Dat deel van het plot krijgt niet superveel aandacht. Ik vind het echt een aanrader! (ook een klein beetje om mijn Schotse roots, maar het is echt een goede serie)
Ik heb het gevraagd maar ze komen uit de collectie van vorig jaar . Ze was wel superlief en nam het idd op als een compliment, ze moest ook helemaal glimlachen
Edit: ik kom er nu pas achter dat ik in de verkeerde trein zit, fml
Huh??? Waarom vind ze dat, omdat het een skinny is ofzo?
BWEH ik kan me zo slecht concentreren vandaag Gewoon nog steeeds een jetlag? Werd vannacht ook weer om 3 uur wakker. Ik heb nooit last van jetlags. Hou op.
Omg heb vanochtend eindelijk kunnen reserveren bij een restaurant/chef die super hoog op mn lijstje staat, zo blij
Huh haha, ze werd aangerand door die voorvader, maar ze krijgen geen romance. Het is echt leuk hoor, het zit ook goed in elkaar qua historische correctheid.
Ik zou volgende week naar een concert gaan, maar degene met wie ik zou gaan heeft afgezegd. Ik heb verder niemand waarmee ik heen zou willen gaan, en ik wil ook niet alleen. De kaartjes zijn wel heel gewild op Ticketswap, maar heb ze dus nog steeds niet erop gezet omdat het stiekem een beetje pijn doet om ze weg te doen… Maar ze komen sowieso nog wel een ander keertje terug…
Ja dat is te jeugdig. Sneakers boven de 25 waren eigenlijk ook uit ten boze. Bootcut jeans als vrijetijdskleding en pantalons mogen nog wel zogenaamd. :’) Heel lang haar kan ook niet meer alleen schouderlengte anders ben je niet ‘verzorgd’.
Welke artiest?
Wauw… hoe oud is deze persoon zelf?
Kodaline!
60+ en zelf ontzettend onzeker. Maar ik ben geen supervrouwelijke vrouw. Ik draag geen jurkjes en rokken en nauwelijks make-up, maar toch heb ik altijd gewoon leuke banen gekregen. En volgens haar zal ik na mijn studie nooit aan een goede baan komen als ik mij niet meer aanpas aan de maatschappij. Maar ik ga mijzelf niet aanpassen. Ik denk niet dat mensen een vrouw niet zullen aannemen die veelal in het zwart is gekleed
Serieus. Mijn collega vindt zichzelf zo leuk. Hele tijd complimentjes vissen en laten merken hoe slim hij wel niet is. Zo ergerlijk.
Nu ook weer, zet hij uit het niets zijn eigen muziek op en hij zegt er niks bij. En dan moet ik nu zeggen ‘oh is dat jouw muziek oh wat leuk oh je zingt mooi hoor ja leuk’. Ik zeg lekker niks doei.
Hemeltje lief wat een vermoeiend persoon. Je zou je maar verplicht moeten voelen om aan opgelegde normen te voldoen.
Ik ben echt in staat om mijn koptelefoon op te zetten. Word hier echt tyfuschagrijnig van :’)
Like voor herkenbaarheid, ik zit helaas in hetzelfde schuitje en heb dezelfde ergenissen als jij
Ben in die verstikkende omgeving helaas wel opgegroeid. Maar het lukt me wel steeds beter om dingen gewoon van mij af te laten glijden.
Kun je hem vragen of hij de muziek wil uitzetten omdat je je niet goed kunt concentreren?
Hahaha dit zei hij dus precies net, dat hij de muziek zo uitzet want hij kan zich niet goed concentreren met muziek op :’) DUDE. Toen zei ik: ik heb hetzelfde Nog steeds niks over zijn muziek gezegd haha.
Bij een collega van mijn vriend is vannacht ingebroken. Echt alles wat maar een beetje waarde had is meegenomen, alleen zijn fretjes niet
Vind het zo kut voor hem