Wat je even kwijt wilt #8

Oh en ik vind het best goed van mezelf dat ik om 10 uur naar huis ben gegaan na een feestje, omdat ik moe was de drukte niet meer trok.

Ik heb best naar mn lichaam geluisterd vandaag. Ja ja

16 likes

Help :joy:

9 likes

Ik denk omdat je te veel wijn op hebt :joy:

3 likes

@Madrid Ik kwam een kunstenaar tegen op instagram en door zā€™n laatste post moest ik een beetje aan jouw tekeningen denken!

Instagram

@pigolin

1 like

Ik hoop dat dit een carnavalskraker was? :sweat_smile: tenminste dat ze het geschreven hebben met dit als doel

1 like

Ik kreeg net werk aan geboden en het is echt heel tof en het lijkt me super leuk om daar te werken. Alleen ligt het in een heel afgelegen gebied en ik kan er totaal niet komen met ov. Fietsen is veel te ver en ik heb ook geeneens een fiets.
Kan wel janken. Heb ik een keertje geluk na al die tijd, kan het niet vanwege de locatie

1 like

Ik moest vandaag onverwachts naar de huisarts maar die zit nog in de woonplaats van mijn ouders, deur tot deur een uurtje reizen. Ik was juist blij met mā€™n vrije middag en ik voelde me helemaal niet lekker dus ik was een beetje van slag, kon niet zo snel schakelen ofzo. Maar toen heeft mā€™n vriend me gebracht en hebben mā€™n ouders ons mee uit eten genomen en het was echt heel gezellig. En lig nu lekker in mā€™n oude vertrouwde bedje bij mā€™n ouders thuis, toch nog een fijne dag uiteindelijk :blush:

14 likes

Ik zou niet weten bij wie ik geld zou kunnen lenen. Mijn ouders zijn hun huis op aan het knappen. Dat kost al klauwen dus dat is niet echt een optie. En vind dat ook een beetje bezwarend om te vragen. Familie heb ik verder niet. Ofja geen contact mee.
Ookal zou ik het dan terug kunnen geven. Maar ik wil ook ooit op mezelf wonen dus dan kan ik niks sparen.
Brommer of fiets zou makkelijker zijn maar dat is niet echt een optie want het is een stuk snelweg.
Carpoolen weet ik niet. Dat zou ik moeten vragen. Maar het zijn allemaal wisselende diensten dus weet niet of dat echt een optie zou kunnen zijn. Heb diegene net een berichtje gestuurd of dat een optie is maar ben er bang voor. Er is maar weinig personeel en die er zijn komen zover ik kan zien uit de buurt daar.

En kun je niet toch een deel met ov doen en dan een fiets bij een bus/tram/treinhalte zetten en het laatste stuk fietsen misschien?

7 likes

Terwijl ik op de metro wachtte had ik de hele tijd oogcontact met een knappe gast aan de andere kant van het perron. En ik had muziek in dus toen ging ik me inbeelden dat de muziek over ons ging, als in een videoclip. Maar ben ook best wel aangeschoten dus jaaaa. Ga nu weer naar huis met mijn handmixer. Zonder leuke metro jongen helaas

19 likes

Hallo buren kan Polly* de hond even stil gehouden worden om half 1 's nachts ben moe ja

*Deze naam is fictief wegens privacyoverwegingen.

18 likes

Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan Fifa19?

Ja ik weet het. Alleen vind ik het echt nogal bezwarend om gewoon ff 500 euro aan iemand te vragen. Ik heb nog nooit meer dan 10 euro ofzo van iemand geleend dus dan is zoā€™n groot bedrag wel echt veel.
Ga het morgen sowieso wel aankaarten. Maar vind het wel echt lastig om te vragen.

Overigens is het niet zo dat ik niet wil. In tegendeel. Zeker na zo lang al min of meer pech te hebben gehad wbt werk en andere dingen. Alleen zorgt de ligging wel echt voor error in mijn hoofd en zie ik daardoor heel wat beren op de weg. Dat is iets wat ik wel moet afleren. Net zoals dat ik moet afleren te denken dat ik het niet waard ben. Maar dat is (door omstandigheden) best lastig

@EleanorRigby het laatste stuk is een snelweg. Daar is geen brug of tunnel of wat dan ook in de buurt. Dus met fiets zou ik dan zowat een uur via een hele omweg door stukken bos moeten fietsen. Dat zou op zich niet heeeeel erg zijn (al is het wel lang en is een bos niet ideaal), alleen moet ik dan bij een vroege dienst een bus hebben naar het station op een tijdstip dat er nog geen bussen rijden

Op wat voor plek zit dat bedrijf zeg, jeetjeā€¦ klinkt niet fijn

1 like

Landelijke omgeving met een stukje bos haha. Op zich zou het wel goed te doen zijn als je een auto hebt. Want dan kun je gewoon de afslag van de snelweg nemen. En dan is het nog gewoon een stukje door landschap met wat boerderijen en thatā€™s it.

Voor het bedrijf is de omgeving ideaal. Alleen voor het ov dus niet echt.

1 like

Ik heb ook ooit gewerkt op een plek waar geen ov reed. Toen heb ik gewoon een klein autootje gekocht. Is leasen ook geen optie? Of een scooter ofzo? Ik gun het je zoo

1 like

Scooter kan ik ook niet mee over de snelweg. Het zou dat laatste stuk wel sneller kunnen maken. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het een goed plan is om een scooter gewoon op een station te zetten?

Leasen weet ik eigenlijk niet. Het is geen vast contract. Weet niet of dat nog meespeelt. Dat ga ik wel opzoeken.

@Matilda bij mijn oude werk moest ik 2 bussen nemen (bij elkaar 45 minuten reistijd, 10 minuten wachten tussendoor) en dan nog een kwartier lopen. Dat was wel te doen. Een half uur fietsen maakt me ook niet zoveel uit maar een uur is best lang inderdaad. En dan ook nog door het bos in het donker. Dat vind ik persoonlijk ook niet echt chill in mijn eentje. Tuurlijk heb ik dat wel eens eerder gedaan maar iedere dag is wel anders.

Ik heb diegene een berichtje gestuurd of er mensen zijn die dan zouden kunnen carpoolen of me vanaf het station mee kunnen nemen. Dus hoop dat ik daar morgen ofzo een antwoord op krijg.

3 likes

Op de meeste stations heb je wel iets van een stalling of fietskluisjes, wie weet is dat een optie

1 like

Oh dat wist ik geeneens. Aan die kant van het station kom ik nooit dus zou het begod niet weten of ze daar iets van hebben. Neem normaal altijd de andere uitgang. Ik ga het uitzoeken of dat zou kunnen.
Thanks in ieder geval voor het meedenken!

1 like

wow ik mis de oude tijden van VS, toen gisele, adriana en heel die groep nog de IT GIRLS waren

1 like