Wat je even kwijt wilt #8

Mijn vriend vertelde dat een meisje van z’n werk hem een beetje leuk vindt. Laatst was ze een half uur eerder vrij en zeiden ze elkaar gedag. Toen hij later buiten kwam, stond ze er nog want ze had de bus gemist en moest nu een uur wachten “oke doei, ik ga naar huis” (wilde ze niet gewoon dat ie haar weg bracht?)

En vandaag vroeg ze tot hoelaat hij morgen moest werken (14.00 uur). Zij moest dan pas beginnen dus ze wilde vragen of ze wat eerder kon beginnen. Zegt ie: als jij eerder gaat beginnen dan kan ik ook wel eerder weg :joy:

Heel gemeen om haar uit te lachen, maar ze moet gewoon van m’n bezette vriendje afblijven!

34 likes

Ik lig in een bed met mega kuil en ik heb al zo slecht geslapen… dus ik word wakker met de verwachting dat t 5 uur is en erge rugpijn… valt dat ff tegen :sweat_smile::cry:

Ik snap het stalking element niet zo geloof ik.

1 like

Ik heb gisteren bericht gehad dat ik begin december dr sleutel van mn nieuwe huis krijg. Vandaag ga ik kijken voor een vloer en raambekleding. Ben te excited om verder te slapen.

35 likes

Hmm verkeerde woordkeuze, maar ze zit gewoon achter hem aan

Jaaaa hij is vanochtend geboren! Vannamiddag hopelijk op babybezoek :blush:

51 likes

Gefeliciteerd!! Veel plezier bij je neefje vanmiddag :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerdddd!

1 like

Ik ben altijd zo enthousiast en druk in de ochtend en zit dan vol inspiratie. Zit hele verhalen tegen m’n vriend te lullen terwijl hij nog half slaapt :sweat_smile:

Gefeliciteerd met je neefje!

1 like

Ben op weekend weg met werk, ONDERGOED VERGETEN…

20 likes

@BiloxiParish, wellicht is zo’n service als Greenwheals een optie voor je. Ik verwacht dat je dan na 4 weken van je eerste salaris een mini autootje kunt kopen dus het zou maar voor korte tijd zijn.

2 likes

Gefeliciteerd met je neefje!

1 like

Dat je al 3 mensen gezien hebt ! Ik lig nog in bed

17 likes

Hi @Lula @Mhysa @Nescio @boemboem ik heb gisteren toegang gevraagd voor de members only topics, maar ik heb nog niks gehoord. Kunnen jullie mij verder helpen? :blush:

Alle aanvragen worden met de hand goedgekeurd en wij forummen, naast moderator zijn, ook nog voor ons eigen plezier. Dus een beetje geduld graag. Sowieso krijgt iedereen binnen 3 dagen een reactie.

1 like

Heeft iemand hier ervaring met internet en tv via NLE? Ik zit te denken over te stappen van Ziggo naar NLE. Heb daar ook mijn energie ed van namelijk.

1 like

Ik ben op tijd opgestaan zodat ik zo meteen als de gym opent aan de slag kan :sunglasses:

8 likes

Ik voel me niet zo lekker en m’n vriend is nu tosti uit de pan aan het maken <3

12 likes

Mijn man kan je hier wel antwoord op geven.
Ik snap het zelf ook niet.