Wat je even kwijt wilt #8

Ik vind het soms wel een raar idee dat mijn basisschooljuffen van toen nu de leeftijd hebben bereikt om in een verzorgings- of bejaardentehuis te wonen. :open_mouth: Stond daar net weer bij stil.

4 likes

Het is nu op sbs6. Weet niet hoe snel dat dan online staat, maar het is er dit keer echt 1 om terug te kijken!

Wat voor hoesje kan ik 't beste kopen voor een iPhone? Is Otterbox echt beter of zijn anderen net zo goed? Maakt 't nog uit welke van Otterbox?

Of andere tips? Ik heb nooit hoesjes voor m’n foon (daarom minstens 2x per jaar stuk) dus ben een noob.

Edit : afraders zijn ook welkom

1 like

Wat is nou een fijne lippenbalsem?
Het is wat kouder en meteen gebarsten lippen :weary:

Ik heb mijne gewoon van Ali. 3 voor 3€ :joy:

1 like

Ik vind Burt’s Bees met pepermunt (geloof ik) heel fijn!

2 likes

Dankjewel voor je antwoord. Ik zit al tijden met hem in de maag, zij geeft hem toch steeds nog een kans. Ik zag dit vanuit ee verte al aankomen en ik heb haar gezegd dat het pure manipulatie was, dat ik het geld terug zou storten en verder gewoon niets. Zij heeft toch de politie gebeld en zijn ouders en uiteraard heeft ie geen zelfmoord gepleegd omdat het inderdaad alleen manipulatie was. Ik werd zo gefrustreerd van alles dat ik haar geblokkeerd had op whatsapp. Vind het nogal wat om tijdens m’n werk m’n tijd op te eisen en ook gewoon al maanden niet te luisteren naar het advies. Ik geloof dat ze wel heel boos op hem is hierdoor en ik hoop dat ze dat gewoon blijft en hem niet nog een kans geeft ofzo. Echt een enge man.

2 likes

Ik heb een Pela! En ben er heel blij mee (en vind hun concept heel cool)

Ik word hier zo blij van :blush:

10 likes

#slowchatmetjezelf

7 likes

Hee hallo! :rage: zomaar Hoorn op een lijn zetten met Stompetoren

2 likes

Also ik ben duidelijk geen man want het is met echt nog nooit opgevallen dat er zo’n pisding zit op de Roode Steen

4 likes

oh mijn fucking god ik zit zijn insta door te bladeren en er kwam me al iets bekend voor

hebben mijn broer en schoonzus een foto van hem heel groot in de woonkamer hangen

ik sterf echt duizend doden als ze hier lid is maar omg

19 likes

Thanks iedereen! Heb Burberry London besteld!

Omg :scream: Wel goed voor de binding

1 like

6fe7850f

@Zemraluani helaas is het inderdaad regelmatig een seksloze boel op het podium, maar een enkeling kan er voor zorgen dat je tijdens de cadens in een vioolconcerto van je stoel glibbert, en dat is niet vanwege zijn muzikaliteit.

download%20(2)
Overigens is deze meneer Charlie Siem zowel violist als model

9 likes

Klopt, maar ik kom ook 's avonds op vrijdagen en zaterdag en zo over de Roode Steen ;p ik ga eens opletten binnenkort. Heb ze ook met de kermis en de stadsfeesten neit gezien, maar misschien ben ik gewoon blind

Ik raad Spigen aan. Zijn wel wat duurder maar mijn iPhone heeft meerdere keer over de weg gegleden en er is zelfs iemand overheen gefietst en still nothing!

Ik zweer erbij.

!Westlife-6
Het staat ook op nu.nl (ff zoeken op westlife)

3 likes

Omggggggg. Hopelijk komen ze ook naar NL dan, nu nog iemand vinden om mee te nemen. :joy:

2 likes