Oh superkut
Ik las eerst âalleen zijn frietjes nietâ en toen was ik wel een beetje in de war
Oh superkut
Ik las eerst âalleen zijn frietjes nietâ en toen was ik wel een beetje in de war
Een vriendin van me is docent op een middelbare school en ze vertelde me zoiets super schattigs. Een jongetje in de brugklas had zijn boek nog niet binnen en had toen een onvoldoende gehaald. Mân vriendin had toen beloofd dat hij een herkansing mocht maken.
Toen ze aan hem vertelde dat hij een 8.5 had, belde hij direct voor haar neus zân moeder op en zei gelijk âraad eens!!!â Die moeder ging vervolgens zijn cijfer raden en hij zei steeds âneee, hoger!!â. Daarna zei hij tegen mân vriendin dat zân moeder had beloofd dat ze taart gingen eten voor zijn hoge cijfer, ZO LIEF. Ook dat ie zo zonder enige puberale schaamte nog zijn moeder gewoon opbelt waar ze bij is
Fijn om te lezen! <3
Omg, de bierbestelling is niet op mân werk geleverd vandaag. Gelukkig ben ik nu vrij. Ga snel weg voordat de pleuris uitbreekt daar
Slechte moeder hoor een kind blootstellen aan een skinny.
Ik heb zoân hekel aan mensen in Whatsappgroepen die alleen maar over zichzelf praten en van de 100 keer misschien 1 keer op iemand anders reageren. Maar ik geloof dat ik aan mensen in het algemeen vandaag een hekel heb.
Gestofzuigd
Emily Bronteâs schuld⊠(Maar wel autumn tree moet het dan zijn)
Omg teringjantje ik ben de eerste kandidaat voor een huisje.
Heb je het over mij?
Omg omg omg
Aah kutgevoel is dat. Kun je na die âactiviteitâ niet alsnog lekker in bad? En misschien heb je morgen wel niks, kun je je daar in ieder geval op verheugen als dat zo is.
(Voel me vandaag precies zo, op mijn werk probeer ik steeds te denken aan dat ik vanavond een vrije avond alleen heb om me lekker lelijk te voelen in slappe kleding met een kruik op mijn buik.)
Haha, nee. Over een hele andere appgroep
Na té lang twijfelen heb ik een citytrip geboekt via srprs.me om voor het eerst alleen weg te gaan
@Chief het zijn de hoge marja van vagabond! @Grey ik dacht wel op alles ja? Anders zou ik het inderdaad gewoon nog een keer bestellen haha, dat had ik vorig jaar ook gedaan toen ik een dag voordat er korting zou zijn een bestelling bij asos had geplaatst
@Marsepein ik heb hem naar aanleiding van jouw berichtje even geroken bij Skins en ik vond hem toch wel heel erg lekker! Nu hou ik hem toch maar haha. En ik deel hem met mân moeder, die mag hem tien keer vullen met haar travalo haha. Dus bedankt haha.
Ja ik ben op het moment echt aan het ontdekken wat ik allemaal kan/durf als ik echt op mezelf aangewezen ben, ik ben bijvoorbeeld afgelopen weekend ook voor de eerste keer alleen gaan stappen. Super spannend maar ik merk dat ik die spanning nodig heb in mn leven dus ik ben heel benieuwd hoe dit gaat bevallen
Goddamnit net voor het eerst ever mân wenkbrauwen laten verven. Ze zijn zo donker. Maar wel fleeky van vorm. Blijft die vorm en wordt die kleur wat minder heftig? Then me happy
Leuk om te horen dat het foutje toch nog goed uitpakt haha! Ik heb nu mân sample van molecule op en ik vind die andere veel rijker qua geur.
Ja ze worden als het goed is wat lichter! Vind het ook altijd te heftig als ze net zijn gedaan haha, maar trekt snel bij