Wat je even kwijt wilt #8

Succes! Komt vast helemaal goed :blush:

1 like

Enig idee hoe laat de postbezorger meestal langskomt? Bij mij komt hij bijv altijd in de ochtend.

Ik heb gewoon 2 complimenten van mn redactiebegeleider! Ik ben echt trots!

33 likes

Vaak in de avond, rond 6 uur. Maar het verschilt nog al eens : (

Ik dacht voor 2 seconden “oooh dat zou echt fijn en zacht zijn” maar toen bedacht ik me hoeveel ik zweet daar :frowning:

Ik voel me niet fit. Maar ben absoluut nog niet ziek. Vind dit altijd een stomme tussenin.
Maar goed. Ziek worden komt ook absoluut niet uit natuurlijk.

Succes! Ben je al op geweest?

Misschien moet dit in het gierige acties topic, maar er is een ruiter webwinkel die af en toe een langlopende kortingsactie onderbreekt voor een speciale korting die maar één dag geldt. In de voorwaarden staat altijd dat je het niet kan/mag combineren maar ze vergeten het telkens aan te passen in het systeem dus nu heb ik ipv een tientje korting, 30€ korting :sunglasses:

11 likes

En hoe ging het? Welke baan lijkt je leuker?

1 like

Heeft iemand tips voor wat ik in mijn waterfles kan doen? Ik doe nu elke keer bevroren frambozen en bosbessen, maar ik wil een beetje variatie.

Citrusvruchten!

1 like

De nieuwe xl ham-kaas broodjes van de Jumbo zijn zo lekker. :heart:

Mango. Dat vond ik zelf erg lekker!

En citroen met munt.

1 like

Ik ben dus nu onderweg naar mijn werk, nadat ik de toets voor mijn werk heb gehad (is voor alle beginnende medewerkers) De twee stagiaires die hem ook moesten doen en naar deze locatie nu moeten, zijn zo over het zeuren of ze geen vrij mogen, in de groepsapp die we hebben, niet realiserende dat ik dit tijdens de cursus 9 keer moest reizen (ik ga met ov, zij normaal met de auto). Als je nu al geen zin meer hebt in je stage, worden die 10 maanden lang. Ze hebben nu voor de middag geen vrij gekregen, waarschijnlijk omdat ik gewoon aangegeven heb wel te komen, maar dat gezeur over reistijd mag nu wel echt kappen.

Nee over een uurtje rijles en daarna examen! Ben wel echt zenuwachtig gelukkig kwam mijn vriend me net nog even knuffelen dat was lief

5 likes

Nee kan ik me niet voorstellen bij Bol toch?

Munt met citroen of limoen. Komkommer vind ik ook wel lekker soms.

1 like

De oplader van mijn macbook pro is stuk maar ik ben echt te gierig om €89 uit te geven aan een nieuwe. Nu zie ik online opladers voor €22, maar is dat schadelijk voor je laptop? Het is natuurlijk geen origineel apple product dus vraag me af of dat echt goed werkt?

Museum
Boswandeling
Theetuin
Picknick
Voor elkaar een speurtocht uitzetten
Tent maken in de woonkamer
Spelletjes doen
Stoepkrijten
Badmintonnen
Voor elkaar een boek uitzoeken
Dansen op foute nummers
Sorry, ik ga even los :see_no_evil:

2 likes

Ik denk niet dat dat ideaal is nee, maar bij leapp verkopen ze ook opladers (ik heb daar een refurbished macbook pro gekocht en kreeg er een leapp oplader bij), en daarvan weet ik vrij zeker dat ze geen schade kunnen veroorzaken. Die zijn rond de 50 euro geloof ik, niet goedkoop maar scheelt wel ten opzichte van 89 euro.