Wat je even kwijt wilt #8

Een goede vriendin van mij geeft een feest met een paar anderen die ik niet ken. Zal ik als cadeautje voor die anderen een tonys meenemen?

• Nee, is raar
  • Ja, is lief

0 stemmers

1 like

Blegh ja

dateverslag: hij was heel lief en wel leuk maar mis wel een soort klik, ga nog wel een keer met hem afspreken (en met mijn ex op vrijdag) om het nog een kans te geven maar dunno. wel stom want hij is op papier precies wat ik leuk vind :thinking: maar ok je kan het niet forceren dus nu ben ik gewoon lekker aan het internetshoppen en doen alsof ik meer geld heb dan dat ik echt heb

8 likes

Dankjewel. Jij ook ziek? :persevere:

1 like

Iemand in real life : Heb even geduld
Ik : NEEE HET MOET NUUU

Horoscoop: Heb even geduld
Ik : Oke ja is goed ik wacht…

21 likes

Wo ik zit nu voor het eerst via mijn laptop op het forum, nieuwe ervaring.

Anyway. Ik was dus bezig met een Ziggo abbonement opnieuw aanvragen. En de eerste medewerker via de chat werkte me niet genoeg mee, dus ik startte een half uur later een nieuwe chat. Nu heb ik nog een paar extra aanbiedingen erbij. Thankssss vriend!

6 likes

Dank!

19 likes

O ja ik wilde je nog een berichtje sturen. Ik heb NLEx sinds vorig jaar april, toen nam ik het omdat ik voor €30 in de maand nergens goedkoper zo’n soort pakket kon vinden (ik kijk altijd alles terug omdat ik nooit thuis ben). Het installeren lukte totaal niet en duurde 6 weken. Was intens kut want ik zat wel in mijn nieuwe appt maar geen tv en internet. Daarna een jaar lang wel echt plezier ervan gehad. Na een jaar werd ik gebeld dat mijn huidige abonnement niet meer bleef bestaan en dat het €10 duurder werd per maand. Ik ben echt boos geworden en een klacht ingediend maar ik had ondertussen ook wel gezien dat ik nergens een abonnement goedkoper kon vinden dus ik ben gebleven.
Slecht verhaal dit, maar ja

Ooh, wat lief. Hij was inderdaad weg gesleept. Ik heb hem terug.

@ladygodiva

2 likes

Hmmm ja ik lees ook wel echt veel ellende op internet met het installeren e.d. Dus ik blijf nu toch maar bij Ziggo met eerste 4 maanden 10 euro korting en een jaar lang gratis Movies & Series XL ghgehehe

1 like

Snap ik!
Ik heb met ziggo ook een slechte ervaring in mijn vorige huis en zij waren wel echt duuuur toen ik iets zocht. Maar dat kan nu natuurlijk anders zijn

1 like

Jij ook beterschap!

1 like

Ja ik vind het nog wel aan de prijs (na die 4 maanden 48,50 pm voor internet en televisie). Maar echt veel goedkoper ga je het inderdaad niet krijgen ben ik al achter! Heb ook niet altijd positieve ervaringen met Ziggo maar ik geef ze nog een kans haha.

1 like

Maar dan is nlex wel echt goedkoper, vooral ook met zo’n nieuwe klant aanbieding?

Ja klopt maar ik ben daar echt wel op afgeknapt op de recensies, dus nu toch maar dit afgesloten! :slight_smile:

O ja snap ik. Ik zou t nog steeds wel aanraden, maar misschien omdat ik jet leed van 1,5 jaar geleden al ben vergeten

1 like

Ja ziggo vond ik echt verschrikkelijk. Ik heb een half jaar in een huis gewoond waar ziggo echt moest en dat afsluiten alleen al. Mijn ex belde naar de klantenservice, zij zegt: wat is uw postcode? Zegt hij: 1234 AB. Zegt zij: Hmm das wel een lang huisnummer

Echt :exploding_head:

10 likes

Hahaha sssht jongens heb hem net afgesloten. Nee komt goed. Heb het nu 2 jaar gehad en valt mee op zich met provlemen die ik er mee had

1 like

Ik moet vanavond en morgen werken met een nare collega. Ik vind het zo erg dat ik er net om heb moeten huilen. Nu vind ik mezelf kinderachtig, ik ben verdorie 30, stel je niet aan.

ah wat vervelend dat het je zo veel doet. sommige mensen kunnen heel kut zijn, dus je hoeft jezelf echt niet kinderachtig te vinden hierover.
zijn jullie ook nog met andere collega’s?