Wat je even kwijt wilt #8

Ik zit op werk met een natgeregende broek en trui, en ik voel me eenzaam :thumbsup:
Zag toen ik Spotify opende een ‘Happy Tunes’ playlist staan, heb die maar opgezet :’)

2 likes

Hoera, ik heb weer internet! Belachelijk eigenlijk hoe blij ik ben na 1 dagje zonder haha

4 likes

Ik ook niet, moet over een half uur in de sportschool staan maar mijn bed ligt zooo lekker :sleepy:

1 like

Heeft iemand hier wel eens ala roy donders wasverzachter opgezet tegen nare luchtjes? If so, leef je nog en werkt het? Hahahahahah

Ik ben op school (wel te laat)

Ik had vanochtend toen ik wakker werd zo’n trek dus ik was lekker een eitje aan het koken maar toen liep ik langs de zak chips die m’n vriend op het aanrecht had laten liggen en de verleiding was te groot; ontbijt begonnen met cheese union chips.

7 likes

Lijkt me niet super goed voor je om die dampen in te ademen, maar je zal vast niet doodgaan van één keer haha. Volgens een vriendin werkt het wel maar is het wel vrij heftig qua geur, zou zelf iig liever voor een geurkaars oid gaan :sweat_smile:

1 like

Ja die helpen niet, ahhahahaha. Zou ook wel de ramen open doen en afzuigkap aan ofc.

Komt goed, niet bang zijn en anders kan je altijd aangeven dat je wat nerveus bent, dan stellen ze je wat gerust

You made itđŸ‘đŸŒ Ik zit nog op de bank een shake weg te werken, maar de huisgenoot die “om half 11 wilde vertrekken” is ook nog nergens te zien

1 like

Dat is wel dramatisch ja

Krijg je hem wel nog voor vertrek?

Ik heb je berichten gelezen en ik vind het zo naar. Helemaal omdat je nu vakantie hebt. Succes met je ’ verhuizing’.

1 like

Veel sterkte wensen en als je iets voor haar kan doen hoor je het wel? Vaak is niet eens zo belangrijk wat erop staat he, het feit dat je eraan denkt en iets stuurt betekent al veel!

1 like

Was bij ons ook ongebruikelijk, maar ken zeker wel mensen die dat gedaan hebben, voor zowel minor als stage! Het is alleen meer regelwerk, daar heeft de uni dan ook niet echt zin in. Weet je al waar je naartoe zou willen?

1 like

Onze hond van 11 word morgen ingeslapen
 Ze heeft mijn 10e en mijn 20e verjaardag mee gemaakt
 ik ben er echt kapot van, ondanks dat het beter is zo
 Maar oh wat is het kut

6 likes

Ik heb twee volle spaarkaarten van de AH (voor die lunch/saladeboxen) over. Wie wil? Stuur maar een pb en dan stuur ik het op.

1 like

Ooh ja jij zit in die shitsituatie, dan zou ik het gewoon proberen en daarna even luchten (en hopen dat het dan daardoor niet meteen weer verpest wordt)

1 like

Dat is niet leuk. Heel veel sterkte !

1 like

Sterkte @DikkeKip :two_hearts:

1 like

sterkte! :slightly_frowning_face: & @DikkeKip :muscle::two_hearts:

2 likes