Wat je even kwijt wilt #8

Forummeeting :sunglasses:

1 like

Ik voel me sinds eind vorige week al ‘raar’. Lekker duidelijk maar ik voel me niet echt fit. Ik ben misselijk, heb niet echt trek maar soms wel een honger gevoel alleen ik weet dan niet wat ik wil eten en niets smaakt me ook echt. Nu heb ik ook moeite met naar de wc gaan. Maar ik heb geen krampen of buikpijn. Ben ook erg moe.

Nu ben ik bang dat ik verstopt zit ofzo maarja omdat ik geen krampen heb… Misschien is het een soort (buik)griepje. Mijn vriend is sinds vandaag ook ziek (spugen etc.) dus zou wel kunnen. Maar vind het wel vervelend. Omdat ik dus niet echt weet wat het is en omdat ik niet weet of ik me zorgen moet maken over dat ik niet naar de wc kan (sorry tmi misschien). Uhg irritant

Is mij ook nog nooit opgevallen. Laatste x dat ik op de roode steen was was lappendag. Toen was het vast te druk voor dat ding

2 likes

omg love mr frank visser ga het morgen direct kijken haha!! bedankt voor de tip

2 likes

@Insouciance die dingen kunnen ze in de grond laten zakken, dus staan niet permanent boven de grond. Dan zie je gewoon een rond stalen deksel.

1 like

Ik was vannacht om 4 uur wakker en kon niet meer slapen.
De hele dag ben ik hees en schor, maar heb ik geen keelpijn.

Ik heb dit hele weekend niks gedaan, kom op lichaam gedraag je! Ik heb t hele weekend voor je gezorgd, stank voor dank dit :joy:

3 likes

En ik lig in bed en heb nu opeens honger.
En ik heb al tanden gepoetst. En ik heb geen zin om eruit te komen.

Goed verhaal meit. Ga maar gewoon slapen. Is voor iedereen beter😅

1 like

Ik heb op aanraden van iemand hier (geen idee meer wie) ook een hoesje van Tech21 gekocht en zou hem iedereen aanraden! Super stevig en voelt fijn, vind hem er ook wel mooi uitzien voor zo’n hoesje, niet extreem dik of zo.
Deze om precies te zijn: https://www.bol.com/nl/p/tech21-evo-check-iphone-8-plus-7-plus-black/9200000065024187/

1 like

Ik kan vanuit mijn raam een appartement zien waar de kerstboom volgens mij niet is weggeweest, het staat wel heel gezellig die lichtjes :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik weet echt niet of ik de juiste richting op ga met m’n studie. Of ik de juiste instellingen benader voor onderzoek/stage.

Nu weer eentje die me 2 uur reizen (totaal 4 uur per dag) zou kosten en €30 voor ov per dag. Is het het waard? Geen idee :tired_face:

Het staat best aardig, maar… Ja.

Ik zou eerst nog meer instellingen benaderen want 2 uur enkele reis breekt veel mensen gauw op en 30 euro reiskosten per dag is behoorlijk weel als je niks vergoed krijgt.

1 like

It’s my party and I’ll cry if I want to :musical_note:

3 likes

Gefeliciteerd! !!

1 like

Dankjewel!

@Twijfelkont
Nee totaal niet juist! Maar dat komt ook omdat die mensen naar mij toe kwamen ipv ik naar hen. Ik was daar inderdaad ook een beetje bang voor, en in het begin dacht ik dat ik gelijk had omdat ik dus geen aansprak had en me ongemakkelijk voelde om gezellig in mn eentje te gaan dansen haha. Maar de mensen die ik gesproken heb vonden het juist heel tof! Ik denk wel dat ik het vaker ga doen, maar ik kom zonder alcohol moeilijk in de “vibe”, (ook als ik gewoon met vrienden ben) dus denk dat ik de volgende keer wel wat zou drinken van te voren haha.

@anon46421473
ik ben naar verschillende kroegen geweest in de stad, ik ken de stad ook nog niet super goed dus dat leek me wel n slim idee, weet ik de volgende keer meteen waar ik moet wezen haha!

@Alpacamybags
Ja ik snap wat je bedoelt! Dat is het ook, ook omdat je nergens rekening mee hoeft te houden enzo

3 likes

Zo’n 150 studenten uit 72 landen in m’n nieuwe opleiding. Hoe fantastisch is dat?! Ik vind het echt jammer dat ik geen full-time student / 20 jaar meer ben, maar ik vind het nu al geweldig om er een beetje deel van uit te maken (ik neem maar een paar vakken).

3 likes

Er is een mug m’n kamer binnengevlogen. Hoezo??? Het vriest bijna buiten. Doe normaal.

Het is nu precies 3 maanden sinds ik terug ben gekomen van een best lange tijd in het buitenland en ik kan niet omschrijven hoe ik me voel. Sorry voor dit verhaal, sorry als het vreemd klinkt of zweverig of uit de hoogte, maar ik kan het niet onder woorden brengen. Ik kan niet eens in het echte leven praten over hoe het was, omdat ik dan ga janken. Ik wil er niet aan denken en toch verlang ik elk moment terug.

De eerste week terug was fijn, om iedereen te zien en gewoon de praktische zaken; schone kleding, make-up, niet constant je spullen meesjouwen, het constante letten op je spullen. Maar dat is helemaal niet bevrijdend, ik ben constant nerveus, onrustig, depressief, ontaard. Alles is hetzelfde, maar het voelt niet meer zo. Ik loop waar ik altijd liep, maar ik voel alsof ik niet meedoe, alsof ik de plekken wel herken maar niet meer beleef. Ik weet hoe alles gaat, maar toch voel ik me constant onhandig, een zombie die door routines gaat.

Het is echt waar wat ze zeggen; alles achterlaten en op reis gaan is zo makkelijk, maar terugkeren is echt heel moeilijk. Ik vraag me af of dit gevoel ooit nog weggaat, een verlangen naar een iets ongrijpbaars. Want ik verlang niet naar een specifieke plek, een specifieke locatie, maar naar een gevoel of een moment. Ik denk dat dit het omgekeerde is van heimwee.

Ik probeer het te googelen maar daar kom ik alleen Pinterest plaatsjes tegen met Wanderlust erop, maar dat is het niet. Het is niet het verlangen te reizen, het is een gevoel van lamlendigheid en een afstand die ik niet kan overbruggen, ik voel me alleen tussen Mn vrienden en familie en onbegrepen op een bepaald niveau. Ik kan het niet uitleggen en ik hoopte dat als ik het opschreef dat ik het dan zou snappen, maar ik kan niet overbrengen hoe het voelt.

Nou, ik ga maar slapen want dit helpt ook niet. Slaap lekker iedereen!

7 likes

Ik herken het ook, heb er ook veel moeite mee gehad en soms nog steeds wel eigenlijk. Gevoel van onrust en ongelukkig zijn hier ook. Dus ging ik vaak na een jaar ofzo weer. Ik ben ook te moe om nu goed te reageren en het te verwoorden maar wilde toch even zeggen dat ik het herken.

1 like

Ik ben om half 10 gaan slapen en werd net wakker om even het forum bij te lezen (wat mis je veel op een ontspannen avond!!)

2 likes