Wat je even kwijt wilt #8

Ik moet vandaag nog de keuken en bijkeukens dweilen, boven opruimen, was opruimen, strijken, naar het dorp en douchen. Ik kan voor mezelf alleen geen nuttige volgorde bedenken dus zit al een half uur aan tafel niks te doen. Goed bezig Jessica.

2 likes

Net bij de fysio geweest omdat ik echt kapot ging, kon m’n nek niet naar rechts bewegen zonder door de grond te gaan

Hij heeft me gekraakt en ineens kan ik zonder pijn bewegen? Deze mensen verrichten echt wonderen

8 likes

Ik heb echt geen zin meer ik vind de vrijdag zo kut altijd

En heb gister 2 glazen wijn gedronken en ik ben er gewoon een beetje brak door pfff

Oke jullie hebben echt niks aan deze info maar als ik het ergens schrijf typ dan doe ik het eerder. Ik ga het in deze volgorde doen:

  • dweilen waar nodig
  • boven opruimen
  • douchen ed
  • naar het dorp
  • strijken en was opruimen

Dan weten jullie dat hè joeeee

21 likes

Succes :heart:️:heart:️

1 like

Hehe ik was Outlanders aan het kijken en daar werd ‘bastard’ vertaald als ‘neukfout’. Dus ik was aan het grinniken bij een superserieuze scène

16 likes

Godver ik raak van alles nu hard in stress, zit om alles te janken en ik voel me zo kut. Gadver dit heb ik al lang niet meer gehad. Ik loop al 2 dagenlang iedereen keihard af te snauwen omdat niemand iets goed kan doen. Blegh beter stopt dit snel, ik wil geen bitch zijn.

Doe een bindende poll in Persoonlijke vragen :joy:

Ohhhik heb net een super deluxe welness suite geboekt bij Van der Valk en neem zondag mn vriend daar naartoe als verassing :heart_eyes: Laatste nachtje weg voordat de kleine er is!!

18 likes
Samenvatting

stimmt

Het was ter ere van zijn 40-jarig jubileum daar! Zou niet zomaar m’n vaders werk partycrashen haha.

1 like

Zalando heeft de keus al voor me gemaakt haha, van de adidas is mijn maat uitverkocht :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Wodka spa rood met limoenschijfjes :heart:️

2 likes

Yassss skinny bitch :heart:

Jaa en vind het oprecht het lekkerste alcoholische drankje. Niet zo verschrikkelijk zoet.

2 likes

Wat vinden jullie de meest lekker ruikende alles reiniger die jullie kennen? Mijne is op dus moet straks nieuwe kopen. Action, jumbo, AH of kruidvat is het makkelijkste.

ik word zooo moe van al die stomme taal bij vacatures en op websites van bedrijven. alsof alles maar vol passie moet en blabla. er is toch ergens nog wel gewoon een leuk, nuchter bedrijf waar ik me gewoon hard kan inzetten en na het werk lekker mijn eigen vrije tijd mag hebben? ik raak er echt door afgestompt, naast natuurlijk sowieso al die afwijzingen in mn inbox. lekker voor mn zelfvertrouwen. en al die mensen die me vragen hoe het gaat met het zoeken, pff. (ja, lief bedoeld, maar gewoon even niet, ik doe mn best ja en laat me verder maar even).

heb echt zin om gewoon lekker op een baan in de horeca ofzo te solliciteren en dat ik me niet meer druk hoef te maken om een baan ‘op niveau’ te vinden.

15 likes

ben nu heel benieuwd naar de laarsjes! maar die zullen morgen wel voorbij komen in het laatste aankopen topic

Ik heb de boeken niet gelezen, maar wat je beschrijft gebeurt in aflevering 1. Daarna volgens ze haar en een Schotse clan. Ik vind het wel interessant omdat het ten tijde van civiele onrust was en dat speelt ook in die serie.

6 likes