Wat je even kwijt wilt #8

Vandaag liep ik wat door de stad en zag in de verte al wel een man in een scootmobiel zitten die best wel om zich heen keek, toen ik dichterbij kwam hoorde ik dat hij een beetje mompelde. Pas toen ik al aantal passen langs hem heen was begreep ik wat hij mompelde ‘wil iemand de deur open doen’. Heb gauw de deur voor hem open gehouden, maar zo zielig :frowning:
Waren allemaal mensen al langs hem heen gelopen, hij stond daar echt al wel een tijdje want zag hem vanuit de verte al. Ook zo stom dat de mensen uit de winkel hem niet zagen staan…

18 likes

Rij je die route (Ams-Twello) wel eens met de auto?

Oh nee dit breekt m’n hart :frowning_face:

Ik ben al de hele dag stront chagrijnig. Hopelijk vrolijkt Suits, kaasbitterballen en Oreo’s mij op.

1 like

Serieus ik heb nu al 3 dagen Casa de Papel uitgekeken maar volgens mij ben ik serieus verliefd geworden op de Professor :joy: Moet nu al iedere dag aan hem denken haha wtf wat belachelijk.

17 likes

In mijn favoriete café werkt iemand die spreeekend om hem lijkt. Ik vind hem (el professor en de barman) heel leuk. Iedereen zegt dat hij er op lijkt

8 likes

image https://i.pinimg.com/originals/c5/1a/fc/c51afc012a851589a3a19e4adfd35b20.gif

12 likes

Vond het achteraf ook zo naar, blij dat ik hem heb kunnen helpen maar ook verschrikkelijk dat niemand aandacht voor hem had. Ik in eerste instantie ook niet, maar gelukkig ving ik wat op van zijn hulpvraag

3 likes

Toen ik net m’n hond uitliet vond ik op straat een bankpas. De letter en de naam heb ik even gegoogled en ik kwam bij twee mogelijke personen uit. Wat zouden jullie doen?
Die mensen via fb een bericht sturen met de vraag of ze iets kwijt zijn? Lekker random maar dan heeft die gene misschien wel snel z’n pas voordat 'ie geblokkeerd wordt etc. Of 'm naar de bank brengen, daar heb ik morgen avond pas tijd voor.

• Bericht sturen wel een beetje cryptisch want anders kan de ene ook zeggen ja is van mij terwijl het niet zo is.
  • Naar de bank brengen.

0 stemmers

Vraag ze de laatste cijfers van de iban te noemen.

10 likes

SLIM

1 like

En zou gewoon vragen welke bank ze heeft. Zonder zelf te zeggen van welke je hebt gevonden.

1 like

Ik heb gevraagd of ze een bankpas kwijt zijn. Als een van twee bevestigd vraag ik om de bank en de iban. En als ze niet antwoorden doe ik 'm alsnog in de brievenbus bij de bank.

11 likes

Dat is wel een goeie ja!

De kans is groot dat als de persoon zelf doorheeft dat ze haar pas kwijt is, ze een nieuwe heeft aangevraagd en deze geblokkeerd. Je kan de pas inleveren bij de bank en dan kunnen de medewerkers contact opnemen met de klant.

Ja klopt maar ik ben zo vaak mijn pas kwijt en dan ligt ie ergens onder een stapel papier ofzo. Ben blij dat ik niet altijd gelijk blokkeer

2 likes

Bij sommige banken kan je de pas tijdelijk blokkeren. Die blokkade kan de klant ook zelf weer eraf halen zonder interventie van de bank.

Je kan ook altijd de bank bellen als je een pas hebt gevonden! Dan gaan zij even bellen naar de klant.

:face_with_symbols_over_mouth:

Waar hebben jullie altijd zin in als je ernstig ongesteld (aan het worden) bent? Mag ook niks met eten of drinken te maken hebben.

Hoe bedoel je? Gekke dingen die je maar 1x per maand hebt?