Ja ik weet het. Alleen vind ik het echt nogal bezwarend om gewoon ff 500 euro aan iemand te vragen. Ik heb nog nooit meer dan 10 euro ofzo van iemand geleend dus dan is zo’n groot bedrag wel echt veel.
Ga het morgen sowieso wel aankaarten. Maar vind het wel echt lastig om te vragen.
Overigens is het niet zo dat ik niet wil. In tegendeel. Zeker na zo lang al min of meer pech te hebben gehad wbt werk en andere dingen. Alleen zorgt de ligging wel echt voor error in mijn hoofd en zie ik daardoor heel wat beren op de weg. Dat is iets wat ik wel moet afleren. Net zoals dat ik moet afleren te denken dat ik het niet waard ben. Maar dat is (door omstandigheden) best lastig
@EleanorRigby het laatste stuk is een snelweg. Daar is geen brug of tunnel of wat dan ook in de buurt. Dus met fiets zou ik dan zowat een uur via een hele omweg door stukken bos moeten fietsen. Dat zou op zich niet heeeeel erg zijn (al is het wel lang en is een bos niet ideaal), alleen moet ik dan bij een vroege dienst een bus hebben naar het station op een tijdstip dat er nog geen bussen rijden