Wat je even kwijt wilt #8

Zo ik ben vandaag even mijn motivatie kwijt. Gisteren ging zo goed, heb zoveel kunnen afronden. Maar vandaag wil het even niet.

Hahaha ahw. Maar heb je nooit het idee dat je er wat aan had? Dingen als enzymkinetiek en afbraak van medicijnen enzo is toch best wel wiskunde B-ig?

1 like

Bij mij komen douchen :raising_hand_woman:t4:ā€ā™€ļø

1 like

Oh die droom over wiskunde ken ik. Ik ben echt zoo slecht in wiskunde maar op mn opleiding zat ik in het laatste jaar dat er niet persee een voldoende voor moest halen. ( een 5 was genoeg geloof ik of je moest bij een ander vak een 7 halen zoiets)
Maar ik heb vaak gedroomt dat er iets mis is gegaan en ik het opnieuw moet doen.

1 like

Terecht, wat een onzin! Ik had laatst iets soortgelijks bij het boeken van een vakantie. Ik heb geboekt, betaald en mijn gegevens bij ā€˜reiziger 1ā€™ ingevuld. En toch wordt mijn vriend als hoofdboeker gezien??

4 likes

Dit is net als de weledelgestrenge heer, wie was hier dat ook alweer :thinking:

3 likes

Ik heb wel studiegenoten nu die bijv. instromen van hbo of een andere bachelor en daardoor nooit vwo wiskunde B (havo wis B of wis A) gehad hebben en die kunnen dit vaak niet, vandaar.

1 like

Goed dat je het hebt aangekaart bij je baas! En heel rot dat je je niet zo goed voelt, logisch dat zoā€™n incident er dan voor zorgt dat je moet huilen en hyperventileren. Ik hoop dat je snel beter in je vel zit en je misschien een beetje kan uitrusten in het weekend.

1 like

Ik ga vandaag naar de kapper! Ondanks dat ik alleen de puntjes laat knippen kan ik daar echt van genieten :blush:

4 likes

zowwww ik verplaats deze post ff naar FEMINISME hoor
nee grapje hoor. klootzakjes.

6 likes

Mijn internet doet het niet en na meer dan een halfuur aan de telefoon gehangen te hebben met de klantenservice moet ik nu eerst een apparaat vinden dat ik met een kabel aan de modem aan kan sluiten zodat ā€˜zij uit kunnen sluiten dat het aan de verbinding zelf ligtā€™, anders sturen ze geen monteur??? Hallo waar moet ik een extra computer vandaan halen?

Hoe gaat dit bij homosexuele stellen. Ik ben hetro maar ik zou hierdoor uit protest met een vrouw willen trouwen.

1 like

Heb je een computer of laptop in huis? Dan kun je die toch gewoon aansluiten aan het modem? Daar hoef je niet per se een extra pc voor te hebben lijkt me! Of begrijp ik je nu verkeerd haha?

Wij hebben drie laptops in huis zonder ethernet ingang. Alles is namelijk wifi tegenwoordig, lekker makkelijk, behalve als je wifi het niet doet.

Oh shit! Dat is wel onhandig! Hebben jullie toevallig een spelcomputer in huis? Xbox, PlayStation etc. Daar zit wel altijd een ethernet aansluiting op als het goed is.

Oke ik blijf forever single. Baas in eigen rekening!!

8 likes

Neeā€¦ heb de printer ook gecheckt, maar die kan het ook niet helaas. Ik ga nog op zoek naar een oude laptop die we volgens mij ergens hebben moeten liggen maar ik vind het echt superkut dat bij Tele2 blijkbaar de klantenservice afhankelijk is van welke apparaten je in huis hebt (??). Of ik niet een laptop van iemand kon lenen, vroeg die jongen aan de telefoon. Rot op man.

Balen. En nu?

Nee :disappointed_relieved:. Wij hebben helemaal niet veel apparaten in huis, gewoon allebei een laptop en een telefoon. Snap wel dat die jongen er zelf niks aan kon doen maar het helpt mij ook niet. Toen ik zei dat ik geen apparaat heb en kon dat kastje niet gewoon vervangen worden was het van ā€˜nee als ik dat invoer gebeurt er niksā€™.

Kun je niet je telefoon als hotspot gebruiken en dan testen of je laptop het daarop wel doet? Dan sluit je ook uit dat het aan je laptop ligt, en dat het dus wel aan de wifi moet liggen, toch?