Wat je even kwijt wilt #8

Mijn moeder vroeg of ik even iets voor haar op haar laptop kon fixen. Toen ik bezig was moest ik iets opzoeken en toen kwamen me er toch suggesties uit de browsgeschiedenis naar boven…

Denk dat ik mijn moeder binnenkort even subtiel het nut van een icognitovenster en het wissen van je browsegeschiedenis ga uitleggen.

32 likes

Omg ik wil weten wattt

1 like

Mijn moeder zou binnenkort zo maar een review van de womanizer kunnen geven, of menig ander item in de webshops van wehkamp en christine le duc.

Vond daarnaast ook geschiedenis van actiebeelden

39 likes

Hahahahaha yaaaassss girl. Ben blij dat het mijn moeder niet was :expressionless:

1 like

Ach het is haar goed recht. Het kan dus alleen awkward worden als dat dus tevoorschijn komt wanneer iemand anders dan zijzelf op haar laptop kijkt.

Ik was voorbereid op ernstige kou na alle verhalen hier op het forum. Maar ben vandaag geland in Nederland en ik vind het alles behalve koud. Of misschien heb ik de zon meegenomen.

Het is nu wel lekker buiten, maar het was vanochtend maar iets van 5 graden. Het koelt gewoon snel af.

1 like

@Diamonds @Quinoa en iedereen, echt onwijs bedankt voor al jullie lieve woorden! Het doet me echt heel erg veel goeds om zulke lieve dingen te lezen. Het verdriet is momenteel natuurlijk erg groot, maar ik weet ook dat het beter zo is… heel fijn dat jullie er zijn. Jullie zijn lief :heart:

2 likes

Ik ben op het vliegveld van Parijs om zo over te stappen op het vliegtuig naar Nederland. Zo gek om straks weer thuis te zijn na drie weken Japan. Wil nu al terug :sob:

3 likes

Ik heb 6u gewerkt en ben echt zooo moe en nu lig ik lekker in bed. Ik ga slapen :heart_eyes::heart_eyes: dooeeeii

3 likes

Echt heel verdrietig, sterkte!

1 like

Absoluut een heel leuke werkvorm, alleen jammer dat ze ‘onthoudt’ verkeerd gespeld heeft :speak_no_evil: Vind ik altijd zo slordig bij leerkrachten (ja, ik ben er zelf ook een).

9 likes

Haha dat heeft ze niet goed gesmurft! (Mijn geheugensteuntje)

4 likes

Waarom zijn GGZ-instellingen altijd zo belachelijk grimmig en onpersoonlijk :’) (daarentegen heb ik wel lekker gekletst met m’n psychiater, het was grappig :joy:)

Ik heb om half 7 mijn inauguratie bij de studentenvereniging en ik vind het zo vaag en ook een beetje spannend. Waar ben ik aan begonnen :sob:

14 likes

Ik had gisteren broeken besteld en er stond 2-5 leverdagen. Maar ik heb ze nu al! Echt chill

Oh ja bijna vergeten

@Fenayi Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

4 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Hahahaha dr komt iemand naast me zitten in de trein… ik kan echt iedereen advizeren om dat niet te doen. Ik heb mij nog nooit zo smerig gevoelt.

1 like

Ja of die in je onderbroek blijven hangen na wc bezoek

2 likes

Thanks allemaal voor de felicitaties!