Haha klinkt vermoeiend. :’)
Er was ook op het egf een opblaasbadhype. Weet helaas geen merk te noemen, maar misschien is dat nog wat.
Nou het was een super anticlimax die hele wedstrijd, had gehoopt dat Maastricht zou scoren want de fans waar ik tussen zat waren zulke mongolen (de hele tijd kankerdit en kankerdat roepen, de hele tijd de scheids vieze kankerhomofiel noemen)dat ik ze liever zag huilen dan juichen.
En na de wedstrijd gingen die eencelligen met elkaar (van hetzelfde team ook dus ???) matten. Dat kan dus ook je donderdagavond zijn, ik vergeet altijd dat dit type mens ook bestaat.
Ja hij is ook echt zo lekker, wat fijn dat hij jou ook zo goed bevalt! Ik kan die van mij gelukkig retouren, ik zag wel dat de goede een levertijd heeft van 1 a 2 weken en dat hij nu €90 is.
Ik twijfel nu heel erg of ik hem nog ga bestellen. Eventueel via superwinkel.nl, daar is die €80 maar ik twijfel een beetje aan de betrouwbaarheid van die webshop! Issues haha…
Sinds ik weet moet werken kan ik totaal niet slapen en nu heb ik twee nachten niet geslapen en zit ik alsnog op de bank en geen idee wat moet ik doen
Oh huh is dit wat anders? Nu ben ik zelf in de war haha. Escentric is toch het merk? Als ik Google krijg ik automatisch molecule 01.
Is dat dan niet de goede?
Ik zie net een reclame van de KFC chizza en nu wil ik dit. Pizza met een bodem van krokante kip klinkt als een perfecte combinatie van mijn favoriete eten
Ik had net training en beetje last van een blessure dus ik stopte eerder. Kreeg de vraag van iemand of ik het laatste kwartier geen zin meer had?!?? Euh.
Haha zo veel verwarring
Ik had dus net ook een sample bij Nederveen besteld en voor m’n gevoel ruikt ie anders dan de sample van Skins, ik ben helemaal in de war door dit luchtje haha
Ik heb deze besteld Escentric Molecules Escentric 01 100 ml - Eau de toilette - Damesparfum / Herenparfum op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/escentric-molecules-escentric-01-100-ml-eau-toilette-damesparfum-herenparfum/9200000055941948?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Dat is dus niet de goede, helaas
Die van jou wel @Indolence
Dit is dan wel de goede: https://www.bol.com/nl/p/escentric-molecules-molecule-01-100-ml-eau-toilette-damesparfum-herenparfum/9200000059215960/?suggestionType=suggestedsearch&bltgh=r-NWBM8slPGAkAH0YFhBRA.1.2.ProductPageUrl ?
Die is nu ook momenteel niet leverbaar
Ja dat is wel de goede!
Ik moet eigenlijk slapen maar lig nog voor pampus op de bank chocolade te vreten
Morgen een vrije dag. Best wel aan toe
Een subforum op reddit waar je (semi) naakt foto’s kunt posten. Dat kan anoniem of met je eigen hoofd erop, wat je wilt
Ik kan niet slapen dus ben op thuisbezorgd aan het kijken wat er allemaal bezorgd wordt op mijn nieuwe adres
Ik kan niet slapen, omdat ik te enthousiast ben voor m’n lessen van morgen. Wat een nerd ben ik ook . Ik moet er helaas wel erg vroeg uit.
Same, maar ik ben ook best introvert dus ik voel me al ongemakkelijk bij extraverte mensen (die dus niet per se mega uitbundig zijn)