Wat je even kwijt wilt #8

Worden jullie foto’s op instastories ook zo vaag/van slechte kwaliteit bij het toevoegen van zo’n gifje? Ik deed dat net voor het eerst, maar nu lijkt de foto echt gemaakt te zijn met m’n klapmobieltje uit 2009

1 like

Zou dat niet iets zijn wat ze heeft opgepikt ergens? Hardlopen = sporten = afvallen = ‘goed’. Dus niet per se specifiek voor jou, maar dat dat voor iedereen goed is ofzo (haha oke ik kan dit niet goed uitleggen). Hoe dan ook altijd rot als kinderen van die veel te eerlijke dingen zeggen!

2 likes

Waar haal je een goedkope wat langere oplaadkabel voor een Samsung?

Haha jezus, lekker subtiel joh. Waarschijnlijk gewoon een soort ongemakkelijkheid waarin ze niet wisten wat ze moesten zeggen maar toch

1 like

Heb je zelf ook wel eens aan de andere kant gestaan? Dus dat jij degene was die de selectie maakte en de gesprekken deed? Want ik weet uit ervaring dat een foto totaal niks hoeft te zeggen. Ik zie mensen liever in het echt om een oordeel te kunnen vellen.

4 likes

Ik ga zo wat drinken met vriendinnen, maar mijn trein kwam een kwartier eerder aan dan die van hen. Dus ging even de MediaMarkt in. Nu zit ik in de kroeg met een handmixer. Morgen bananenbrood maken :grimacing:

33 likes

Ik ga ER kijken met mn huisgenootje maar ik zit al drie kwartier te wachten tot ze klaar is. En ze moet haar was uit de wasmachine halen want ik wil wassen.

Ik heb een huisje (whoehoeee :tada:) maar ik heb zooooveel spullen nodig en ik heb keuzestress. Wil het liefst alles tegelijk kopen en dat de volgende dag alles in huis staat. Maar tja dat gaat natuurlijk niet. En waarom vind ik eetkamerstoelen niet mooi? En kom ik waarschijnlijk op een veel te dure bank uit, die ook nog eens grijs is mweh.

18 likes

Ik had er een van de kruidvat die lekker lang was!

1 like

Love after lockup nu op tlc heerlijk vermaak zo op de vrijdag avond .

4 likes

wat een saaie vrijdagavond, zit letterlijk te wachten tot ik kan slapen haha

Nu al gaan slapen is geen optie?

Nu je het zegt: ja! Ik vroeg me al af hoe dat kwam, heb er ook last van

1 like

Je kunt de woningbouw in gebreke stellen en na geloof ik 6 weken de huurcommissie inschakelen.

Hema! Die gebruik ik al een paar jaar en is nog nooit wat mee gebeurt, maar please don’t blame me als dat bij jou wel gebeurt :sweat_smile:

1 like

Ik ben mega blij omdat ik op de helft ben van mijn leerboek, maarja de helft betekent dat ik nog 300 pagina’s te gaan heb :sleepy: Het einde is nog lang niet in zicht :joy:

1 like

Lekker toch! Heb je morgen alle energie voor je vrije dag haha. Zou willen dat ik al lekker naar bed kon

Ik leef echt voor dit nieuwsbericht. Weet niet waarom, maar heb het 10238 gelezen en elke keer geniet ik weer. Dat was mijn spreekbeurt, dag

9 likes

Oh mijn god… Ik kreeg vorige week een brief dat mijn huurcontract niet verlengd wordt, dus ik was best wel in de stress (iets nieuws zoeken in Amsterdam is zo kut…). Ik had me meteen maar ingeschreven voor een nieuwbouwproject en nu heb ik gewoon een woning toegewezen gekregen, huh? Binnen een week… Ik twijfel nog een minibeetje of ik het moet doen, maar heb nu in ieder geval een optie en dat geeft me zoveel rust :heart:

36 likes

Lentex vs. mug. 1-0 (na 20 minuten…)

En als ik ga liggen zit mn neus dicht, maar nu lig ik dus op 2 kussens alleen doe dan mn nek pijn.

Jaa heee, is die mug die mn nachtrust verstoord eindelijk dood, krijgen we dit :joy:

1 like