Stevige soep en ik stop gewoon veel fruit in de blender. Dan maar op die manier genoeg gezonde voeding binnenkrijgen.
Ik heb ze 1x op Lowlands gezien omdat ik sommige nummers wel leuk vond (man overboard en het nieuwe left alone en last train home in het na tomtijd ) maar ben toen na 3 hits weggelopen omdat ik de grappen wel erg ingestudeerd en kinderachtig vond. Misschien hadden ze zich toch moeten afvragen What’s my age again.
Aankomen/kuitspieren kweken of zo? Nee geen idee. Denk dat schoenmaker ze wel smaller zou kunnen maken?
Ja, tot nu toe super leuk! Nog niet heel veel gedaan, maar interessant om een keer bij het MT te zitten en te luisteren wat ze daar bespreken…
Bij mij waren de kinderen echt lief! Bij jou ook?
Werkt er hier iemand toevallig bij Easyjet die ik even een pb kan sturen?
Fuck me ik ga nooit een horrorfilm kijken. Krijg nu al gigantisch de kriebels bij een aflevering van Dr Who
Heb je nog nooit een horrorfilm gekeken?
Jawel, ooit ;p. Dead silence, geloof ik. En heb the ring wel eens gezien. Maar ik kan op het moment zelf echt heel slecht tegen de opbouwende spanning, heb de aflevering ook op pauze gezet. Was ook naar A quiet place in de bios en dat was echt de hel, zoveel spanningsmomenten en geen pauzeknop
Dit is echt heel random maar ik keek net een filmpje met een violinist en ik bedenk me nu opeens dat ik nog nooit een dikkere violinist heb gezien alleen mensen met een heel tenger postuur?
Oh ik zou me daar echt ongemakkelijk bij voelen vreet echt als een vent. Wij koken ook nooit te weinig eten eigenlijk haha.
Oké ik ben dus niet de enige die dit heeft
Huh, wordt er echt letterlijk gezegd dat je niet zoveel moet opscheppen? Waarom dan niet gewoon meer koken?
Sowieso haat aan precies genoeg koken, ik vind het gewoon knap als mensen dat kunnen.
Ik herken het. Fijn dat je je alweer beter voelt!
Komt op hetzelfde neer vind ik, wat een zeikerds zeg. Is het standaard dat jullie samen eten?
Mijn zusje zit nog op de middelbare school en ze komt echt iedere dag naar mij toe met verhalen. Zo cute vind ik dat
Er knapte net een zakje schoudervulling in mijn vintage jurkje dus nu zit er overal “zand” op me
Klinkt echt gierig dit Kookt zij altijd?
Ik heb vrijdag een vriendin opgemaakt voor een bruiloft. Ze heeft eigenlijk helemaal niks met make up, maar ze heeft nu zoveel complimentjes gehad van haar andere vriendinnen dat ze nu ook make up wil. Ik voel me een soort van trots ofso?