He ik voel me zo vreemd vandaag, alsof ik er niet ben
Voor de 3e keer vandaag zie ik een regenboog! Zo mooi (en toch ook bijzonder)
K heb d knoop doorgehakt en ga mijn appartement te koop zetten, vind het zo spannend.
Kan geen taal topic vinden dus hopelijk hier iemand met een verlossend antwoord
Kun je zeggen
“Zou dat pas doen als je het hebt ervaren. En dat kan ik aanraden, want dat mocht ik dit weekend”
Of is “dit” voor weekend dan verkeerd? Het gaat over afgelopen weekend en ik twijfel en iemand wees me erop en ik twijfel… en wil het graag goed doen en nu ben ik nieuwsgierig.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Een nieuwe rol of functie krijg je natuurlijk ook niet zomaar, ik ga er van uit dat je leidinggevende vindt dat je dat aankan. En bij meer verantwoordelijkheid hoort meer salaris in de meeste gevallen, dus gaan met die banaan! @crazyplantlady
De trein waar ik net in zat heeft een aanrijding gehad met een persoon, vlak nadat ik eruit ben gegaan. (Scheelt max 5 minuten) En toen ik uitstapte zag ik het personeel nog glimlachend met elkaar praten, ze zagen er tevreden uit. Zo bizar om te beseffen dat hun levens nu voorgoed veranderd zijn…
En niet te vergeten het slachtoffer en de nabestaanden zelf :(
Playing violin gives u a double chin
Ik vind dat zon seksloos instrument, zelfs de tengerste persoon krijgt een onderkin, omdat je je nek buigt alsof je een kussensloop vervangt. En dan moet je je kin ook nog eens deponeren in dat bakje/plaatje dat op dat instrument zit (een kinstuk?) en dat is al helemaal geen porum en daar past ook maar een bepaald formaat kin in, als je een dubbele kin hebt in het echt dan vouwt ie nog meer dubbel. (ik bedoel Same en geen fatshaming ofzo sommige mensen hebben gewoon een dubbele kin das genetica) En je speelt viool ook altijd met van die spastische bewegingen als zo’n bobblehead dus dan beweegt het nog meer.
Ik weet het antwoord dus ook niet, maar ik zal zelf nooit een instrument willen bespelen waarbij het lijkt alsof mijn gezicht smelt en wordt opgevangen door mijn instrument. En ik zou nooit een man daten die blokfluit speelt nu ik er over nadenk, das nog sekslozer dan een viool.
Hmm nee dat vind ik dan wel weer lekker rauw en primitief, mits het niet wordt gedaan door een blanke man (met dreads)
Ik vind dat echt belachelijke opmerkingen hoor. Jeetje zeg, laat iedereen lekker zelf bepalen hoeveel hij/zij eet en kijk lekker naar je eigen bord. Sorry, vind dat soort opmerkingen zo stom altijd. Laat je niet gek maken hoor! Fijn voor jou dat je gaat verhuizen! Ik zou een grotere pan kopen als afscheidscadeautje
Ik heb me sinds de bruiloft niet meer gewogen, omdat ik bang was dat het te confronterend zou zijn. Was echt losgeslagen, ben welgeteld een paar weken op dieet geweest, maar na de bruiloft was het net alsof ik 3 jaar niet had gegeten. Vanmorgen met 1 oog dicht gekeken en het viel me alleszins mee. Alleen jammer dat ik dat niet zie als ik in de spiegel kijk.
ah kak ik heb exact hetzelfde meegemaakt. Moest je vragen erover hebben mag je me gerust pm-en
Ik lees net bij Skyradio dat Westlife een comeback gaat maken (samen met Ed Sheeran mja das bijzaak), hoop zo dat dit waar is.
Voel me nu al 3 dagen niet helemaal fit en het wordt steeds wat erger maar niet genoeg om ziek te melden. Maar komend weekend mag ik echt niet ziek zijn dus wil gewoon nu ziek worden zodat ik me met het weekend hopelijk weer goed voel
De laatste tijd staat er op utrecht centraal (bij vapiano etc op dat pleintje) een groep jongeren die anderen aanspreken. Weet iemand waar zij reclame voor maken? Vindt ze zo raar? Staan ze daar met een milkshake in hun hand mensen aan te spreken.
Ik kan wel janken
Ik eet nu pizza en ik heb hier nog een stuk(je) van in de koelkast liggen:
1x raden wat mijn toetje is hehe.
Nee maar ik wou dat ik hem wel aan had. Vond het ijskoud
Boer Joël is Mn fave
Super lief van je! Hahaha ik moest wel lachen om die piemel in dat hoekje opeens