Wat je even kwijt wilt #8

Ik ben benieuwd naar wat jullie doen in de volgende situatie.

Op vrijdag heb je een pakketje aangenomen voor mensen die een stuk verderop wonen ( jij woont op 1 en zij op 8. Huisnummers lopen gewoon 1,2,3 etc.) De bezorger heeft een briefje in hun bus gedaan zei hij en je gelooft hem ook voor 95% want je krijgt zelf van hem ook altijd een briefje (zelfde bezorger altijd).
Ga jij in dit geval zelf het pakketje afgeven en zo ja wanneer dan? Ik ken deze mensen verder niet.

1 like

Na een week zou ik er ff heen lopen, maar aan de andere kant is het toch hun pakketje dus kom het lekker zelf halen.

5 likes

Zo hatelijk vind ik dit! Kom gewoon je zooi ophalen. Ik zou na twee dagen al zelf langsgaan, heb echt een hekel aan andermans pakjes in mijn huis.

1 like

@anon31745129 @HvO Jaa ik ga morgen na mijn werk maar even langs dan. Straks zijn ze dat briefje kwijt omdat het tussen de post zat ofzo. Dan ga ik mij ook weer schuldig voelen.

@Bertie haha ja ik vind het ook irritant. Pakketjes van de directe buren vind ik geen probleem, want daar heb ik goed contact mee. Maar deze mensen ken ik niet eens, maar ja kon natuurlijk weer geen nee zeggen met het aannemen van het pakket haha😅

1 like

Ah zulke goede herinneringen aan deze ‘taart’!

1 like

Heeft iemand een tip voor lekker parfum voor een goedkope prijs? Ik heb al heel lang geen parfum meer en ik wil lekker ruiken.

Kijkt iemand Mr frank visser doet uitspraak? Haha wow gewoon, nu al een parel van een aflevering :joy:

4 likes

Ik kreeg mijn avatar als gifje bij Tikkie en ik raakte ervan in de war :upside_down_face:

51 likes

Ik woon sinds 2 dagen in mijn nieuwe appartement en ik wist dat het een beetje gehorig was, maar mijn bovenburen… Ze lopen gewoon te springen en te stampen door het huis volgens mij? De koffie op tafel trilt in de kopjes :scream: is dat normaal? Ik woonde in een studentenhuis met 8 mensen dus ben echt wel iets gewend. Ik denk dat ze dit niet expres doen en niet beseffen dat het zoveel lawaai maakt. Is het raar om er iets van te zeggen als ik ze tegenkom? Op een vriendelijke manier uiteraard.

Is er iemand die ook Meester Frank Visser kijkt?! Ik kom niet meer bij! :joy: Wat erg!

8 likes

Jaaaaa hilarisch!!! Echt heerlijke tv ook

Thanks, dat leek mij dus ook… maar ik hebt er nu met haakjes maar (afgelopen!) bij gezet, haha

Haha dit doe ik ook vaak! Ik vind alleen dat er niet zoveel opstaan…

1 like

Toch irritant. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja het is eigenlijk heel erg! Maar toch moet ik er erg om lachen. Je zal er maar bij mij in de straat wonen.

Maar ik neem aan dat ze wel een tracking code hebben ontvangen en volgens mij kan je dan ook zien waar het afgeleverd is. Maar goed wellicht ga ik het morgen horen haha.

Ja nou serieus ik denk dat jij of ik nog niet zomaar problemen zouden hebben met zulke mensen als een van de twee kanten gewoon normaal reageert…

Maar deze mensen, echt :woman_facepalming:

1 like

Haha omg wat een programma was dat toch. Dank voor het delen, ik ben ook al aan mn derde filmpje toe.

2 likes

Ik zou wel bang zijn voor mijn knieschijven daar hoor! :joy:

Ooomyygodddd die presentator is ook zo sarcastisch :joy: