Wat je even kwijt wilt #8

Man man man ik ben aan Casa del papel begonnen en wat geil ik toch ontzettend op de Professor… Wat een mooie man. Die intelligentie maakt hem ook zo sexy :inlove:

13 likes

Ik kijk sinds een paar dagen Suits en ik heb dat met Harvey Specter. :heart_eyes:

Samenvatting

8 likes

Nog steeds geen seconde geslapen :frowning:

1 like

Is vanavond! Dus dat wordt twee keer slecht slapen :sweat_smile:

Morrie :sleeping:

1 like

Naar aanleiding van het topic ben ik ook maar eens in de statistieken gaan duiken, en kwam ik erachter dat hoewel ik nog lang geen tienduizend likes heb ontvangen, ik ze ondertussen wel gegeven heb (is dat goed voor een troostprijs?) en dat ik omdertussen in 150 dagen al 473 berichten meer heb gepost dan op twee jaar egf.

5 likes

Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad! Het heeft ook wel iets bevrijdends ofso vind ik.

1 like

2.5 uur slaap ik ga doooood

Hier nog een, hopelijk zijn de kinderen niet zo druk vandaag anders word ik gek.

Hoe gaat het als bc? Blij dat je de baan hebt aangenomen?

Heerlijk zo’n oude overheersende tabakslucht van mijn buurman in het ov. Dit werkt niet goed met mijn lege maag. Gelijk misselijk.

2 likes

Spotte op het station leuke schoenen en toevallig stond het merk achterop. Hoop dat dat meisje me niet raar vond staren toen ik het merk over aan het typen was :see_no_evil:

4 likes

Vorige week is een zeer naast familielid overleden en ik moet nu weer naar mijn werk en zie er echt zo tegenop. Kan nog steeds echt de hele dag huilen, helpt ook niet dat ik nog steeds redelijk nieuw ben op werk dus het niet echt als een comfortabele plek aanvoelt

7 likes

Aaw heel veel sterkte. Denk dat iedereen het wel begrijpt als je rustig aan doet.

1 like

Gecondoleerd. Denk dat iedereen wel snapt dat je het rustig aan moet doen.

1 like

De tijd van mensen die overal te pas en te onpas hun neus kei luid snuiten in het openbaar is weer aangebroken hoor

1 like

Aaahh ja :heart_eyes:

1 like

Ooh ik vond werken in een kledingzaak heel erg leuk, maar wij hadden een klein team en zelfstandige winkel dus dat is heel anders dan een H&M of ZARA.

Zooo lief, mijn moeder bracht me naar het station zodat ik op tijd kwam omdat ik m’n wekker niet had gehoord. Voordeel van een weekendje thuis slapen :orange_heart:

2 likes

Ik geloof niet dat ze aanraden om het te doen als je ongesteld bent omdat het minder pijn doet, dacht dat dat was om zeker te zijn dat je niet zwanger bent. Succes in ieder geval en vergeet geen pijnstillers van te voren in te nemen.

1 like

Vind ik nog altijd beter dan iemand die de hele tijd zijn/haar neus aan het ophalen is.

2 likes