Ik zou het ook wel eng vinden. Maar het gaat leuk worden. Heel veel plezier.
@monkeyslut Ik heb mijn bril bij Tomming gehaald (Arnhem), is een beetje hetzelfde concept. Je kan daar passen, oogmeting doen en dan heb je hem letterlijk binnen een uur. Ik vond het echt superfijn, prijs is ook gelijk. Had zelf geen zin om ver te reizen voor Ace & Tate.
Mini conflict op het werk. Mag ik het weer oplossen. Waarom Ik?!??
Misschien heb je al antwoord gehad hoor, maar ik doe nu mijn electives/minor (wel aan dezelfde uni) maar ik heb ook gekeken naar hoe het gaat om het bij een andere uni te doen. Dat is eigenlijk niet te doen (want moeizaam), behalve als je naar een partner universiteit in het buitenland gaat. Je kan volgens mij wel een specifieke minor volgen aan andere faculteiten (iets met fmhl en fpn die samen een of andere minor doen, fasos zit er ook bij), dat is heel makkelijk. Het kan in theorie wel, maar dan moet je wel vroeg beginnen en goedkeuring krijgen van the board of examinators (geloof ik) van jouw faculteit/uni, en de uni waar je heen wil en dat is best kut
Gewoon laten afzakken het is namelijk een trend deze winter.
Ooof ook leuk nieuwe kopen amar dan met zon koortje achterin waarmee je ze strakker kan maken.
Eigenlijk wil in mijn nieuwe trui aan. Maar tegelijkertijd voelt het ook heel stom om die nu al aan te trekken, want ik moet nog boodschappen doen op de fiets en dan zit ik altijd razendsnel al onder het zweet en dat vind ik ook weer zonde. Misschien dat ik m straks lekker toch aantrek als ik terug ben. Wel een goede motivatie om zo dan toch eens te gaan
Ik denk wel dat dat zou kunnen hoor. Of misschien iets van een elastiekje aan de achterkant.
Heel veel sterkte! Denk dat jullie hond een heel fijn leven bij jullie heeft gehad ď¸
ik ben zo blij dat ik me niet door mân angst heb laten leiden en ik gewoon door ben gegaan met studeren.
zo zo zo fijn dat ik nu wel op mân plek zit en het (voor zover) allemaal lukt!
het is zo lastig om uit die neerwaartse spiraal te komen, omdat het veiliger voelt om lekker te blijven bij wat je kent, en ik geen zin had in nieuwe uitdagingen/dingen waarbij je kan falen.
en nu ben ik elke dag tegen iedereen om me heen aan het vertellen dat ik het zo leuk vind, wat een verschil met een halfjaar geleden; toen lag ik huilend in bed en had ik nauwelijks energie om eruit te komen.
Wat eten jullie als je echt geen eetlust hebt? Ik krijg nu al een paar dagen geen hap door mân keel (althans, ik dwing mezelf om normaal te eten maar dat is ook lastig) maar ik moet wel gewoon blijven eten natuurlijk. Hebben jullie misschien tips voor wat je in zoân situatie wel makkelijk weg krijgt?
Ik eet dan vaak gewoon wat yoghurt enz.
Heel erg bedankt voor je ontzettend lieve woorden!
Net vandaag was die collega natuurlijk nergens te vinden⌠Zul je altijd zien. Had me mentaal al volledig voorbereid. Woensdag weer een kans
Ik had net iemand aan de telefoon en moest de achternaam weten, dus ik zei âen u bent mevrouwâŚ?â zegt ie âik ben een meneer hoorâ. Omg ik schaam me dood hij had echt een vrouwenstem
Hahaha ik heb ook een keer gezegd van: âIk ben eigenlijk op zoek naar meneer (blabla).â
âJa daar spreekt u mee!â
omgg
Eigenlijk heb ik nog steeds een grote liefde voor blink-182.
Ik stuur je even n pb ja
Jaaaa! Hier nog eentje
Wat is je favoriete nummer?
Poeh meerdere:
- Feeling This
- Stay Together For The Kids
- I Miss You
- The Rock Show
Vind wel jammer dat Tom weg is.
Aight! Mijne denk ik Whatâs My Age Again en ik vind die clip ook echt grappig
Jaaa echt zonde hè