Wat je even kwijt wilt #8

Ah shit ik wil echt graag nog even naar de zon volgende week maar ik vind het wel echt heel spannend om alleen te gaan. Ik ga gewoon lekker naar een resort / hotel en dan 5 dagen maar toch…

7 likes

Komt goed heel veel succes!

1 like

Komt goed! Gewoon lekker je eigen ding doen. En als je het echt niet leuk vind, 5 dagen zijn (helaas) ook zo om.

1 like

Ik ben echt fucking blij met mijn nieuwe headphone. Wat een geluid. :heart: Klinkt als een goed hardcore feestje in mijn oren nu. :grin:

7 likes

Wat een stommerik, als hij er zo tegen op ziet om mensen te helpen die wat angstiger zijn dan moest hij maar een collega het laten doen ofzo. Je kan toch niet alleen maar modelpatiënten behandelen. Artsen en hun ego soms

Haha ja dat is ook zo. En van die 5 zijn 2 dagen ook nog een reisdag hoor, dus moet wel goed komen. Nu hopen op een leuke deal morgen :grin:

En toch maak ik me ergens ook zorgen over wat anderen zullen zeggen (“heb je geen vrienden ofzo?”). Argh die stomme anderen altijd

Daar moet je je niks van aantrekken. Ze zouden ook kunnen denken “jee wat stoer zij gaat alleen op vakantie, zij doet gewoon waar ze zelf zin in heeft”

1 like

Ik heb, toen ik werd aangenomen, wel direct het eerste aanbod geaccepteerd omdat ik dacht van OKE IS MEER GOED GENOEG. Maar nu weet ik dat ik echt wel meer mag vragen en dat dat niet raar hoeft te zijn. Ik ga m’n best doen, heb net mailtje gestuurd met aanvraag voor gesprek hierover. Aaaaaaah.

1 like

Nee joh! Ik ga ook alleen op vakantie en ik heb alleen nog maar gehoord dat iedereen het stoer vindt (“dat je dat durft!”) dus gewoon gaan!

1 like

Gesport, gegeten, gedoucht, bed verschoond, bullet journal bijgehouden, afval weggegooid, planten water gegeven en nu een boek lezen in bed. Studie komt vanmiddag of morgen wel :+1:t3:

18 likes

Oh bah wat vervelend! Ga je nog wel bij de gynaecoloog proberen? Of toch andere anticonceptie?

Waar ga jij naar toe?

Stuur je mij een pb met je adres?

1 like

Ooo mijn planten. Dat móet ik echt vanavond doen

1 like

Wat is een leuk cadeau voor een tienjarig meisje en een achtjarige jongen?

Ben die kut werk telefoon vergeten terug te hangen na mijn dienst. Kan ik nu weer terug rijden :exploding_head:

1 like

Elf weken Nieuw Zeeland & Sydney, dus wel iets anders. Maar heb ook wel eens alleen een stedentrip gedaan en dan waren de reacties altijd hetzelfde. Hoe vaker je het doet, hoe minder eng het wordt. Alleen het alleen eten in een restaurant voelt nog ongemakkelijk voor mij, maar met een boek/e-reader mee komt dat ook altijd wel goed.

1 like

In de trein voor de allerlaatste keer naar mijn oude huis. Eindinspectie en sleutels inleveren. Als dat achter de rug is heb ik pas het gevoel dat ik echt samenwoon! Woohoo :tada:

17 likes

@DikkeKip Heel erg veel sterkte, wat zou het toch fijn zijn als alle diertjes 80 konden worden <3

1 like

Haha echt hoor. Ik heb dus blaasontsteking. Begin morgen met een kuur. Kan er ook nog wel bij🤦‍♀️