Wat je even kwijt wilt #8

Dit is dan wel de goede: https://www.bol.com/nl/p/escentric-molecules-molecule-01-100-ml-eau-toilette-damesparfum-herenparfum/9200000059215960/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=r-NWBM8slPGAkAH0YFhBRA.1.2.ProductPageUrl ?

Die is nu ook momenteel niet leverbaar

Ja dat is wel de goede!

1 like

Ik moet eigenlijk slapen maar lig nog voor pampus op de bank chocolade te vreten

Morgen een vrije dag. Best wel aan toe :sweat_smile:

4 likes

Een subforum op reddit waar je (semi) naakt foto’s kunt posten. Dat kan anoniem of met je eigen hoofd erop, wat je wilt

1 like

Ik kan niet slapen dus ben op thuisbezorgd aan het kijken wat er allemaal bezorgd wordt op mijn nieuwe adres :smirk:

7 likes

Ik kan niet slapen, omdat ik te enthousiast ben voor m’n lessen van morgen. Wat een nerd ben ik ook :nerd_face:. Ik moet er helaas wel erg vroeg uit.

3 likes

Same, maar ik ben ook best introvert dus ik voel me al ongemakkelijk bij extraverte mensen (die dus niet per se mega uitbundig zijn) :joy:

2 likes

Ik ook.

Ik had jou @Krabsalade ook als uitbundige extravert verwacht!

3 likes

Hahaha, ja dat kan toch en is niet raar hoor! Ik kan me trouwens soms echt ergeren aan super uitbundige mensen

2 likes

Grappig hoe zo’n beeld dan gevormd wordt. Sorry! Herken ik idd, ik haat dat soort spontaan gedoe. Brrr blijf uit m’n buurt.

2 likes

Hahahah in dat laatste herken ik mezelf ook. Ik ben daarnaast nog houterig ook :joy:

1 like

Kan ik me voorstellen! Ik ben zelf nooit jaloers, maar blijkbaar deze keer ineens wel? Schrok er gewoon echt van. Zal wel door z’n vreemde taalgebruik zijn, hij zei dat ie een jaar geleden aan het daten was met een meid maar dat kan niet want we hebben al ruim een jaar een relatie. Dus het kan helemaal niet dat hij toen vreemd is gegaan of wilde :joy:

1 like

Ik heb net het tweede boek uitgelezen van een serie met drie boeken en het eindigde met zo’n kut cliffhanger. Maarja ik ga zolaat ook niet meer aan het derde boek beginnen :sweat_smile:

2 likes

Tuurlijk wel!! Het verhaal zit op jou te wachten hup!

7 likes

Hahah nee, ik moet morgen vroeg uit mn bed om te gaan leren :roll_eyes: Dus dat gaat hem niet worden

Om te leZen zul je bedoelen :nerd_face::heart:

3 likes

Pff maar het nieuwe boek heeft ook weer 300+ bladzijdes dus daar ga ik sowieso niet aan beginnen nu :joy:

1 like

Ik heb dus 2 koffie op vandaag. Ik kan dus de rest van mn leven niet meer slapen.

4 likes

Ik ben een playlist aan het maken met italo disco en synthpop enzo op YouTube en ik voel me een echte dj

2 likes