Wat je even kwijt wilt #8

Ik zou ook gewoon gaan! Lekker rondslenteren, je gedachten verzetten en als het niet leuk is kan je altijd weer naar huis. En misschien kan je vanavond lekker koken, of iets lekkers halen en netflixen ofzo. Ik hoop dat je een leuke dag hebt!

Ik heb een voedselvergiftiging opgelopen en ik denk dat mijn lichaam gewoon echt kapot is nu. Werkelijk ALLES doet pijn.

1 like

Oo laat iemand cola halen, dat was echt mijn life saver 1 maand geleden

Omg volgens mij heb ik dat nog in de koelkast liggen. Nu de kracht vinden om daarheen te lopen. Thanks voor de tip!

3 likes

Alsnog gefeliciteerd!! Hoop dat je toch een leuke dag hebt. Taart eten helpt altijd voor je stemming (althans bij mij haha)

Gefeliciteerd!

Echt ff trots op mezelf want ik kan anderhalve minuut achter elkaar planken

15 likes

Hahaha ‘waar ik weg kom’

2 likes

Youtube is de laatste paar dagen zo sloom bij mij. Hebben meer mensen hier last van?

Gefeliciteerd!
Is er geen “Nederlanders in (je woonplaats in) Zweden” oid groep op facebook waar je misschien wat mensen kunt charteren om met je mee te gaan naar die fair, of misschien vanavond wat te drinken ter ere van je verjaardag? Of wellicht kun je via meetup wel een leuke activiteit vinden?

Mijn ouders doen dat ook. Mijn moeder geeft me 3 zoenen en mijn vader een hand. Ik vind dat zoooo raar ik heb er toen weleens iets van gezegd en nu geeft mijn moeder af en toe 1 kus, maar soms vergeet ze dat en dan zegt ze “oh nee je wilt geen 3 zoenen maar een kus.” Ik vind mijn ouders sowieso afstandelijk met knuffels etc. Ik ga dat bij mijn kind zo anders doen!

3 likes

@BiloxiParish Ik ben het niet helemaal eens met wat hier gezegd wordt. Op mij komt het juist over dat je goed naar de mogelijkheden hebt gekeken, maar dat het jammer genoeg nou eenmaal niet zo’n haalbare optie is. Ik vind dus ook helemaal niet dat je naar excuusjes zoekt of het negatief benaderd, alleen realistisch. Ik zou zelf ook niet zo’n groot bedrag aan iemand vragen om te lenen, en al zou je dat wel doen en je hebt mensen dichtbij staan die je erbij zouden kunnen helpen, dan ben je er nog niet met het kopen van een autootje aangezien er veel extra kosten bij komen. En ja, die zou je makkelijker kunnen betalen met je nieuwe werk, maar je geeft ook aan (en dat heb ik ook vaker gelezen) dat je graag op jezelf zou willen wonen. Het wordt dan wellicht ook lastiger om daarvoor te sparen. En ik kan me ook niet helemaal vinden in de suggestie dat je dan bijv moet vragen te kunnen carpoolen. Los van dat dat lastig te regelen is vóór je daar aan het werk gaat, zou ik me daar ook bezwaard bij voelen. En ik zou het ook als werkgever/collega niet fijn vinden om die verantwoordelijkheid te dragen om standaard iemand mee te laten rijden. Daarbij; wat dan als je carpool-buddy een keer ziek is oid, dan kan jij dus ook niet op het werk komen? Ik snap ook goed dat je niet een uur wilt fietsen in het donker door verlaten stukken.

Het is gewoon flink balen dat zo’n leuke baan niet echt haalbaar is door de ongelukkige locatie! Hopelijk vind je snel een net zo’n leuke baan waarbij dit wel het geval is!

8 likes

Iedereen die met me mee dacht voor die baan thanks. Maar ik ga er toch echt van af zien. Ze waren vergeten dat ik ook nog een certificaat nodig heb en dat kan niet via het bedrijf gehaald worden. Dus dat moet ik zelf regelen en dus ook bekostigen en dat wordt me echt te duur. En zonder mag ik er niet werken dus ik kan het ook niet eerst sparen.
Baal er echt heel erg van maargoed. Helaas.

13 likes

Ik heb gisteren 1500 berichten bijgelezen in dit topic. Iemand was haar auto kwijt, is die inmiddels gevonden?

11 likes

Ik heb de serie Outlander ontdekt, 2 afleveringen gezien en ik heb nu een crush op Jamie, take me :drooling_face::drooling_face:

12 likes

Ja dat dacht ze inderdaad en ze zou nog gaan bellen maar heb verder geen bericht meer gezien of dat ook zo was haha want ik ben zo (plaatsvervangend) bang dat die gestolen is haha

2 likes

@Hinkje

1 like

Blegh begin nu echt ziek te worden.

1 like

Oh nee hoor! Ik vind het zelf heel raar ook. Vooral als ik zie hoe vriendinnen hun ouders groeten.

1 like

Ik voel me zo onrustig, word echt helemaal gek.