Wat je even kwijt wilt #8

Hahaha zit het godverredomme allemaal door mekaar gefrummeld?

4 likes

kreeg een grappig mailtje

I’m writing to ask if you would like to develop forumfeminarum.com as a full featured website?

lief maar is al geborgd

17 likes

Mijn vriend zit muziek te mixen en dat is gewoon zijn werk, maar hij heeft een werkkamer thuis en alles is gehorig hier, dus nu zit ie iets te mixen en ik hoor alleen maar boemboemboem, 100 keer hetzelfde dus ik kan me ook op niks anders concentreren. :confused: Goed excuus om een goede koptelefoon te kopen denk ik?

1 like

Dankjewel lieve @fysicus <3

Ik had een facebook berichtje gemaakt. Heel persoonlijk en lang getwijfeld of ik het zou moeten delen. Toch gedaan en inmiddels over de 50 reacties gekregen. Ook heb ik heel veel privé berichtjes en telefoontjes gehad. Ik vind het allemaal zó ontzettend lief! Echt heel erg fijn. Jullie allemaal ook nog heel erg bedankt voor alle lieve woorden <3

Vandaag gaat het redelijk. Vanochtend heb ik haar lopen zoeken. Toen kwam ik erachter dat ze er natuurlijk niet meer is
 Ik denk dat het nog lang moeilijk zou blijven, maar ik weet dat het beter zo is. En ik hoop maar dat ze op een plek is waar ze weer rond kan rennen en waar heel veel honden koekjes zijn haha :blush:

Klinkt net een dagboek zo, sorry :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Ja god godverredomme krijg de touwtering maar.

5 likes

Kijk is of ze er een van Belkin hebben het merk dat ze ook bij van die winkels verkopen als a mac etc. Die zijn wat goedkoper maar geen gezeur mee.

Die 10 minuten helpt ook gewoon, goed dat je dat wel doet!! :slight_smile:

Hahaha kon maar proberen toch! En ik kom er vaak dus ze herkent me wel. Er hing ook geen nieuwe goedkopere prijs op, dus ze zei random zo van “ja je mag hem voor 9 of 8 euro hebben” dus dacht, dat is het echt niet meer waard.

Ze heeft wel de bruine blaadjes er van tussenuit gehaald, dus eigenlijk zag hij er nog slechter uit!

Maar over mijn vernederlandsing gesproken, ik merk idd dat ik teveel forum en dan Nederlandse/forum uitspraken gebruik waarbij m’n vrienden dan denken “huh?” hahaha

13 likes

Haha dat vind ik echt grappig. De meeste mensen zullen dan ook niet weten hoe je daaraan komt dan.

1 like

Ja inderdaad haha :sweat_smile:
Een goede vriendin van me weet wel dat ik hier zit en dan zegt ze “je hebt dat van het forum zeker
” haha.
Ik heb haar ook al een paar keer doorverwezen naar hier als ze meer over iets wou weten zoals bv de menstruatie cup, en ze vond het heel nuttig iig haha :grin:

3 likes

Ik wil soms ook zo graag het woord hyena gebruiken in mijn zinnen want dat is zo’n accuraat woord in sommige gevallen. Maar dat begrijpt al helemaal niemand hier :cry:

11 likes

Om het woord maar alweer in praktijk te brengen: ik sta nu als een hyena aan m’n deur te wachten tot de Ubereats bezorger hier is. HONGER.

4 likes

Gefeliciteerd! Toch een fijn gevoel als het dan echt definitief is :grin: Misschien heb ik het gemist maar waarom weten je collega’s het nog niet dan?

@August Je bent waarschijnlijk nĂș aan het rijden maar alsnog succes :hugs:

1 like

Zoveel spierpijn ik voel me een bejaarde.

1 like

Mijn neefje wordt zondag twee. Ik vind dat de perfecte gelegenheid om mijn minion inpakpapier te gebruiken :heart_eyes:

43 likes

Dusss hoe was het?

1 like

Wow dit wil ik ook voor mijn neefjes, waar haal je dit?

Leuk, gefeliciteerd! Ik krijg ook een nieuwe functie op m’n werk maar moet het ook nog stilhouden tot na het arbeidsvoorwaardengesprek terwijl ik het eigenlijk over de hele afdeling wil roepen haha

1 like

Ik heb het een of twee jaar geleden bij de Primark gekocht
 ik denk niet dat het nog te koop is. Sorry :sweat_smile:
Maar Action en Primark hebben heel vaak Disney inpakpapier, misschien dat ze nu ook wat leuks hebben!

Oh ja, Primark is wel een goede om te gaan loeren. Thanks!

2 likes