Wat je even kwijt wilt #8

Ik twijfel nog om eerst langs haar te gaan… Durf het op zich wel, maar zij is altijd zó erg niet op haar mondje gevallen…

Oké ik ga vandaag even langs m’n teamleider, bedankt voor het advies!

Goed punt. Ik ga vandaag eerst haar opzoeken, dan teamleider!

Bedankt allemaal!

1 like

Succes!! :four_leaf_clover: Zulke dingen zijn nooit fijn om te doen, maar laat het er zeker niet bij zitten.

1 like

Wolken zorgen voor een soort van dak, waardoor de warmte blijft hangen. Wanneer de wolken weg zijn, kan de warmte dus ook weer wegkomen en wordt het kouder.

1 like

Ik heb mijn winterjas al aan, jullie ook?

• Ja
  • Nee, maar wel al aangehad
  • Nee

0 stemmers

Ik ging me net melden in het ziekenhuis maar die verpleegster had zoveel parfum op, ik ruik het nog en zit inmiddels zeker
30 m verder in een wachtruimte.

Nee maar spijt van :frowning:

Mijn herfstjas eigenlijk, is wel van wol maar niet enorm dik, perfect voor dit weer :blush:

1 like

Ben ik de enige die een zwarte balk door het symbool van het forum heeft lopen?

Edit: de zwarte strepen aan de zijkant zie ik niet.
19 likes

Nee heb ik ook!

Nee, heb ik ook!

edit: lekkere originele post van mij

Admin2 is op de hoogte gebracht. Waarschijnlijk in verband met updates/onderhoud aan de site vanochtend.

3 likes

Ik reageer niet vaak op het forum omdat ik nooit echt het idee heb dat mijn reactie er toe doet, maar áls ik wat post dan krijg ik vrijwel altijd likes/reacties! Dat vind ik zo leuk aan FF :slight_smile:

25 likes

Ik heb gister een regenjas gekocht en het was de beste aankoop sinds tijden.

10 likes

Op maandagochtend naar de tandarts :sob: gelukkig was alles goed!

Ik wil de verwarming helemaal nog niet aanzetten maar het is al zo fris ‘s ochtends :rage:

2 likes

Ik moet echt wennen aan dit weer. Gister had ik het serieus de hele dag koud? (Vooral handen en voeten)
En ik zie nu dat het ook maar 7°C is momenteel
Denk dat de verwarming voor het eerst weer aan gaat
Bijna al m’n herfst/winterkleren liggen nog bij mijn ouders :thinking:

1 like

ARGHH collega’s hebben een of andere planning gemaakt in Excel. Maar ze hebben zulke trucjes gedaan dat ik niet eens een kleurtje kan aanpassen?!?!?
Ik moet met die planning kunnen werken, maar op deze manier kan ik dat niet. Ander teamlid was ook al echt niet blij met de planning. Straks even subtiel aangeven, helaas is de maker ervan op dienstreis.

image

8 likes

Jij doet geneeskunde toch?
Is inderdaad niet heel vanzelfsprekend. Tenminste in mijn tijd was het meer dat zoiets in theorie wel mogelijk was maar in praktijk heel erg afgeraden werd en lastig ivm andere curricula en gewoon heel erg lastig.

Ik kan echt niet uit bed komen. En het is al half 10 :sweat_smile: