Ja hoe sneu is dat? Dat hij dit maanden later nog steeds niet heeft losgelaten. Zoals ik al zei, dit zegt meer over hem dan over jou.
Zo hallo wat een dag. Verhuisd maar om 11:00 al enkel verzwikt verstuikt geen idee, kan er niet op lopen. Kon zo weinig doen, voel me echt schuldig. Maar wel mega dankbaar voor Mn helpers. Nu even nachtje bij mama slapen, joe
Waarom heeft H&M het fijne ondergoed eruit gehaald. Ik had altijd hipsters in multipack, maar die verkopen ze niet meer . Nu moet ik ergens anders fijn ondergoed zien te kopen, maar online kopen vind ik helemaal niks.
Ik zie dit eerder als een compliment. Hij wou jou heel graag hebben daar maar het is hem niet gelukt.
Volgens mij is het hier ooit gezegd, maar hoe heet die site waarmee je stiekem iemands insta story kan bekijken?
Weynstag en iemand anders gaf er laatst nog een.
Vandaag vierden we alvast dierendag op werk en ik heb zoveel puppyās geaaid Er was zelfs iemand met twee caviaās gekomen, echt te lief!
De Snijtafel heeft dit stuk van haar betoog geanalyseerd, en in hun conclusies kan ik me persoonlijk meer vinden. Juist door de woorden die ze gebruikt (āmet zān handjesā), komt haar boodschap helemaal niet zo goed over naar mijn idee.
Ik hou van misdaad series maar nu kijk ik er een waarbij ze het lijk in het water gooien. En het eerste wat ik dacht was pfff amateursā¦
Ik zou denk ik echt een goeie crimineel kunnen zijn. Beetje jammer dat ik altijd iedereen wil pleasen.
Zijn uiteindelijk helemaal geen Hunter boots geworden, maar dr Martens, bijna hetzelfde
Maar had helaas niet genoeg geld om ze allebei te kopen.
Ga ik straks kijken!
Welke ben je aan het kijken?
Ik heb dat ook en ik kan de drukte wel trotseren maar fijn vind ik het niet. Soms draag ik dan gewoon mijn koptelefoon met een liedje om de situatie een beetje beter te maken.
Storiesig
Klem hahaha. Is eigenlijk ook geen hele goede serie maar het is voor mij een soort gtst . ( serie waar je niet bij na hoef te denken )
OMG. Zeg me dat je een echte tukker bent met accent en al. Want er is namelijk een spraak topic hehehe
Ziek veel besteld vandaag terwijl mān geld voor oktober al bijna op is. Maand is nog niet eens begonnen⦠good jobā:+1:t2:
Er is een storing op werk waardoor ik niet goed kan werken en de motivatie zakt me echt helemaal in de schoenen. Mijn leidinggevende leest mijn bericht wel maar reageert niet eens, op het drukste punt van het hele weekend.
Lekker spontaan uit eten met mān vriend om te vieren dat hij zān eerste salaris heeft gekregen
Ik durf daar niet te posten maar dan zou je van mijn accent heel blij worden denk ik, een echte tukker, geen twijfel mogelijkš