Hahaha zit het godverredomme allemaal door mekaar gefrummeld?
kreeg een grappig mailtje
Iâm writing to ask if you would like to develop forumfeminarum.com as a full featured website?
lief maar is al geborgd
Mijn vriend zit muziek te mixen en dat is gewoon zijn werk, maar hij heeft een werkkamer thuis en alles is gehorig hier, dus nu zit ie iets te mixen en ik hoor alleen maar boemboemboem, 100 keer hetzelfde dus ik kan me ook op niks anders concentreren. Goed excuus om een goede koptelefoon te kopen denk ik?
Dankjewel lieve @fysicus <3
Ik had een facebook berichtje gemaakt. Heel persoonlijk en lang getwijfeld of ik het zou moeten delen. Toch gedaan en inmiddels over de 50 reacties gekregen. Ook heb ik heel veel privé berichtjes en telefoontjes gehad. Ik vind het allemaal zó ontzettend lief! Echt heel erg fijn. Jullie allemaal ook nog heel erg bedankt voor alle lieve woorden <3
Vandaag gaat het redelijk. Vanochtend heb ik haar lopen zoeken. Toen kwam ik erachter dat ze er natuurlijk niet meer is⊠Ik denk dat het nog lang moeilijk zou blijven, maar ik weet dat het beter zo is. En ik hoop maar dat ze op een plek is waar ze weer rond kan rennen en waar heel veel honden koekjes zijn haha
Klinkt net een dagboek zo, sorry
Ja god godverredomme krijg de touwtering maar.
Kijk is of ze er een van Belkin hebben het merk dat ze ook bij van die winkels verkopen als a mac etc. Die zijn wat goedkoper maar geen gezeur mee.
Die 10 minuten helpt ook gewoon, goed dat je dat wel doet!!
Hahaha kon maar proberen toch! En ik kom er vaak dus ze herkent me wel. Er hing ook geen nieuwe goedkopere prijs op, dus ze zei random zo van âja je mag hem voor 9 of 8 euro hebbenâ dus dacht, dat is het echt niet meer waard.
Ze heeft wel de bruine blaadjes er van tussenuit gehaald, dus eigenlijk zag hij er nog slechter uit!
Maar over mijn vernederlandsing gesproken, ik merk idd dat ik teveel forum en dan Nederlandse/forum uitspraken gebruik waarbij mân vrienden dan denken âhuh?â hahaha
Haha dat vind ik echt grappig. De meeste mensen zullen dan ook niet weten hoe je daaraan komt dan.
Ja inderdaad haha
Een goede vriendin van me weet wel dat ik hier zit en dan zegt ze âje hebt dat van het forum zekerâŠâ haha.
Ik heb haar ook al een paar keer doorverwezen naar hier als ze meer over iets wou weten zoals bv de menstruatie cup, en ze vond het heel nuttig iig haha
Ik wil soms ook zo graag het woord hyena gebruiken in mijn zinnen want dat is zoân accuraat woord in sommige gevallen. Maar dat begrijpt al helemaal niemand hier
Om het woord maar alweer in praktijk te brengen: ik sta nu als een hyena aan mân deur te wachten tot de Ubereats bezorger hier is. HONGER.
Gefeliciteerd! Toch een fijn gevoel als het dan echt definitief is Misschien heb ik het gemist maar waarom weten je collegaâs het nog niet dan?
@August Je bent waarschijnlijk nĂș aan het rijden maar alsnog succes
Zoveel spierpijn ik voel me een bejaarde.
Mijn neefje wordt zondag twee. Ik vind dat de perfecte gelegenheid om mijn minion inpakpapier te gebruiken
Dusss hoe was het?
Wow dit wil ik ook voor mijn neefjes, waar haal je dit?
Leuk, gefeliciteerd! Ik krijg ook een nieuwe functie op mân werk maar moet het ook nog stilhouden tot na het arbeidsvoorwaardengesprek terwijl ik het eigenlijk over de hele afdeling wil roepen haha
Ik heb het een of twee jaar geleden bij de Primark gekocht⊠ik denk niet dat het nog te koop is. Sorry
Maar Action en Primark hebben heel vaak Disney inpakpapier, misschien dat ze nu ook wat leuks hebben!
Oh ja, Primark is wel een goede om te gaan loeren. Thanks!