Waarom wil jij KitKat delen? Who are you
Ik stap net nietsvermoedend de tram uit, kijk ik naast me, loopt daar een jongen waarmee ik heb gedate toen ik 16/17 was (8/9 jaar geleden en toen nooit meer gezien). HAHA zijn gezĂcht, hij was echt heel erg verbaasd.
Had echt niet gedacht dat ik hem Ăłoit nog tegen zou komen, en zeker niet in een heel andere stad om 8:00 âs ochtends op weg naar werk :â)
Ik heb bij bol een boek verkocht en nu zie ik dat diegene op 5 minuten lopen van mn huis woont. Zal ik het gewoon door de brievenbus gooien? Of komen ze daar achter?
Ja misschien wel? En dan heb ik natuurlijk ook geen bewijs dat het is aangekomen. Ik verstuur t wel gewoon.
Iemand heeft dat zelf ook ooit eens bij mij gedaan. Ik vond het niet raar opzich! Totaal niet nagedacht over die verzendkosten toen. Ik dacht juist: hoe eerder het boek, hoe beter.
Ze betalen toch verzendkosten voor het leveren van het product in hun brievenbus, niet specifiek voor de wijze waarop dat moet gebeuren?
Ooh als je ze nog hebt zou ik ze graag willenâșïž
Je kan volgens mij een mailtje sturen naar de koper! Beetje onzinnig om te verzenden als ze om de hoek woont imo
Ik zit in de badkamer te forummen zodat mijn vriend het stofzuigen in de woonkamer afmaakt. Anders moet ik zelf doen onder het mom: jij vindt toch dat ik het niet netjes genoeg doe.
Krijgt ze betaald voor een specifieke vorm van pakketverzending met PostNL, of krijgt ze gewoon een bedrag om te zorgen dat het pakketje in de brievenbus komt? Bij het tweede mag ze zelf bepalen hoe ze dat regelt, PostNL is misschien het meest gebruikelijk, maar als zij op een eenwieler verkleed als clown pakketjes door heel Nederland gaat bezorgen of een konijn traint om bij mensen aan te bellen mag dat ook.
Heel veel sterkte!
Ik moet ook gaan onderhandelen voor salaris en ik vind dat ook echt verschrikkelijk. Ik weet dat ik meer kan vragen, want ik heb ook al overlegd met collegaâs en een beetje een gemiddelde bedacht, maar ik voel me alsnog echt inhalig en hebberig.
Ik vind de service ook niet echt top bij A&T, en heb ook veel slechte verhalen gehoord van vrienden die een verkeerde oogmeting daar hadden. Ik heb zelf bij een âechteâ opticien mân ogen op laten meten en toen daar gewoon een bril uitgezocht en dat ging prima
Onion wat een lelijke spelfout
@Knofje @Insouciance you can do it! Ik heb toen ik mijn arbeidsvoorwaardengesprek had heel veel websites doorgelezen waar allemaal onderhandeltips op stonden en dat heeft me echt geholpen. Vooral dat er bij alle sites stond: ânóóit het eerste aanbod accepterenâ, toen ging ik er echt in van âOK WAT JE OOK DOET, ONDERHANDEL!!â en ben 1 trede in mân schaal omhoog gegaan toen.
Wat ook helpt: visualiseren wat je allemaal van die extra 50, 100 of 200 euro in de maand kan kopen. Goede motivatie. Wat voor mij ook nog hielp is dat ik echt boos ben dat veel vrouwen minder verdienen voor hetzelfde werk dus ik dacht ook vooral, Ăk ga er daar niet 1 van zijn haha.
Wat naar! Heel veel sterkte.
Het is maandag hoor. Wil mân stroopkoek opwarmen boven mijn thee, maar had niet door dat mijn mok groter was dan de koek dus flikkert natuurlijk die hele koek in mijn thee
Hahha aw ik voel je pijn
Heel veel succes! Zoals je zelf zegt, je kan het.
Voorbereiden zoals je altijd doet, heb je vertrouwen in je zelf. Ik hoop dat als je er eenmaal bent dat de spanning zo van je af glijdt.
Het is zooooo koud op mân werk. De verwarming doet het ook niet