Wat je even kwijt wilt #8

Nee we staan met 2 op de groep. Heb het sowieso slecht naar mijn zin, sinds april werk ik hier en voel me absoluut niet welkom. Deze collega praat veel achter mn rug om, hoor ik via anderen. Terwijl ik sinds mijn inwerkweek in april niet meer met haar gewerkt heb. Naar mens is het. Maar we komen de diensten wel weer door uiteindelijk :stuck_out_tongue:

1 like

Gatver heb echt een erge kater hou niks binnen maar zo knap je ook niet op
Boos op mezelf!!!

Hoe kun je iemand die je via marktplaats heeft opgelicht het beste terug naaien?

Ja ik heb al:

• online aangifte
  • aangeven bij marktplaats
  • aangeven bij de bank
2 likes

Glimmend of mat?

• Glimmend
  • Mat

0 stemmers

Ik ga woensdag op vakantie en ik ben er zó aan toe. Gelukkig hoef ik alleen morgen nog te werken. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Trek je conclusies alleen niet te snel. Ik heb meerdere malen een mannelijke vriend verloren omdat hun vriendin dacht dat ik achter hen aanzat/ meer wilde/ met ze naar bed ging. Heeft me altijd heel veel pijn gedaan, met name het verlies van een vriend maar ook dat iemand op basis van niks assumpties maakt. Ben daarom denk ik een beetje gevoelig voor zon bericht als dat van joj, sorry.

3 likes

Ik heb mijn eerste echte salaris binnen en iedereen zegt dat ik daar iets bijzonders van moet kopen. Ik wist alleen niks dus nu heb ik een satisfyer besteld haha treat yo self.

52 likes

Niet jokken hè, de korting is net iets meer dan 200 euro!

Gefeliciteerd!

1 like

Yess!! Gefeliciteerd :smiley:

1 like

Ik ben zo moe en ik vraag me af of het komt doordat ik te veel geslapen heb? Of omdat ik vakantie heb (een soort mentaal dingetje ofzo?)?

Het is zo FACKING druk op werk. Zit ff uit te rusten met mijn telefoon op de plee. Hoef niet te piesen ofzo maar meine gutte mijn voeten vallen eraf

6 likes

Wat fijn! Wat ga je doen?

1 like

Ik heb ein-de-lijk een nieuw geurtje gekocht. Wilde vorige week al gaan, maar was er niet van gekomen. Nu heb ik hem vandaag gehaald bij de Etos met 2 euro korting ook nog.

Ik ruik lekker naar kokos nu yay.

2 likes

Als iemand hier ooit een Matt&Nat sale ziet passeren of een kortingscode voor zo’n tas, tag mij aub!! Ik wil zo zo graag zo’n tas maar zo duur zeg :cry:
(Ik wil graag de diaper bag omdat die zo ruim is, voor mijn schoolbenodigdheden etc)

1 like

ik wacht zelf op een zalando lounge actie! maar dan heb je wel niet alle modellen… dus een sale is hier ook welkom :stuck_out_tongue:

1 like

Ja ik ook! Vind het ook stom dat idd niet alle modellen er dan zijn… en ik mis die acties ook echt vaak perongeluk :stuck_out_tongue:

Ander vraagje, ik merk net dat ik een voorhoofd rimpel begin te krijgen??? Ik ben 22??? Is dit normaal? Moet ik nu een hydraterende creme of zo kopen?

1 like

Ik wilde zoo graag fish and chips halen, van zo’n toko waarbij het echt goed is. Toen bedacht ik me dat ik eens een keer moet ophouden met dat ongezonde gevreet en dus heb ik een tonijnsalade gemaakt met cherrytomaat, avocado,rode ui, gekookt ei, puntpaprika, peper zout, iets mayo. Uiteraard wel dan tonijn van John West andere is goor :nauseated_face::stuck_out_tongue:. Had ik ook allemaal nog in huis. Ben nu een beetje trots op mezelf. Het is nog in de maak maar ik stond bijna op het punt de deur uit te gaan.

10 likes

Maarmaarmaar er komt nog 10% bovenop dacht ik
Afgerond bijna 300
Nee grapje ik maak dingen graag mooier voor mezelf

1 like