Wat je even kwijt wilt #8

Bij de ING hebben we een gezamenlijke rekening en daar wordt ook mijn vriend als eerste genoemd, ook op mijn pas en op mijn app.

Dit is op mijn ING gezamenlijke rekening niet! Maar ik ben ook degene die de persoonlijke rekening bij ING heeft, dus misschien daarom. Mijn vriend zit bij een andere bank

1 like

Toen ik met m’n ex een gezamenlijke rekening ging openen, had de medewerker het op m’n ex z’n naam gezet. Hij zei: het moest op 1 van jullie namen, dus heb het zo gedaan. Dus ik zei: oh oké en waarom dan op zijn naam? Stilte en toen zei m’n ex dat ik geen scène moest schoppen :roll_eyes:

9 likes

Goed dat het je ex is. Tsssk. Ik zou juist alleen daarom al stennis gaan schoppen.

5 likes

maar HOE doen ze dat dan als je lesbisch bent. hoe komen ze er dan achter wie het mannelijkst is. moet je dan langskomen?

28 likes

Zeg even tegen je vriend dat ik hem puur en alleen vanwege deze seksistische opmerkingen een slapjanus vind.

Verder wens ik hem veel plezier op zijn vakantie die zo maar eens van de centen van zijn lieve vriendin zou kunnen zijn betaald.

4 likes

Shag draaien van je okselhaar en een lage stem opzetten

3 likes

Het aantal houthakkersbloesjes tellen ;p

4 likes

Nou ja gelukkig staat hij redelijk dicht bij het station en daar zit een fietsenmaker. Dus ik hoop dat ik hem daarheen krijg en dat ze het slot daar kunnen doorzagen of iets

& @Nox bedankt voor jullie reacties! Ik ga maar eens op de koffie en het inderdaad goed laten vastleggen.

Dankjewel, heel lief van je <3

Even een tip voor iedereen hier
Ga nooit op hakken op stap want de dag erna kan je amper nog lopen :slight_smile:

Zou eerst alleen wat gaan drinken maar toen wilde iedereen ineens nog op stap en ik ging mee :sweat_smile:

Daar kan ik ook inkomen.

Over werkgevers en geld gesproken. Ik heb zojuist contact gehad met een incassobureau omdat ik van een opdracht uit mei (!!!) Nog steeds geen geld heb ontvangen. Ben er helemaal klaar mee en ben dus een procedure gestart.

Het stomme is dus dat ik dus niet de schuldige ben maar het toch eng vind om contact te zoeken met een incassobureau

1 like

Hmm ja wij hadden inderdaad allebei al een lopende rekening. Vind het toch gek dat ik dan niet zelf als eerste genoemd wordt op mijn pas en in mijn gegevens.

Ugh. Wat een onzin. Hoop dat je snel een apparaat met ethernetaansluiting vindt om het te testen dan!

ik WIST dat iemand struiptrekking van het patriarchaat ging zeggen

8 likes

Je zag het in je glazen bol?

Ik droom altijd zo kut als ik koorts heb, vannacht was ik mijn schoonvader aan het reanimeren en daarna moest mijn been geamputeerd worden maar ik moest eerst 9 uur lang met paard en wagen naar het ziekenhuis rijden :horse:

8 likes

nee ik voel dat soort dingen altijd aan mijn water.
wat is dat eigenlijk? je water?

1 like

Ik heb al een aantal dagen last van een beetje hoofdpijn, wordt er erg moe van.