Fijne verjaardag!
Nou weer gesport hoor. Standje tomaat
Sterkte
Hotel Corps de Garde! Of Hotel Miss Blanche. Beide rond âŹ100 per nacht.
Wow ik kwam zonet op het toilet op mijn werk een studievriendinnetje tegen die ik al 2 jaar ofzo niet meer had gezien. Zij werkt hier sinds vorige week. Heb met haar nooit ruzie gehad ofzo, het contact was gewoon verwaterd, maar met wat andere mensen van onze gemeenschappelijke "vrienden"groep heb ik het contact op een niet zo handige manier stopgezet (het ging toen ook wel helemaal niet goed met mij dus weet niet of ik het veel anders had kunnen doen). Ik weet niet zeker of zij deze mensen nog wel ziet, maar ben toch bang dat ze tegen haar geroddeld hebben over mij. Hoewel me dit eigenlijk niks zou mogen schelen. Ben toch lichtelijk in shock dat zij hier nu dus ook werkt en dat ik haar dus nog vaak tegen het lijf ga lopen.
Heel veel sterkte!
@Lovepink @Keaton @kitsune @Evenveel
Dank jullie wel
Echt super bedankt voor alle lieve berichtjes! Vind het echt fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten, en dat er zo veel lieve mensen op dit forum zijn <3
Ja wat @Banananana inderdaad ook zegt! In mijn ervaring vinden mensen het al heel lief en fijn dat je ĂŒberhaupt een kaartje stuurt, dus als je er iets op zet als: âwat ontzettend kut/klote/stom, veel sterkte en laat het weten als ik iets kan doenâ dan wordt dat vast gewaardeerd.
Ik riep vanuit de keuken âwil je een KitKat met me delen?â. Blijkbaar verstond mân kid me niet goed, want het antwoord was âchocopastaâ. Duuuuus nu eet een van ons een boterham en de ander (stiekem) een KitKat.
Waarom wil jij KitKat delen? Who are you
Ik stap net nietsvermoedend de tram uit, kijk ik naast me, loopt daar een jongen waarmee ik heb gedate toen ik 16/17 was (8/9 jaar geleden en toen nooit meer gezien). HAHA zijn gezĂcht, hij was echt heel erg verbaasd.
Had echt niet gedacht dat ik hem Ăłoit nog tegen zou komen, en zeker niet in een heel andere stad om 8:00 âs ochtends op weg naar werk :â)
Ik heb bij bol een boek verkocht en nu zie ik dat diegene op 5 minuten lopen van mn huis woont. Zal ik het gewoon door de brievenbus gooien? Of komen ze daar achter?
Ja misschien wel? En dan heb ik natuurlijk ook geen bewijs dat het is aangekomen. Ik verstuur t wel gewoon.
Iemand heeft dat zelf ook ooit eens bij mij gedaan. Ik vond het niet raar opzich! Totaal niet nagedacht over die verzendkosten toen. Ik dacht juist: hoe eerder het boek, hoe beter.
Ze betalen toch verzendkosten voor het leveren van het product in hun brievenbus, niet specifiek voor de wijze waarop dat moet gebeuren?
Ooh als je ze nog hebt zou ik ze graag willenâșïž