Wat je even kwijt wilt #8

Ik ben bijna 30, had nog nooit een boete gehad en was daar behoorlijk trots op. En nu heb ik in letterlijk minder dan 1 maand tijd een parkeerboete, een snelheidsovertreding én is m’n auto weggesleept. Goed bezig :roll_eyes:.

9 likes

oh god wat klinkt dit bekend, maar dan vanaf de andere kant

3 likes

Ik heb een nieuwe panterjas en van het ene komt het andere.

Maaarrr ik vroeg me dus al een tijd geleden af; zou ik ontslagen kunnen worden als ik mij buiten werktijd prostitueer in het fietsenhok? Ik denk dat het mijn geloofwaardigheid wel wat geweld aan kan doen, en ik zou het ook niet per se willen, maar als ik op mijn werk seks heb met een collega kan ik wel ontslagen worden en dat lijkt me voor mijn geloofwaardigheid minder schadelijk. Random donderdag vraag.

10 likes

Mijn baby is met de helm op geboren! Ik kende de uitdrukking hiervoor niet, maar de verloskundige en verpleegkundigen noemden het zo. Zit hier in een noordelijke hoek van NL dus niet iets Limburgs denk ik!

1 like

Vroeger dachten ze ook dat kinderen die met de helm op geboren zijn meer aanleg hadden voor het paranormale en vaker helderziend waren.

2 likes

Ik ben ook zo geboren haha!

2 likes

Na mezelf hard te hebben ingezet terwijl mijn vorige leidinggevende niks deden, heeft mijn baas gevraagd of ik de functie wil gaan vervullen. Ben zo blij dat er niet weer een duffe doos de baas gaat spelen over mij

14 likes

Bij mij in de studio Wierd duk…
Hahahaha kan alleen bij Telegraaf.

1 like

Er zit een jongen in mijn bus met een gigantisch boeket rozen met van die leuke witte kleine bloemetjes ertussen en zo’n hart op een stokje en ik vind het zo schattig

20 likes

die niet-allergene appels werken dus echt, die je bij de ah kunt kopen. wat een feest.

8 likes

Ja goed hè! Ik was ook al euforisch

1 like

Dus mijn mobiel was in de sloot gevallen. Ik kon hem niet meer vinden in de baggerbodem. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan, ik heb zoveel mobieltjes al gesloopt en kwijt geraakt. Had deze mobiel ook pas 2 weken omdat ik de vorige kapot had laten vallen.

Maar goed ik ben nog een keer terug gegaan naar de sloot, met de gedachte om er in te gaan😂 nog een keer gevoeld over de baggerbodem. Mobiel gevonden!! En hij doet het nog gewoon… hopelijk heb ik er eindelijk wat van geleerd.

Voor degene die zich afvragen wat ik bij een sloot in de buurt deed, ik was water aan het halen voor mijn volkstuin.

26 likes

Oja en ik stink nu een uur in de wind naar slootbagger.

1 like

Serieus? Ik ga morgen kijken of ze bij mijn ah ook te koop zijn. Hebben ze nog een speciale naam? Kan er niets over vinden op de website.

Santana! Zijn er normaal gezien alleen in de herfst, dus sla je slag!

2 likes

2 likes

Dankje!

Broccooooooli

12 likes

Ha. Hahaha.

Ik heb een foto van planten op m’n insta en een vriend reageert met #plantenzijndenieuwepoezen. Ik wilde reageren met #nietallergischvoorplanten.

Heb hooikoorts.

14 likes

Ik heb per ongeluk het afvoerputje van de wastafel dicht gedaan.
Zo’n geval

En nu snap ik niet hoe die weer open moet…
Heb er al twee nagels aan afgebroken