Jaaaaa hilarisch!!! Echt heerlijke tv ook
Thanks, dat leek mij dus ook… maar ik hebt er nu met haakjes maar (afgelopen!) bij gezet, haha
Haha dit doe ik ook vaak! Ik vind alleen dat er niet zoveel opstaan…
Toch irritant.
Ja het is eigenlijk heel erg! Maar toch moet ik er erg om lachen. Je zal er maar bij mij in de straat wonen.
Maar ik neem aan dat ze wel een tracking code hebben ontvangen en volgens mij kan je dan ook zien waar het afgeleverd is. Maar goed wellicht ga ik het morgen horen haha.
Ja nou serieus ik denk dat jij of ik nog niet zomaar problemen zouden hebben met zulke mensen als een van de twee kanten gewoon normaal reageert…
Maar deze mensen, echt
Haha omg wat een programma was dat toch. Dank voor het delen, ik ben ook al aan mn derde filmpje toe.
Ik zou wel bang zijn voor mijn knieschijven daar hoor!
Ooomyygodddd die presentator is ook zo sarcastisch
Ik vind het soms wel een raar idee dat mijn basisschooljuffen van toen nu de leeftijd hebben bereikt om in een verzorgings- of bejaardentehuis te wonen. Stond daar net weer bij stil.
Het is nu op sbs6. Weet niet hoe snel dat dan online staat, maar het is er dit keer echt 1 om terug te kijken!
Wat voor hoesje kan ik 't beste kopen voor een iPhone? Is Otterbox echt beter of zijn anderen net zo goed? Maakt 't nog uit welke van Otterbox?
Of andere tips? Ik heb nooit hoesjes voor m’n foon (daarom minstens 2x per jaar stuk) dus ben een noob.
Edit : afraders zijn ook welkom
Wat is nou een fijne lippenbalsem?
Het is wat kouder en meteen gebarsten lippen
Ik heb mijne gewoon van Ali. 3 voor 3€
Ik vind Burt’s Bees met pepermunt (geloof ik) heel fijn!
Dankjewel voor je antwoord. Ik zit al tijden met hem in de maag, zij geeft hem toch steeds nog een kans. Ik zag dit vanuit ee verte al aankomen en ik heb haar gezegd dat het pure manipulatie was, dat ik het geld terug zou storten en verder gewoon niets. Zij heeft toch de politie gebeld en zijn ouders en uiteraard heeft ie geen zelfmoord gepleegd omdat het inderdaad alleen manipulatie was. Ik werd zo gefrustreerd van alles dat ik haar geblokkeerd had op whatsapp. Vind het nogal wat om tijdens m’n werk m’n tijd op te eisen en ook gewoon al maanden niet te luisteren naar het advies. Ik geloof dat ze wel heel boos op hem is hierdoor en ik hoop dat ze dat gewoon blijft en hem niet nog een kans geeft ofzo. Echt een enge man.
Ik heb een Pela! En ben er heel blij mee (en vind hun concept heel cool)
Ik word hier zo blij van
Hee hallo! zomaar Hoorn op een lijn zetten met Stompetoren