Wat je even kwijt wilt #8

Het is ook gewoon zo sneu omdat in beiden gevallen we het dus hier hebben over iemand die niks verkeerd doet en ook niet gemeen achter onze rug is of zo. Ik ben juist vaak iemand die in ongemakkelijke situaties mensen makkelijk aan het praten krijg (bijv. introductie van een studie), maar hier is gewoon geen beweging in te krijgen. Ik ben wel benieuwd hoe het in de verre toekomst zal gaan. Ik zie hem toch niet zo gauw écht settlen en het is ook niet dat zij als dompteur hem temt. Ze laat hem gewoon zijn gang gaan en hij vindt het wel fijn om die ruimte nog te hebben. Maar als je met z’n drieën wat doet is het meer alsof zij ook meegaat omdat je tante heeft gevraagd of je nichtje ook mee kon en je vond dat je het niet kon maken om haar thuis te laten.

1 like

Hahahaha geweldig. Mijn moeder roept ook altijd dat ze zo kan winnen met een foto wedstrijd als 1 van de 3 miljoen fotos die ze van mij maakt 1 semi gelukt is…

2 likes

Kerstkabouters met balneuzen wel toepasselijk. :laugh:

1 like

Ben benieuwd of en wat voor antwoord je gaat krijgen.

1 like

Ik had net dus een bosje oranje rozen gekocht bij de winkel. Zit ik net even met mijn moeder aan de telefoon, zegt ze ‘ik heb net een bosje oranje rozen gekocht’ :open_mouth:

Heel apart dat we precies hetzelfde hebben gedaan terwijl we het niet van elkaar wisten

16 likes

Ohoh, herkenbaar. Bij een vriendin van mij werd er ook vooral contact opgenomen met haar man of met hem gesproken, terwijl zij alle administratie doet en hij amper weet hoe het zit. En ik heb vaker gehoord dat het zo gaat. Behoorlijk seksistisch. Goed dat je hen erop aanspreekt! Ik ben benieuwd wat voor reactie je zal krijgen.

5 likes

Ik ben vorige week overgestapt van opticien qua lenzen. Maar ik heb nu elke dag hoofdpijn en heb het idee dat ik veel slechter zie?

4 likes

Mijn werk moet bezuinigen. Prima maar nu hebben ze een hele drastische stap gedaan welke echt alles onderuit gaat halen en zoveel chaos en drama gaat veroorzaken.

Ik moet hier opeens aan denken. Op mijn werk (gebouw met service flats waar oudere mensen wonen, er is ook een restaurant waar ze kunnen eten) hebben we een nieuwe bazin, ze is Nederlands. Vriendelijke dame.
Maar nu heeft ze beslissingen doorgevoerd om te besparen. We hadden dus altijd glazen 1 liter flessen Chaudfontaine. Nu zijn deze veranderd naar plastic flessen van 1 liter van 1 of ander voor mij onbekend merk.
Een collega van me zei dat dit welgeteld 4 euro per maand bespaart :smile: :smile:
Dat is toch belachelijk. Het eerste waar ik ook kon aan denken is ‘tja Hollandse gierigheid’ haha sorry mensen!!
Ik weet ook wel dat niet alle Nederlanders gierig zijn hoor haha :sweat_smile:

10 likes

Niet :stuck_out_tongue:, ik geef m’n moeder een knuffel als ik haar zie en als ik wegga, zonder zoen. 3 zoenen en een hand is wel afstandelijk inderdaad. Nu ik erover nadenk, hoe dichter de persoon bij mij staat, hoe minder zoenen ik geef? Haha. 3 zoenen geef ik enkel aan verre familie, of op feesten o.i.d. 1 zoen aan vrienden. En knuffels (zonder zoenen) voor m’n beste vrienden.

2 likes

Ik geef altijd 1 kus op de wang en een dikke knuffel aan allebei mijn ouders
Vind dat echt fijn en soms voel ik me dan weer even hun kleine meisje

Klinkt echt heel kwijlerig maar het is wel zo

4 likes

haha m’n moeder heeft (heel lief hoor) een kalender gemaakt voor m’n 21e verjaardag met allemaal foto’s van mij door de jaren heen die zij “zoooo leuk” vindt
maar ik vind echt bijna alle foto’s echt zo kut en lelijk en gatver :weary: echt van het type trol ja
ik heb die kalender wel 1 jaar opgehangen en vervolgens in een doos gestopt want wil gewoon niet naar mezelf kijken en m’n moeder vraagt er nog steeds wel eens naar of ik niet dat ding weer aan m’n muur wil hebben

5 likes

Ik wil eigenlijk eten bestellen, maar ik heb eigenlijk niet eens ergens zin in en weet niet wat ik wil bestellen. Ik zou als enige wel sushi willen, maar dat mag niet omdat ik dat volgende week ook al ga eten.

Ik geef mijn ouders (moeder, vader, stiefvader) en mijn broertje een kus op de mond en een knuffel, en de vriendin van mijn vader alleen een dikke knuffel. Drie kussen en een hand is wel heel afstandelijk ja…

1 like

Ik geef mijn ouders vaak een knuffel en een kus op de wang, maar als mijn moeder me afzet op het station of iets geven we elkaar wel vaak 3 kussen. Is er een beetje ingeslopen en vind het wel passend voor afscheid op zich.

3 likes

O dat ga ik zo maar is even checken :flushed:

Aah er kwamen net meisjes voor de postzegelactie aan de deur en dat vond ik zo leuk. Ik weet nog zo goed hoe blij je vroeger was als iemand wat wilde kopen dus ik vond het vet leuk dat ik nu een keer wat kon kopen :joy: wat een meuk trouwens wat ze verkopen!! Haha

8 likes

Ik ga zo voor t eerst in Mn leven naar een voetbalwedstrijd kijken in het stadion en hef lijkt me eigenlijk echt saai.

4 likes

Dikke knuffel! Superkut!
En gefeliciteerd, hopelijk heb je toch een fijne dag :kissing_heart:

1 like