Nee joh, in stadion kijken is altijd leuker! Zou je wel beetje warm aankleden (als je nog niet weg bent dan …). Ik vond t altijd fucking koud met slang stilzitten enz
I feel you betreft die parkeerboete hier ook eerste keer ooit deze maand .
Ik kan nu al niet wachten tot Glamour Day, eindelijk een mooie nieuwe winterjas scoren met wat korting
Ben vandaag fucking ziek dus dit is nu m’n pleziertje in het leven
Ik zoek ook nog een winterjas, heb je er al een op het oog? Ik ga zaterdag wel even online kijken maar ga niet fysiek winkelen met de glamour op zak
Ja eentje van Ivy & Oak/Benetton/Guess op Zalando, en anders eentje van Tommy Hilfiger op de Bijenkorf.
Ik zocht vooral goede materialen en niet teveel synthetische. En ik hou van wollen mantels
Wat zoek jij? Ik heb ook alleen online gekeken
Ik vind niet dat je nu over voldoende informatie bezit om al een keuze te maken. Ga eerst eens praten, dan zie je wel verder. Het is een aanname dat het er financieel op vooruit zal gaan. Zou zeker even sfeer gaan proeven en bespreken wat ze in gedachten hebben voordat ik er serieus over na zou denken.
Klinkt gaaf! Ik zoek een korte winterjas (ben klein dus wil geen lange want dan lijkt het alsof ik verdronken ben), en niet zo eentje die je heel dik maakt als je me snapt haha. Had er een gezien bij de h&m maar vond die tijdens het passen toch niet zo mooi
Ik hoor morgen of ik een nieuwe opdracht heb (ben consultant en helemaal klaar met mijn huidige opdracht).
Aan de ene kant heb in er heel veel zin in en hoop ik echt dat het doorgaat, maar aan de ander kant wordt het wel een gedoetje want het is in Twello en ik woon in Alkmaar muhaha. Maar een hotelovernachting is mogelijk elke week en anders wordt het gewoon heen en weer crossen. Het is toch maar voor 2 dagen per week.
Wie woont er in Twelloooo?
corazón!!!
Ik moet zometeen, na het eten, echt nog even werken maar ik ben eigenlijk supermoe. Ik wil geen koffie drinken. Iemand een idee hoe ik mezelf nog nét een beetje kan oppeppen om nog 1,5 – 2 uurtjes te werken?
Ik kom daar uit de buurt! Woon nu in Amsterdam maar ken het dus goed daar.
Even keihard de muziek aanzetten en meezingen/meedansen!
Jaaa goeie!
Ik heb mijn vriend naar de ijssalon gestuurd, want dit is de laatste week dat ze open zijn en nu appt ie dat ze niet meer zoveel smaken hebben en laat ik hem met gevaar voor eigen leven 3 smaken kiezen. Spannond!
Pendeja!
Oké ik zat eens te denken, ik zit nu in de aanloopfase van mijn studieschuld. Ik hoef dus nog niet af te betalen. Zou het slim zijn toch vast af te gaan lossen zodat het bedrag lager is als ik echt hoef te gaan betalen? Ivm hypotheek. Of kan ik dat geld in geval van die hypotheek beter gebruiken als eigen inleg ofzo.
Wil voorlopig nog geen huis kopen hoor, maar omdat ik nu toch in die opbouwfase zit. Schuld is vrij hoog, dus gaat me sowieso jaren kosten hem af te betalen
Is dit een bijbaan of je echte grotemensenbaan eigenlijk?
Ik las laatst dat ze bij je hypotheek kijken naar de oorspronkelijke schuld, niet naar hoeveel je nog moet afbetalen.
Niet helemaal. Als je tussendoor een groter bedrag aflost dan kunnen ze ook de stand na die grote aflossing als ijkpunt nemen
Ah dat wist ik niet! Ben er nog niet heel erg mee bezig want ik studeer nog, maar ik schrok er wel van, dus dit is een kleine meevaller