Wat je even kwijt wilt #8

@anon39978576 @Nox @Lula @arumrae heel lief, dank jullie wel :sparkling_heart:

2 likes

Sterkte :heart:

1 like

Zo chill om op maandag uit te slapen! Ik lig gewoon nog in bed haha. Ik had eigenlijk ineens een extra teamoverleg op het werk maar heb gezegd dat ik niet kon omdat ik naar de tandarts moet. Moet ik ook wel echt heen, maar ik had nog zat even bij het overleg kunnen zitten. In plaats daarvan nu lekker chillen in bed!:sunglasses:

6 likes

The Blokes als je van burgers houdt, Gustatio heeft de lekkerste pasta na mijn mening en Humphrey’s is altijd goed. Pure is aan te raden als je zin hebt in een donut of cupcake! Alvast veel plezier! Er gaat niks boven Groningen hĂ© :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik verwacht dat er heel veel dingen op YouTube staan. Ik zou daar even een rondje kijken.

1 like

Oh ik ben witheet van woede. Mijn zusje heeft nog steeds contact met die supermanipulatieve gast.
Dit weekend is ze naar een ander meisje geweest (overigens nadat hij heeft gezegd dat hij nooit meer iets met haar te maken wilde hebben) en kreeg ze allemaal verweten dat ze een slet was en maar lekker SOA’s moest gaan krijgen. Toen heeft ze hem geblokkeerd en nu heeft hij zijn spaargeld naar haar overgemaakt en suggereert dat hij zelfmoord heeft gepleegd? Ik ben zo kwaad. Durf er mijn eigen spaargeld onder te verwedden dat er niks aan de hand is en dat dit de zoveelste manier is om haar weer te manipuleren. En ik ben ook kwaad op haar omdat ze er voor de zoveelste keer weer intrapt. Ben volledig uit mn slof geschoten tegen haar en sta strak van de woede en adrenaline. Ik denk dat ik hem maar eens ga bedreigen ofzo.

1 like

youtube turtulio’s! echt

3 likes

@Suvi

Fijne verjaardag! :balloon:

1 like

Nou weer gesport hoor. Standje tomaat

@Mhysa @Noomie heel erg bedankt! :kissing_heart:

Heel veel sterkte @DikkeKip

Sterkte :frowning_face:

Sterkte @DikkeKip :heart:

:joy: :heart:

1 like

Hotel Corps de Garde! Of Hotel Miss Blanche. Beide rond €100 per nacht.

1 like

Wow ik kwam zonet op het toilet op mijn werk een studievriendinnetje tegen die ik al 2 jaar ofzo niet meer had gezien. Zij werkt hier sinds vorige week. Heb met haar nooit ruzie gehad ofzo, het contact was gewoon verwaterd, maar met wat andere mensen van onze gemeenschappelijke "vrienden"groep heb ik het contact op een niet zo handige manier stopgezet (het ging toen ook wel helemaal niet goed met mij dus weet niet of ik het veel anders had kunnen doen). Ik weet niet zeker of zij deze mensen nog wel ziet, maar ben toch bang dat ze tegen haar geroddeld hebben over mij. Hoewel me dit eigenlijk niks zou mogen schelen. Ben toch lichtelijk in shock dat zij hier nu dus ook werkt en dat ik haar dus nog vaak tegen het lijf ga lopen.

Heel veel sterkte! :kissing_heart:

1 like

@Lovepink @Keaton @kitsune @Evenveel
Dank jullie wel :kissing_heart:

Echt super bedankt voor alle lieve berichtjes! Vind het echt fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten, en dat er zo veel lieve mensen op dit forum zijn <3

5 likes

Ja wat @Banananana inderdaad ook zegt! In mijn ervaring vinden mensen het al heel lief en fijn dat je ĂŒberhaupt een kaartje stuurt, dus als je er iets op zet als: ‘wat ontzettend kut/klote/stom, veel sterkte en laat het weten als ik iets kan doen’ dan wordt dat vast gewaardeerd.

Ik riep vanuit de keuken “wil je een KitKat met me delen?”. Blijkbaar verstond m’n kid me niet goed, want het antwoord was “chocopasta”. Duuuuus nu eet een van ons een boterham en de ander (stiekem) een KitKat.

23 likes