullie ook?

• Ja
  • Nee, maar wel al aangehad
  • Nee

0 stemmers

Ik ging me net melden in het ziekenhuis maar die verpleegster had zoveel parfum op, ik ruik het nog en zit inmiddels zeker
30 m verder in een wachtruimte.

Nee maar spijt van :frowning:

Mijn herfstjas eigenlijk, is wel van wol maar niet enorm dik, perfect voor dit weer :blush:

1 like

Ben ik de enige die een zwarte balk door het symbool van het forum heeft lopen?

Edit: de zwarte strepen aan de zijkant zie ik niet.
19 likes

Nee heb ik ook!

Nee, heb ik ook!

edit: lekkere originele post van mij

Ik reageer niet vaak op het forum omdat ik nooit echt het idee heb dat mijn reactie er toe doet, maar ĂĄls ik wat post dan krijg ik vrijwel altijd likes/reacties! Dat vind ik zo leuk aan FF :slight_smile:

25 likes

Ik heb gister een regenjas gekocht en het was de beste aankoop sinds tijden.

10 likes

Op maandagochtend naar de tandarts :sob: gelukkig was alles goed!

Ik moet echt wennen aan dit weer. Gister had ik het serieus de hele dag koud? (Vooral handen en voeten)
En ik zie nu dat het ook maar 7°C is momenteel
Denk dat de verwarming voor het eerst weer aan gaat
Bijna al m’n herfst/winterkleren liggen nog bij mijn ouders :thinking:

1 like

ARGHH collega’s hebben een of andere planning gemaakt in Excel. Maar ze hebben zulke trucjes gedaan dat ik niet eens een kleurtje kan aanpassen?!?!?
Ik moet met die planning kunnen werken, maar op deze manier kan ik dat niet. Ander teamlid was ook al echt niet blij met de planning. Straks even subtiel aangeven, helaas is de maker ervan op dienstreis.

Jij doet geneeskunde toch?
Is inderdaad niet heel vanzelfsprekend. Tenminste in mijn tijd was het meer dat zoiets in theorie wel mogelijk was maar in praktijk heel erg afgeraden werd en lastig ivm andere curricula en gewoon heel erg lastig.

Ik kan echt niet uit bed komen. En het is al half 10 :sweat_smile:

Ik zit op werk met een natgeregende broek en trui, en ik voel me eenzaam :thumbsup:
Zag toen ik Spotify opende een ‘Happy Tunes’ playlist staan, heb die maar opgezet :’)

2 likes

Hoera, ik heb weer internet! Belachelijk eigenlijk hoe blij ik ben na 1 dagje zonder haha

4 likes

Ik ook niet, moet over een half uur in de sportschool staan maar mijn bed ligt zooo lekker :sleepy:

1 like

Heeft iemand hier wel eens ala roy donders wasverzachter opgezet tegen nare luchtjes? If so, leef je nog en werkt het? Hahahahahah

Ik ben op school (wel te laat)

Ik had vanochtend toen ik wakker werd zo’n trek dus ik was lekker een eitje aan het koken maar toen liep ik langs de zak chips die m’n vriend op het aanrecht had laten liggen en de verleiding was te groot; ontbijt begonnen met cheese union chips.

7 likes