Wat je even kwijt wilt #8

Wat een ontzettend lieve verkoper!

1 like

Gefeliciteerd!

Heel veel sterkte!

1 like

Wat is ook alweer het begrip dat je bronnen moest beoordelen op betrouwbaarheid etc.? Werd op de middelbare school aangeleerd.

Wat een goed concept! Ik ga eens kijken of dat hier in de buurt ook zo is.

Ik heb echt nog geen zin om mijn bed uit te komen

3 likes

Pff ik heb een afzakpanty aangetrokken vanochtend. Ben echt bang dat hij dalijk om m’n enkels hangt.

Ik kom er zojuist achter dat mijn sample van Skins die ik drie maanden geleden bestelde “de verkeerde” is haha, maar ik vind 'm lekkerder dan de molecule 01

1 like

Ik heb straks een sollicitatiegesprek bij de concurrent van waar ik nu werk. Ze hebben me gevraagd en heb zelf dus helemaal geen brief ofzo gestuurd. Heb me ook niet zo goed voorbereid eigenlijk haha. Het is daar allemaal wat gemoedelijker en kleiner, dus dat lijkt me wel fijn. Maar twijfel wel heel erg omdat ik er een vast contract voor op zeg. Maar waar ik nu werk zit ik ook echt niet meer op mijn plek.
Moeilijk hoor!
Wacht het gesprek eerst wel even af…

7 likes

Ik werk als psycholoog met oa dementerende ouderen, even voor de context. En een cliënt is gisteren overleden en ik had nauw contact met haar echtgenoot ter begeleiding. En hij belde mij dus al zelf voordat ik hem kon bellen, maar echt het breekt echt mijn hart als ik hem erover hoor praten. Soms ben ik ook wel echt te betrokken maar ik vind het zo fijn dat mensen mij zo in vertrouwen nemen en blijkbaar ook echt iets aan mijn woorden hebben. Dat doet me, ondanks alle ellende, echt goed.

21 likes

Validititeit?

1 like

Ah wat een lieve reactie, dankjewel!!
Het is ook wel echt pittig maar ondanks dat ook héél veel mooie momenten en die winnen het van de nare momenten. Ik heb een enkele keer in de 3.5 jaar dat ik er nu werk gehad dat ik echt heb gehuild om het verlies van een cliënt omdat je met sommige echt een band opbouwt. Ik was zo dol op die cliënt en hij vertrouwde mij, ondanks dat hij zo dement als een deur was, volledig. Hij klaarde helemaal op als hij me zag. Toen ik afscheid ging nemen toen hij terminaal lag pakte hij met zijn laatste beetje kracht mijn hand vast. Dat is al bijna 2 jaar geleden maar vergeet ik echt nooit meer. En ik haal uit dit soort moeilijke momenten ook juist veel kracht en motivatie om door te gaan met wat ik doe. Ik denk dat ik die moeilijke momenten ook wel nodig heb om mijn werk goed te kunnen doen.
Mbt jouw ‘ik kon het niet aan’: ik dacht op het begin ook echt ohmy waar ben ik in vredesnaam aan begonnen. Maar hoe cru ook, het went toch wel een beetje, en dan zijn er ook veel mooie momenten die je ineens ziet!

9 likes

In de textielbak

1 like

Oh in het kader van afval: waar moet ik mijn kapotte föhn deponeren🤔

Persoonlijke overwinning: een onderdeel van de scriptie nu al af, terwijl de deadline maandag is. Echt winning voor een uitsteller extravaganza als ik :muscle:t3:

28 likes

Gecondoleerd en heel veel sterke :heart:

1 like

Omg nee het was standplaatsgebondenheid. Meer een middelbare schoolterm dan validiteit en valorisatie, vandaar! Thanks anyway @Madelief @pastelzwart

2 likes

Heeft er hier iemand bij de Hema gewerkt? Ik heb een dekbedovertrek in de verkeerde maat gekocht, maar geen bon meer… Zijn ze daar een beetje makkelijk met ruilen?

Ik had net een mini cursus van de afdeling. Maar Pff daar zitten me toch af en toe een partij mensen in. Niet echt intelligent.

Als jullie een paar dagen alleen in Berlijn zouden zijn, in welk deel zouden jullie dan een airbnb boeken?

  • Prenzlauerberg
  • Friedrichshain
  • Kreuzberg
  • Anders, namelijk… (reageren maar)

0 stemmers