Jaa en vind het oprecht het lekkerste alcoholische drankje. Niet zo verschrikkelijk zoet.
Wat vinden jullie de meest lekker ruikende alles reiniger die jullie kennen? Mijne is op dus moet straks nieuwe kopen. Action, jumbo, AH of kruidvat is het makkelijkste.
ik word zooo moe van al die stomme taal bij vacatures en op websites van bedrijven. alsof alles maar vol passie moet en blabla. er is toch ergens nog wel gewoon een leuk, nuchter bedrijf waar ik me gewoon hard kan inzetten en na het werk lekker mijn eigen vrije tijd mag hebben? ik raak er echt door afgestompt, naast natuurlijk sowieso al die afwijzingen in mn inbox. lekker voor mn zelfvertrouwen. en al die mensen die me vragen hoe het gaat met het zoeken, pff. (ja, lief bedoeld, maar gewoon even niet, ik doe mn best ja en laat me verder maar even).
heb echt zin om gewoon lekker op een baan in de horeca ofzo te solliciteren en dat ik me niet meer druk hoef te maken om een baan ‘op niveau’ te vinden.
ben nu heel benieuwd naar de laarsjes! maar die zullen morgen wel voorbij komen in het laatste aankopen topic
Ik heb de boeken niet gelezen, maar wat je beschrijft gebeurt in aflevering 1. Daarna volgens ze haar en een Schotse clan. Ik vind het wel interessant omdat het ten tijde van civiele onrust was en dat speelt ook in die serie.
De eco versie van Blue Wonder!
Edit: deze: https://www.jumbo.com/blue-wonder-natuurlijke-alles-reiniger-oranjebloesem--jasmijn-750ml/192615FLS/
Elke keer als ik hier lees dat men ER gaat kijken denk ik dat ze die oude ziekenhuis serie bedoelen. Maar dan is het Expeditie Robinson en dan ben ik even teleurgesteld.
Als ik ER lees denk ik meteen aan de afkorting van mijn werk. Komt ook raar over in de tekst XD
Oké ben al minder gestresst nu want heb gewoon compleet in stress en tranen UWV gebeld en iets geregeld met ze aan de telefoon (wat anders via de post moest en ik 2 weken op moest wachten? ja doei ik zit in de stress). Zo blij dat het toch zo kon en dat ze het goed begrepen. Mijn weekend is alweer een stuk beter begonnen nu.
Heeft Zalando morgen korting op alles? 20%? Ik ben ook zo dom he, net wat besteld (@Filia jouw jumpsuit) en helemaal niet aan glamour day gedacht. Anders bestel ik hem morgen nog maar een keer dan.
Er zit iemand in de trein met leuke schoenen maar ik durf niet te vragen waar ze van zijn. Moet ik me niet aanstellen en het doen of is het creepy?
- Ja, doen. Wss neemt ze het op als een compliment
- Doe maar niet, is eng
- Kies zelf en rot op met deze onzinnige poll
0 stemmers
Doen! Ik vraag het tegenwoordig ook altijd als iemand wat leuks aan heeft en ik krijg alleen maar leuke reacties
Maar de trein zit zo vol
Echt he! Fijn dat hetgeholpen heeft
Ah kan ik je helpen? Knuffel
Het gaat alweer ietsjes beter. Ik was ook heel erg gestrest om iets met UWV maar dat heb ik gelukkig toch zelf kunnen regelen net aan de telefoon. Verder verhuisstress en beetje onzeker over wat ik nou moet mijn ex. Maar ik ga zo donuts halen bij de Lidl en weer verder met Suits, dat helpt ook wel denk ik.
Knuffel terug.
Samenvatting
Ik moet ook ongesteld worden/ben ik al voor een deel. Dus daarom ook extra emo.
Gewoon vragen. Ik heb 1 paar schoenen en mensen vragen best vaak waar ze vandaan komen en ik heb veel liever dat mensen het gewoon direct vragen dan bijvoorbeeld mij de hele tijd in de AH blijven achtervolgen en ik gewoon een beetje para werd (Dat is echt gebeurd). :’) Bleek dat die vrouw wilde weten waar ik mijn schoenen had gekocht.
Oh bedankt dit is echt een handige tip ik ga hier even naar kijken! Scheelt toch zo weer €40
Iemand die vond dat een zwarte skinny (niet eens spijkerstof) niet iets was dat iemand van mijn leeftijd nog hoort te dragen (ik tik volgend jaar de dertig aan) kon ik niet serieus nemen. Ik heb dat wel vaker moeten horen van die persoon.