Wat je even kwijt wilt #8

:sauropod:

12 likes

Ik ben al 6 keer uit bed geweest om beneden te plassen en ben er zo klaar mee dat ik nu in een emmer naast mijn bed plas.

:joy:

23 likes

Wow, voor het eerst sinds 3 weken langer dan 4/5 uur geslapen. 8 aan een stuk IK BEN ZO BLIJ

19 likes

Ik ben al gevraagd om met vrienden sinterklaas te vieren en iemand anders vroeg naar oud en nieuw. Waarom moet dat allemaal al zo vroeg :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Hahaha dit kan toch niet!

En het klopt idd dat dat ding omhoog komt met uitgaan! Waarom hij hier al op is weet ik niet?

1 like

Dries Roelvink is that you?

4 likes

Wat een kou!!!

1 like

Eindelijk weer een keer goed geslapen

1 like

Ik doe geen elastiekje in mn haar omdat ik knappe collega’s heb en met een staart lijk ik op een baby paasei. Maar ik weet dat ik daar spijt van ga hebben #yolo.

9 likes

Haha ik heb een trein later gepakt dan normaal omdat ik anders moest haasten :joy: Nu ben ik pas 09:00 op kantoor :tipping_hand_woman: nja ik blijf vaak tot 17:30/18:00 dus mag vast wel…

Hebben jullie je tussenjas al aan trouwens?

Er is iemand naast me gaan zitten in de bus en ben echt chagrijnig want hoezo naast mij en niet naast een van al die andere mensen die alleen in de bus zitten :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Ik ben zo blij dat ik vanaf een groot station reis dat het beginpunt is, altijd plek in de trein als ik naar school/werk ga :smile:

5 likes

Verschuif haar dingen en maak plaats voor jezelf :see_no_evil:

2 likes

Ik ben niet zo fit, maar ik wil echt niet ziek worden. Ik lag gisteren al op tijd in mijn bed. Vanavond maar weer op tijd gaan slapen. Morgen kan dat helaas niet.

Ik heb het zo koud pff.

Na de update naar Safari 12 op m’n mac doet uBlock het niet meer. Ik zie dat iedereen dat heeft. Welke ad blocker gebruiken jullie? Ik ben niet zo technisch en zie door de bomen het bos niet met al die alternatieven.

Jaa maar het voelt ook gewoon echt koud? Ik heb het niet zo snel koud en hou echt van de winter maar ik ben nog helemaal niet ready? :sweat: Heb gewoon een trui aan en zelfs een sjaal om

1 like

Ik ook :frowning:

1 like

Moooorning sunshines

3 likes

Was even vergeten hoe vervelend een kater is :sob: En dat op dinsdag omg op mezelf