Wat je even kwijt wilt #8

Ik zou het niet doen. Misschien kan je een andere keer afspreken met je zus en samen nog wat leuks doen voor haar verjaardag?

2 likes

Ik dacht eerst gewoon gaan word vast leuk. Maar zolang reizen en als het je teveel word niet doen. Misschien afspreken om een andere keer 1 op 1 iets leuks te doen met je zus.

1 like

Oh dit gaat over mij? Kwartje valt laat hoor. Had alleen like gedaan voor de felicitatie haha. :see_no_evil:

1 like
Samenvatting

Ik woon in Emmen. :relaxed:

ja jottem ik ben met zo’n gozer aan het appen van tinder en hij woont dus in een stad waar veel vrienden van m’n ex wonen en nu had 'ie iets in z’n story op snapchat gezet en het was een printscreen van een snap van een van z’n vrienden dus ik zag die username en ik weet 90% zeker dat het een van de beste vrienden is van m’n ex

als ze elkaar kennen dan kan dit nog problematisch worden :slightly_smiling_face:

Bleeh ben net in slaap gevallen terwijl ik om kwart voor vijf college had. Ik ben toch minder fit dan ik dacht

Jeeej het ging dus goed, gefeliciteerd!

1 like

Toffe juf :hugs:

1 like

Omg ik heb in 40 minuten 7 likes op mn instafoto en ik vind het echt erg :sob: misschien is dit een biecht

Weinig of veel? Ik vind het veel

1 like

Ik vind dat echt weinig

Ik heb net op aanraden van een forummer (weet niet meer wie?) citroenrisotto gemaakt, omg ZO LEKKER ik wil dit elke avond eten. Jammer dat het zo lang duurt

10 likes

Wie had gisteren die link naar molecule 0 gepost? Eeuwige dank! Dacht dat ie vandaag wel uitverkocht zou zijn maar gelukkig niet :dancingbanana:

2 likes

Hahahaha, ik moet ook nog steeds die ene film van hem kijken :smirk:

1 like

Ik heb echt het tegenovergestelde van een winterdip. Heb vandaag vijf minuten op de parkeerplaats gestaan voor ik mijn auto instapte. Genieten van de kou en vooral de frisse lucht. Heerlijk, ik leef echt weer op. Dit weer maakt me productief, energiek en geeft me ‘s avonds de rust om lekker onder een dekentje te kruipen. Mijn onzekerheden verdwijnen weer naar de achtergrond en ik heb weer een hoop fijne dingen in het vooruitzicht.

Ik deel dit hier omdat men mij hierdoor echt een alien vindt. :alien:

49 likes

https://chickslovefood.com/recept/healthy-comfort-food-citroenrisotto/ ik heb deze gebruikt!

4 likes

Bij mij ook niet idd. Maar vaker zoiets aandoen hoor, staat je goed @anon98052296

3 likes

Stom👹

1 like

Ik ben hees. Wat een ellende

Nee ik heb dit ook!!! Herfst is mn favoriete seizoen. Draag ook veel liever winterkleding

3 likes