Wat je even kwijt wilt #8

Niet :stuck_out_tongue:, ik geef m’n moeder een knuffel als ik haar zie en als ik wegga, zonder zoen. 3 zoenen en een hand is wel afstandelijk inderdaad. Nu ik erover nadenk, hoe dichter de persoon bij mij staat, hoe minder zoenen ik geef? Haha. 3 zoenen geef ik enkel aan verre familie, of op feesten o.i.d. 1 zoen aan vrienden. En knuffels (zonder zoenen) voor m’n beste vrienden.

2 likes

Ik geef altijd 1 kus op de wang en een dikke knuffel aan allebei mijn ouders
Vind dat echt fijn en soms voel ik me dan weer even hun kleine meisje

Klinkt echt heel kwijlerig maar het is wel zo

4 likes

haha m’n moeder heeft (heel lief hoor) een kalender gemaakt voor m’n 21e verjaardag met allemaal foto’s van mij door de jaren heen die zij “zoooo leuk” vindt
maar ik vind echt bijna alle foto’s echt zo kut en lelijk en gatver :weary: echt van het type trol ja
ik heb die kalender wel 1 jaar opgehangen en vervolgens in een doos gestopt want wil gewoon niet naar mezelf kijken en m’n moeder vraagt er nog steeds wel eens naar of ik niet dat ding weer aan m’n muur wil hebben

5 likes

Ik wil eigenlijk eten bestellen, maar ik heb eigenlijk niet eens ergens zin in en weet niet wat ik wil bestellen. Ik zou als enige wel sushi willen, maar dat mag niet omdat ik dat volgende week ook al ga eten.

Ik geef mijn ouders (moeder, vader, stiefvader) en mijn broertje een kus op de mond en een knuffel, en de vriendin van mijn vader alleen een dikke knuffel. Drie kussen en een hand is wel heel afstandelijk ja…

1 like

Ik geef mijn ouders vaak een knuffel en een kus op de wang, maar als mijn moeder me afzet op het station of iets geven we elkaar wel vaak 3 kussen. Is er een beetje ingeslopen en vind het wel passend voor afscheid op zich.

3 likes

O dat ga ik zo maar is even checken :flushed:

Aah er kwamen net meisjes voor de postzegelactie aan de deur en dat vond ik zo leuk. Ik weet nog zo goed hoe blij je vroeger was als iemand wat wilde kopen dus ik vond het vet leuk dat ik nu een keer wat kon kopen :joy: wat een meuk trouwens wat ze verkopen!! Haha

8 likes

Ik ga zo voor t eerst in Mn leven naar een voetbalwedstrijd kijken in het stadion en hef lijkt me eigenlijk echt saai.

4 likes

Dikke knuffel! Superkut!
En gefeliciteerd, hopelijk heb je toch een fijne dag :kissing_heart:

1 like

Waarom ga je dan? :stuck_out_tongue: Kan me voorstellen dat als je niks om voetbal geeft dat er dan erg weinig aan is ja!

1 like

Zij zat toch ook op EGF vroeger?

3 likes

Oh dat vind ik wel heel lief van je! Hopelijk valt het mee voor je dan haha

Haha zat ff te kijken of er nog lekkere spelers rondlopen, maar 3/4 is zo’n 5 jaar jonger dan ik en er komt er zelfs 1 uit 2000. Nu voel ik me helemaal oud Haha. Misschien maar voor de trainer gaan dan (is Dick advocaat dus nee dankje)

3 likes

Dat is mode rosa toch?

Ga streaken.

2 likes

Hahahahhaha zit vooral Mn vader echt op te wachten denk ik!

5 likes

Het is wel één van Dickies eerste wedstrijden bij Utrecht dus hoop voor hem dat ze winnen (al moet dat geen probleem zijn tegen MVV). Zelf kijk ik altijd echt voor het voetbal en niet voor de spelers dus kijk er met een ander oog naar haha. Al zijn de meeste spelers erg jong ja en daardoor ook niet gauw interessant denk ik nee. Veel plezier iig!

1 like

Hahaha " Pap ik vind het saai ik ga even in mn naakie over het veld heen rennen oke? Joeee"

5 likes

Zal ff Forum Feminarum bodypainten, voor de promo.

13 likes