Wat je even kwijt wilt #8

Also ik ben duidelijk geen man want het is met echt nog nooit opgevallen dat er zo’n pisding zit op de Roode Steen

4 likes

oh mijn fucking god ik zit zijn insta door te bladeren en er kwam me al iets bekend voor

hebben mijn broer en schoonzus een foto van hem heel groot in de woonkamer hangen

ik sterf echt duizend doden als ze hier lid is maar omg

19 likes

Thanks iedereen! Heb Burberry London besteld!

Omg :scream: Wel goed voor de binding

1 like

6fe7850f

@Zemraluani helaas is het inderdaad regelmatig een seksloze boel op het podium, maar een enkeling kan er voor zorgen dat je tijdens de cadens in een vioolconcerto van je stoel glibbert, en dat is niet vanwege zijn muzikaliteit.

download%20(2)
Overigens is deze meneer Charlie Siem zowel violist als model

9 likes

Klopt, maar ik kom ook 's avonds op vrijdagen en zaterdag en zo over de Roode Steen ;p ik ga eens opletten binnenkort. Heb ze ook met de kermis en de stadsfeesten neit gezien, maar misschien ben ik gewoon blind

Ik raad Spigen aan. Zijn wel wat duurder maar mijn iPhone heeft meerdere keer over de weg gegleden en er is zelfs iemand overheen gefietst en still nothing!

Ik zweer erbij.

!Westlife-6
Het staat ook op nu.nl (ff zoeken op westlife)

3 likes

Omggggggg. Hopelijk komen ze ook naar NL dan, nu nog iemand vinden om mee te nemen. :joy:

2 likes

Forummeeting :sunglasses:

1 like

Ik voel me sinds eind vorige week al ‘raar’. Lekker duidelijk maar ik voel me niet echt fit. Ik ben misselijk, heb niet echt trek maar soms wel een honger gevoel alleen ik weet dan niet wat ik wil eten en niets smaakt me ook echt. Nu heb ik ook moeite met naar de wc gaan. Maar ik heb geen krampen of buikpijn. Ben ook erg moe.

Nu ben ik bang dat ik verstopt zit ofzo maarja omdat ik geen krampen heb… Misschien is het een soort (buik)griepje. Mijn vriend is sinds vandaag ook ziek (spugen etc.) dus zou wel kunnen. Maar vind het wel vervelend. Omdat ik dus niet echt weet wat het is en omdat ik niet weet of ik me zorgen moet maken over dat ik niet naar de wc kan (sorry tmi misschien). Uhg irritant

Is mij ook nog nooit opgevallen. Laatste x dat ik op de roode steen was was lappendag. Toen was het vast te druk voor dat ding

2 likes

omg love mr frank visser ga het morgen direct kijken haha!! bedankt voor de tip

2 likes

@Insouciance die dingen kunnen ze in de grond laten zakken, dus staan niet permanent boven de grond. Dan zie je gewoon een rond stalen deksel.

1 like

Ik was vannacht om 4 uur wakker en kon niet meer slapen.
De hele dag ben ik hees en schor, maar heb ik geen keelpijn.

Ik heb dit hele weekend niks gedaan, kom op lichaam gedraag je! Ik heb t hele weekend voor je gezorgd, stank voor dank dit :joy:

3 likes

En ik lig in bed en heb nu opeens honger.
En ik heb al tanden gepoetst. En ik heb geen zin om eruit te komen.

Goed verhaal meit. Ga maar gewoon slapen. Is voor iedereen beter😅

1 like

Ik heb op aanraden van iemand hier (geen idee meer wie) ook een hoesje van Tech21 gekocht en zou hem iedereen aanraden! Super stevig en voelt fijn, vind hem er ook wel mooi uitzien voor zo’n hoesje, niet extreem dik of zo.
Deze om precies te zijn: https://www.bol.com/nl/p/tech21-evo-check-iphone-8-plus-7-plus-black/9200000065024187/

1 like

Ik kan vanuit mijn raam een appartement zien waar de kerstboom volgens mij niet is weggeweest, het staat wel heel gezellig die lichtjes :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik weet echt niet of ik de juiste richting op ga met m’n studie. Of ik de juiste instellingen benader voor onderzoek/stage.

Nu weer eentje die me 2 uur reizen (totaal 4 uur per dag) zou kosten en €30 voor ov per dag. Is het het waard? Geen idee :tired_face:

Het staat best aardig, maar… Ja.

Ik zou eerst nog meer instellingen benaderen want 2 uur enkele reis breekt veel mensen gauw op en 30 euro reiskosten per dag is behoorlijk weel als je niks vergoed krijgt.

1 like