Wat je even kwijt wilt #8

Zit meestal achter de kraan zo’n hendeltje toch?

1 like

Mijn afspraak bij de bank zit er op. Anderhalf uur duurt het om een rekening te openen in Frankrijk :joy:. Maar het is gelukt.

1 like

hoort een hendeltje te hebben ja ergens, die van mij is afgebroken dus ik sta nog weleens met een nagelvijl oid dat dekseltje eruit te wippen.

Net m’n slot laten doorslijpen bij de fietsenmaker :flushed: 8 euro armer
En gelijk een nieuwe gekocht
Wat een gedoe

2 likes

Hahahahah ja omg dat stukje. “En in het bijzonder Robert Jan” oid. Hebben ze die dag dan een heeeele speciale taak? Vind Jan ook geweldig.

1 like

Zo herkenbaar dat onderste. Een goede vriend van mij die zelf een heel actief leven leidt, een goede baan heeft en nog veel onderneemt, heeft een vriendin die echt nergens voor te porren is en altijd stil op de bank zit. Ze zijn nog niet heel lang samen maar ik vraag me echt af wat hij soms in haar ziet. Het is heel awkward als je met haar alleen in de kamer zit want ze zegt nooit wat en als je interesse in haar toont komen er altijd halve zinnen uit. En dan kan ik best druk zijn, maar zelf als ik mijn bek houdt is het gewoon alsof je je permanent in een stilteruimte bevindt. En ze heeft naast haar parttime baan dus ook geen hobbies of iets dat ze soms onderneemt. Ik zie haar nooit echt stralen ook niet als hij het over haar heeft.

1 like

Huh… ben op mijn werk, ging net iets googlen (iets medisch) en opeens hoor ik mijn collega zeggen ‘wat apart, ik krijg een advertentie over …’.
Ik voelde me zo betrapt! Is dat omdat we op zelfde wi fi netwerk zitten? Want dan moet ik oppassen

Ja Gadver Mn moeder heeft echt de lelijkste foto ooit van me heel erg laten uitvergroten en opgehangen op de logeerkamer, want “hij is zo lekker spontaan” en “echt jij” en als ik dan een keer een foto wel mooi vind zegt ze “ja maar dat een neplach”.

Sorry hoor dat ik niet een soort kilometer tandvlees en 3 onderkinnen op een foto hoef.

15 likes

Meh heb perongeluk mijn post verwijderd over dat ik bloemen had gehad na mijn huiluitbarsting oeps.

1 like

Haha nee snap je hoor. Mn moeder bedoelt het ook niet slecht maar ik vraag me vaak af of ze serieus is. Ik had laatst van iedereen op de familiedag mooie foto’s gemaakt en vroeg aan Mn moeder of ze van mij ook precies zo’n portret wil maken. Komt ze vervolgens helemaal in Mn aura staan en omdat ze kleiner is ook nog eens van onder en maakt een foto. Dus iedereen heeft een leuke foto en mijne is een extreme inzoom van Mn gezicht van onder met 4 kinnen en elke porie zichtbaar. Toen ik vroeg of ze het even opnieuw kon doen was ze helemaal beledigd.

12 likes

Het is ook gewoon zo sneu omdat in beiden gevallen we het dus hier hebben over iemand die niks verkeerd doet en ook niet gemeen achter onze rug is of zo. Ik ben juist vaak iemand die in ongemakkelijke situaties mensen makkelijk aan het praten krijg (bijv. introductie van een studie), maar hier is gewoon geen beweging in te krijgen. Ik ben wel benieuwd hoe het in de verre toekomst zal gaan. Ik zie hem toch niet zo gauw écht settlen en het is ook niet dat zij als dompteur hem temt. Ze laat hem gewoon zijn gang gaan en hij vindt het wel fijn om die ruimte nog te hebben. Maar als je met z’n drieën wat doet is het meer alsof zij ook meegaat omdat je tante heeft gevraagd of je nichtje ook mee kon en je vond dat je het niet kon maken om haar thuis te laten.

1 like

Hahahaha geweldig. Mijn moeder roept ook altijd dat ze zo kan winnen met een foto wedstrijd als 1 van de 3 miljoen fotos die ze van mij maakt 1 semi gelukt is…

2 likes

Kerstkabouters met balneuzen wel toepasselijk. :laugh:

1 like

Ben benieuwd of en wat voor antwoord je gaat krijgen.

1 like

Ik had net dus een bosje oranje rozen gekocht bij de winkel. Zit ik net even met mijn moeder aan de telefoon, zegt ze ‘ik heb net een bosje oranje rozen gekocht’ :open_mouth:

Heel apart dat we precies hetzelfde hebben gedaan terwijl we het niet van elkaar wisten

16 likes

Ohoh, herkenbaar. Bij een vriendin van mij werd er ook vooral contact opgenomen met haar man of met hem gesproken, terwijl zij alle administratie doet en hij amper weet hoe het zit. En ik heb vaker gehoord dat het zo gaat. Behoorlijk seksistisch. Goed dat je hen erop aanspreekt! Ik ben benieuwd wat voor reactie je zal krijgen.

5 likes

Ik ben vorige week overgestapt van opticien qua lenzen. Maar ik heb nu elke dag hoofdpijn en heb het idee dat ik veel slechter zie?

4 likes

Mijn werk moet bezuinigen. Prima maar nu hebben ze een hele drastische stap gedaan welke echt alles onderuit gaat halen en zoveel chaos en drama gaat veroorzaken.

Ik moet hier opeens aan denken. Op mijn werk (gebouw met service flats waar oudere mensen wonen, er is ook een restaurant waar ze kunnen eten) hebben we een nieuwe bazin, ze is Nederlands. Vriendelijke dame.
Maar nu heeft ze beslissingen doorgevoerd om te besparen. We hadden dus altijd glazen 1 liter flessen Chaudfontaine. Nu zijn deze veranderd naar plastic flessen van 1 liter van 1 of ander voor mij onbekend merk.
Een collega van me zei dat dit welgeteld 4 euro per maand bespaart :smile: :smile:
Dat is toch belachelijk. Het eerste waar ik ook kon aan denken is ‘tja Hollandse gierigheid’ haha sorry mensen!!
Ik weet ook wel dat niet alle Nederlanders gierig zijn hoor haha :sweat_smile:

10 likes