SLIM
En zou gewoon vragen welke bank ze heeft. Zonder zelf te zeggen van welke je hebt gevonden.
Ik heb gevraagd of ze een bankpas kwijt zijn. Als een van twee bevestigd vraag ik om de bank en de iban. En als ze niet antwoorden doe ik 'm alsnog in de brievenbus bij de bank.
Dat is wel een goeie ja!
De kans is groot dat als de persoon zelf doorheeft dat ze haar pas kwijt is, ze een nieuwe heeft aangevraagd en deze geblokkeerd. Je kan de pas inleveren bij de bank en dan kunnen de medewerkers contact opnemen met de klant.
Ja klopt maar ik ben zo vaak mijn pas kwijt en dan ligt ie ergens onder een stapel papier ofzo. Ben blij dat ik niet altijd gelijk blokkeer
Bij sommige banken kan je de pas tijdelijk blokkeren. Die blokkade kan de klant ook zelf weer eraf halen zonder interventie van de bank.
Je kan ook altijd de bank bellen als je een pas hebt gevonden! Dan gaan zij even bellen naar de klant.
Waar hebben jullie altijd zin in als je ernstig ongesteld (aan het worden) bent? Mag ook niks met eten of drinken te maken hebben.
Hoe bedoel je? Gekke dingen die je maar 1x per maand hebt?
Zoo t is al gefixt. De persoon komt m nu gelijk halen
Een collega van mij had vandaag echt grote vellen op haar kin. Soms heeft zij echt meeega acne dus volgens mij gebruikt ze dat ene heftige spul maar ik vond het best wel onsmakelijk eigenlijk vandaag
Gewoon. Misschien hebben sommige meiden dan ineens zin om bepaalde soorten films te kijken ofzo? En de meeste willen dan altijd het liefst de hele chocoladeafdeling opeten in de supermarkt. Dit soort dingetjes bedoel ik.
Oh nee
Mensen zijn soms toch zo kut hè…
Ah oké, ik was bang dat ik hem verkeerd zou begrijpen haha. Maar ik heb dus altijd een dag van tevoren zin om m’n benen te epileren. Zo willekeurig
Haha dat is wel grappig.
Ja af en toe. Is goed te doen vind ik. Maar ja dat is niet dagelijks dus dat is misschien weer anders. Mijn vader rijdt elke dag heen en weer naar Hilversum en vind dat nooit erg. Nou zorgt hij wel altijd dat hij vroeg gaat voor de files en terug rijdt na de files maar toch.
Thanks!
Het zou voor mij ook maar 1 of 2 dagen per week zijn hoor. Ik rij normaal 3x pw van alkmaar naar Brabant en dat is net een andere route bij Utrecht. Het aantal km is hetzelfde maar blijkbaar doe je er langer over naar Twello?
Extra zin in mannen haha ik kan niet de enige zijn toch? Lekker logisch en praktisch ook ahum, rare hormonen
Same, tijdens mijn ongesteldheid. Ervoor ben ik gewoon cranky en labiel