Dit wil ik hier even delen. Want het kan niet vaak genoeg gedeeld worden.
Ik wilde naar de apotheek vandaag. Speciaal opgezocht of hij open is. Hangt er een blaadje op dat hij dicht is door verbouwing. Arghh
Maar ik heb wel leuke dingen gekocht in de stad.
Wow, ik ben echt aan het successful adulten vandaag. Heb allemaal schoonmaakdingen gekocht, daarmee ook daadwerkelijk mijn huis schoongemaakt, verantwoorde boodschappen gedaan, leidingen ontkalkt, dingen geregeld met de Belastingdienst, een groene spaarrekening geopend, en ga zo een gezonde maaltijd koken. HELP WAT GEBEURT ER MET ME.
man man man
ik moet nu eigenlijk echt bedenken wat ik wil eten want ik kom zo langs de supermarkt
maar ik heb nog helemaal geen honger
maar als ik geen boodschappen doe nu ga ik sowieso bestellen vanavond en dat mag niet
wat zal ik eten?
Ik heb dus al heel mn leven dat ik bijv naar de stad gaan op zaterdagmiddag echt niet trek. Al die mensen, die drukte, dat lawaai, ik word daar helemaal gek, moe en onrustig van. Mijn ouders weten dit wel en we hebben het altijd maar aangenomen als normaal, maar is dit āietsā? Kan je er iets aan doen?
misschien frietjes?
Ik heb dat ook en ik ben 23
Ik weet het al, het wordt dit: https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R689030/lasagnette-met-tomaat-spinazie-en-ricotta
@anon98052296 dat heb ik ook, niks geks aan lijkt mij! Gewoon te veel prikkels, word er doodmoe van
ik ken best veel mensen die dit hebben, vooral op die zaterdagmiddag. ik heb het met vlagen ook.
dat zal niets zijn, gewoon ontzettende overprikkeling
zaterdagen en zondagen vermijden dus! dan is het altijd gekkenhuis.
Via zalando krijg je nu toch 20% korting ivm de glamourday?
Ja overprikkeling klinkt logisch. Ik had het in februari ook op een 21 diner en laatst tijdens disputenloop, haha. Dan chill ik altijd even op de wc. Maar het beperkt me soms wel in het doen van leuke dingen
Zaterdagmiddag in de stad is ook gewoon de hel, parade van provincialen is het dan. Die allemaal midden op de smalle straten stilstaan, ineens omdraaien, met 5 naast elkaar tegen de stroom inlopen. Was net in de douglas en daar stond een DJ enorme herrie te draaien en kwam een van de verkoopsters op Fucking rollerskates op me afgestormd met een heliumballon, toen was ik echt klaar om iemand te hoeken.
Gewoon te veel prikkels denk ik, hebben veel mensen.
ahhaha rollerskates. wat hip is onze wereld toch
Rond juni werd ik gebeld door mijn oude middelbare school. Zij hadden een baan voor mij. Maar ik had al een baan waar ik redelijk tevreden mee was/ben.
Toch ben ik toen op gesprek gegaan, gewoon om te kijken wat ze te bieden hadden. Ik had wel al een paar keer gezegd dat ik het echt naar mijn zin had/heb op mijn huidige werk en dat ik het allemaal even wilde aanhoren.
Tijdens dat gesprek voelde ik me totaaaaal niet gehoord. Mijn visies en kwaliteiten kwamen helemaal niet aan bod. Ze vertelden me meer wat mijn taken zouden zijn als ik ja zou zeggen.
Ik had een baan van 32 uur en in eerste instantie zou dit 40 uur zijn. Toen werd ik gebeld met het aanbod: 24 uur en een goede bekende van mij zou ook voor 24 uur komen, ze hadden de baan namelijk uitgebreid.
Na praten en wikken en wegen heb ik nee gezegd. Ik zou er op achteruitgaan in omvang en op mijn huidige werk wordt alles wat ik doe echt gewaardeerd. Dat gevoel kreeg ik daar niet.
Maar nu hoorde ik van die goede bekende dus dat die man die mij notabene gebeld heeft om mij die baan aan te bieden, nu over mij roddelt daar? Met woorden als āja onze favoriete sollicitanteā en āzeg nou eerlijk, je werkt toch liever drie dagen hier dan drie dagen op school x?ā en āja zij gaf me het idee dat ze de baan zou nemen dus het kwam onverwachts maar ja, haar probleemā. Wtf en ik zit er steeds over na te denken ⦠of ik nou iets verkeerd heb gedaan en waaraan ik dit verdien.
Waarom maak je je druk? Zegt meer over hem dan over jou. Klinkt alsof hij het stom vindt dat je die baan niet hebt aangenomen. Nou en? Moet jij toch weten.
Jemig wat kinderachtig. Zou je hem erop aan willen spreken? Of is het dan meteen duidelijk van wie je die informatie hebt?
ik vind die spiegeldoolhoven pure kindermishandeling
Maar waarom zou je iemand daar op aan willen spreken als je die persoon niet eens tegenkomt in je dagelijks leven? Ik zou mijn schouders ophalen en ff hard lachen om die droefhaas.
Nee heb eigenlijk niks met hem te maken, hij was gewoon mijn docent toen ik daar nog op school zat en hij weet dat ik nu een bevoegdheid heb.
Die bekende van mij had wel ook al tegen hen gezegd van ja hallo jullie hadden niet eens meer dan 24 uur voor haar enz., en je had haar zelf gebeld (ze deden net alsof ik zƩlf had gesolliciteerd).
Maar ik vind het gewoon kut omdat ik mezelf in dat soort situaties aanpraat: boeiend, gewoon voor jezelf kiezen, dat doet en snapt iedereen. En dat ze dan nu, ook echt maaaanden later, nog zo over mij praten laat me even beseffen dat dus niet iedereen dat begrijpt. Ofzo. @Lula
Ja omdat ik vind dat mensen ook wel eens aangesproken mogen worden op zulk kinderachtig gedrag, zeker binnen je werk. Maar misschien heb je gelijk hoor, ik zou het zelf alleen niet zo makkelijk van me af kunnen zetten totdat ik er voor mān gevoel zelf iets aan heb gedaan misschien zwaktepuntje van mij haha.