Wat je even kwijt wilt #8

Zoo t is al gefixt. De persoon komt m nu gelijk halen :smile:

36 likes

Een collega van mij had vandaag echt grote vellen op haar kin. Soms heeft zij echt meeega acne dus volgens mij gebruikt ze dat ene heftige spul maar ik vond het best wel onsmakelijk eigenlijk vandaag :disappointed_relieved:

1 like

Gewoon. Misschien hebben sommige meiden dan ineens zin om bepaalde soorten films te kijken ofzo? En de meeste willen dan altijd het liefst de hele chocoladeafdeling opeten in de supermarkt. Dit soort dingetjes bedoel ik. :sweat_smile:

Potten met augurken eten

1 like

Oh nee :cry:
Mensen zijn soms toch zo kut hè…

Ah okĆ©, ik was bang dat ik hem verkeerd zou begrijpen haha. Maar ik heb dus altijd een dag van tevoren zin om m’n benen te epileren. Zo willekeurig :joy:

6 likes

Haha dat is wel grappig.

1 like

Ja af en toe. Is goed te doen vind ik. Maar ja dat is niet dagelijks dus dat is misschien weer anders. Mijn vader rijdt elke dag heen en weer naar Hilversum en vind dat nooit erg. Nou zorgt hij wel altijd dat hij vroeg gaat voor de files en terug rijdt na de files maar toch.

1 like

Thanks!
Het zou voor mij ook maar 1 of 2 dagen per week zijn hoor. Ik rij normaal 3x pw van alkmaar naar Brabant en dat is net een andere route bij Utrecht. Het aantal km is hetzelfde maar blijkbaar doe je er langer over naar Twello?

1 like

Extra zin in mannen haha ik kan niet de enige zijn toch? Lekker logisch en praktisch ook ahum, rare hormonen

7 likes

Same, tijdens mijn ongesteldheid. Ervoor ben ik gewoon cranky en labiel :grin:

1 like

Huh echt? Misschien doordat het laatste stuk de E30 is? Maar snap niet helemaal waarom dat dat langer zou moeten duren. Ik doe er meestal 75 minuten over van Amsterdam naar -weg- (klein boeren dorp).

Ja hier ook twee meisjes! Haha Heb maar wat kaarten en postzegels gedaan. Waren er vroeger ook zoveel andere dingen? Had alleen maar postzegels verwacht namelijk :joy:

Wauw ik wist niet dat ik zo jaloers kon zijn. :joy: Weet niet of ik me rot voel omdat een meid met mijn vriend probeert aan te pappen of enkel vanwege het feit dat ook ik jaloers kan zijn :no_mouth:

1 like

Ugh ik ben ook vaak jaloers en ik vind het zó vervelend.

Zo jezus… ik kom net thuis, loop langs de spiegel en blijk al de hele dag mijn blouse binnenstebuiten aan te hebben. :sweat:
Man man man weer een sukkellevel uitgespeeld hoor, onovertreffelijk :roll_eyes:

37 likes

Ja haha ik ook, maar ik dacht wat moet ik in vredesnaam met al die postzegels :joy: daarom zullen ze wel nieuwe opties hebben, ik heb de thee maar besteld

Ah shit ik zou na de werkborrel bij mn vriend slapen maar ben al 3 kwartier later dat ik zei weggegaan en ineens veel dronkener dan gepland

Ik was net op een borrel van m’n vaders werk en het heeft al mijn vooroordelen over de belastingdienst bevestigd. Blanke, kalende mannen van 50+ die overigens wel lekker kunnen drinken. Eindstand; papa n ik dronken en mijn moeder schaamt zich. Love m’n ouders :heart:ļø

26 likes

Haha dit is dus mijn toekomst (als ik überhaupt wan een baan kom tegen die tijd).
Of een ander bedrijf dat precies dit soort mensen aantrekt.

1 like