Wat je even kwijt wilt #8

Ik heb mijn kapotte laatst in een grote elektrische apparaten-recyclebak gedaan! Staan oa bij elektronicawinkels, volgens mij heet de site waar je het kan opzoeken Wecycle?

1 like

Meestal wel, zou het gewoon proberen en anders mailen naar de klantenservice. Als je een klantenkaart hebt staat het ook oo je account geregistreerd trouwens.

Ah wat naar. Gecondoleerd :two_hearts:

Ik heb op Kreuzberg gestemd, maar vond Neu Koln ook een leuk deel!

@Santeria cash betaald :weary:, maar dan ga ik het gewoon proberen! Klantenservice mailen is inderdaad wel een goede tip, bedankt!

Wij hebben een schoolbord op onze voordeur. En nu heeft mijn huisgenoot erop geschreven “every leaf speaks bliss to me, fluttering from the autumn free”.

So many questions? Ik dacht eerst dat z’n vriendin het had gedaan maar volgens mij niet?

Edit: hij heeft er ook allemaal blaadjes bij getekend enz ik wil het zo graag uitvegen

20 likes

Ahhh ik word vandaag misschien voor de derde keer tante :scream: Ik hoop maar dat het geen vals alarm is en dat de baby vandaag nog geboren wordt want dan kan ik morgen op bezoek gaan :blush:

21 likes

Ik vraag me dan af hoe naar een borrel gaat van je vaders werk?

Niet gewerkt maar gewoon naar klantenservice gaan in de winkel: meestal zijn ze wel schappelijk hoor! Vooral als je het gewoon netjes terugbrengt etc.

1 like

Jaaaa convenience to go :heart:️ Enige reden waarom ik studeer in de ub van de HvA

1 like

Zo, 2 makelaars op bezoek gehad, zelf al 2 huizen bezichtigd en dadelijk de 3e,
Productief dagje.

En genoeg stof tot nadenken

5 likes

Hier wel! Kon gewoon ruilen. Wel een Hema in een dorp. Misschien maakt dat wel verschil (wat meer ons kent ons)

1 like

Ik heb zoooveel zin om vanavond allemaal lekkere snacks te kopen en dit op te vreten in bed met een glas wijn omg. En ER kijken.

13 likes

Nog beter: Kreuzkölln, grens Kreuzberg/Neukölln. Is echt het leukste stukje Berlijn, veel cafés, bars, restaurants, winkels. Wel echt hipster central :grin:

1 like

Gecondoleerd!! :kissing_heart:

1 like

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Ik wil morgen met korting schoenen kopen bij zalando maar ik twijfel tussen zwarte enkellaarsjes van vagabond of de falcon van adidas. Het zijn ook echt totaal verschillende schoenen en ik weet niet welke ik liever wil :sob:

1 like

Ik moet echt de stad in voor nieuwe truien en vesten, maar ik heb zooo geen zin om winkels in en weer uit te lopen met als conclusie dat er toch niets leuks is :thinking:

Online shoppen is je vriend. En morgen 20% korting bij veel webshops!

2 likes

Heel veel sterkte