Misschien heb je hier helemaal niks mee, maar je verhaal deed me denken aan dit mooie nummer van Bram Vermeulen.
Ik ben te vroeg op een afspraak en nu ben ik in de auto aan het wachten tot het tijd is, maar er staat een auto naast me en de man die daar in zit doet precies hetzelfde haha het is een beetje ongemakkelijk nu want hij kijkt ook de hele tijd
Ik zit alleen op kantoor en kan steeds de muziek heel hard zetten als er een leuk liedje is. Nu Another love - Tom Odell Zwette Edit
Beter belt er ff niemand.
Ik ga de laatste ook even aanschaffen. Ik herken het gevoel ook echt zo goed. Ik voel me haast depressief als ik terug kom en ik moet echt even weer wennen. Ik probeer mezelf dan maar heel erg te blijven herinneren aan de voordelen die kleven aan het wonen in Nederland en de nadelen weg te stoppen (gebrek aan zon, alhoewel dat dit jaar meeviel maar die winter…).
Hmm… nu maar weer even opzoek naar een leuke bestemming in december.
Ik zit te wachten op bericht van de apotheek om de pil, waar ik het driedubbele voor heb betaald, op te halen. Heb nog steeds geen bericht, dus ik ga maar bakken
Ik zou er gewoon een doekje overheen halen hoor! Echt smerig van die man
Zo herkenbaar! Ik ben sinds januari terug en ik mis het gigantisch. Als ik het niet vergeet, stuur ik je later vandaag nog een pm. In ieder geval ben je niet alleen, het is meestal moeilijker om terug thuis te komen dan om te vertrekken. Als je zoekt met termen als “long term travel coming home” of iets gelijkaardigs, is er veel te vinden. Soms wordt het ook “reverse culture shock” genoemd (maar dat gaat ook breder, na bv. in het buitenland te hebben gewoond).
Dat hij het doekje ziet is toch niet erg? Vind het ook echt heel smerig 
Er was net een klant in de winkel en die stonk echt enorm. Minimaal een week niet gedoucht, gatver hoe kunnen mensen zo zijn 
Van h&m toch? Vind 500 ook echt geen h&m prijs 
Wrs hadden ze er maar 1 en heeft idd een fesjun blogger ofzo die gekocht
Sorry 
Ik heb eindelijk een telefoontje gepleegd waar ik al veel te lang tegenop zie. Niets ergs, gewoon iets wat ik echt moet regelen. Kreeg wel voicemail, dus heb lekker ongemakkelijk bericht ingesproken, maar ik heb het iig gedaan 
Ik vraag me altijd af of mensen die zelf totaal niet bewust zijn van duurzaamheid en vervolgens mijn reizen met vliegtuig gaan bekritiseren dat eerder doen vanuit jaloezie dan oprechte vraagtekens hebben rondom mijn verder aardig duurzame levensstijl.
Vind het dan altijd een beetje een zinloze opmerking terwijl ik dit soort vragen/opmerkingen van mensen die wel bewuster zijn veel beter kan hebben.
Massa is toch juist altijd moe van de duurzaamheidspolitie?
Hadden ze maar eerder moeten bellen. Joe
Hahhahahahaha dit is het echt exact
dit filmpje helpt me echt te relativeren thnx
UHL ik heb echt een KUTdag

Ik had ooit een collega die ging van haar tot haar kont naar een pixie en toen was ik de enige die het opmerkte. Al denk ik dat veel mensen het in haar geval het niet mooi vonden en misschien daarom er niks over zeiden. En soms heb ik het gevoel dat mannen veranderingen maar zelden opvallen laat staan opmerken.
Mn vader zit beneden koffie te drinken met een mede pensionado en het is zo aandoenlijk. Ze zijn allebei van die brave burgers en zijn zo blij elkaar te zien. Mn vader schreeuwde heel hard ARTUROOOO toen die man binnen kwam en die man ANTONIOOOO tegen Mn vader en toen vielen ze elkaar in de armen en nu praten ze in identieke stemmen tegen elkaar en ze blijven elkaar Antonio en Arturo noemen.
Ze heten Anton en Arthur.