Wat je even kwijt wilt #8

Nou er zijn best wel wat zieken op kantoor vandaag. Ik hoop dat ik beter blijf. Ben de laatste tijd ook al niet heel erg fit namelijk.

George :heart_eyes: Wat zal die je gemist hebben! Je kan 'm bijna weer lekker knuffelen! Zijn je laatste vakantie dagen nog leuk geweest? :smiley:

1 like

Jongens had even jullie bacillen bijgehouden ben ineens ook echt snotverkouden. Zou mijn antibiotica voor mijn blaas ook mijn verkoudheid aanpakken zou wel chill zijn

Haha ik zou het je gunnen maar waarschijnlijk is je verkoudheid een virus dus nee ;p

Hahah shit het had zo mooi kunnen zijn

Mijn fiets staat in de woonkamer bij mijn vriend want hij woont in de stad. Maar elke keer moet ik hem ‘s ochtends dan naar beneden tillen (klein trappetje af) maar het gaat echt een keer fout😓

Ik wilde even de openingstijden van de uniqlo opzoeken en toen zag ik dat ze een 3,0 uit 2 reviews hadden, dus was wel benieuwd waarom want de winkel gaat dit weekend pas open. Haha lol sommige mensen, zie het trouwens ook wel echt helemaal voor me

84 likes

Hahaha de tijd die mensen over hebben

1 like

Hahahahaaa geweldig.

1 like

HAHA ja ik ook, en ik maak me dan in het bijzonder zorgen over mijn examen wiskunde. Of dat ik opeens te horen krijg dat ik op deze leeftijd nog de hele middelbare school over moet doen omdat mijn examens niet kloppen. Maar mijn vader heeft het nog steeds wel eens dus misschien gaat het nooit over.

6 likes

Ik stuurde de hunkemoller klantenservice een bericht of ze weten wanneer mijn bestelling komt (te laat dus blijkt), krijg ik een of andere bijdehande opmerking van ze die mijn vraag niet eens beantwoord :expressionless:

Dit klinkt als een mooi topic. Reviews en klantenservice drama/lolz

24 likes

Mijne zijn ook wiskundegerelateerd vaak. Ik denk dat ik engels, nederlands etc echt nogmaals zou acen nu, maar ik kan me bij god niet meer herinneren hoe ik zou moeten differentiëren of integreren. Ik ken alleen nog maar de term, verder is het een grote blank voor me. Ik weet ook niet waarom je het zou moeten doen of wat je ermee op schiet. Dat is vaak een grote bron van paniek in mn droom.

2 likes

M’n sleutel van m’n extra fietsslot is vannacht in het slot afgebroken. Omg ik baal echt
Terwijl die dus aan m’n fiets zat hè dus m’n fiets staat nog steeds in de stad :unamused:

1 like

Love Jan de Hoop. Hij wenst me altijd namens het complete team van het ontbijtnieuws, en in het bijzonder namens -random collega- een hele fijne dag. Zo lief <3

13 likes

Mijn ochtend begint kut. Een of andere idioot heeft op kantoor in de keuken twee keer gespoten met een brandblusser. Heel de keuken was wit en we kunnen daar ook geen raam open zetten. Nu heb ik het natuurlijk ook ingeademd, o.a. toen ik schoon stond te maken.

M’n longen voelen nu ook een beetje gek en ik las dat de stof inademen laxerend kan werken. Ergens ben ik echt heel bang nu ofzo, dat ik ziek wordt? Iemand ervaring hiermee?

Ben in ieder geval lekker chagrijnig.

3 likes

Ik wil een /gonewild op reddit posten :redface:
Heeft iemand hier dit wel eens gedaan?

Ik heb dit weekend feestweekend met wat vriendinnen uit Engeland en ik vier mijn verjaardagsfeestje. En door die rekeningen van gister voel me ik echt verrot. Dus ik geef lekker vandaag al de brui aan mijn intermitterend fasting dieet en ik ga aan de schranz.

Ik heb ook wel eens een hele ruimte schoongemaakt waar iemand met een brandblusser had gespoten, en naast dat ik wat kriebelende keel/longen had, heb ik nergens last van gehad! Misschien dat wat frisse lucht kan helpen?

1 like