Ik heb de hele avond Glory gekeken en wat wijntjes op maar poeh he, met zo’n beest als Rico zou je potjandorie toch interessante dingen kunnen doen. Ben teveel blootgesteld aan testosteron vnv denk ik…
Dit is een knappe man hoor.
Maar ik vind remy bonjasky echt nog veel knapper 

01:23

@Prikkelbaar Wat is er aan de hand?
Ik ben om half 12 ongeveer gaan slapen en nu ben ik klaar wakker… Nou ja, goed moment om het forum bij te lezen.
Oh dat is wel echt vervelend ja. Ik zou ook verwachten dat de politie inmiddels wel langs was gekomen. Misschien nog een keertje bellen?
@Krabsalade Dat klinkt naar, hopelijk kan je toch snel in slaap vallen!
Of ik tot 03.00 finales van het turnen van de olympische spelen van 2016 heb gekeken, terwijl het plan was rond half 1 te gaan slapen.
Wellicht.
Omg net feestje gehad van ouders van een vriendin van mij en ben zo moe en mij voeten doen pijn
. En wil slapen maar moet van mezelf wachten tot een andere vriendin appt dat ze thuis is. Maar was wel echt heeeel gezellig!! 
Omg weirdest night ever.
In ieder geval van dit jaar.
Het begon met m’n ouders die meer dronken waren dan ik (m’n vader rookte ineens? Huuuu? En hield verhalen over zwarte gaten en dat het vliegend spaghettimonster daardoor wel degelijk bestaat? En m’n moeder bleef maar consequent wijn eisen terwijl ze al duidelijk bezopen was en toen gaf ik haar water en toen weigerde ze dat ook nog, omdat het zo erg helemaal niet was (zei ze al wankelend). En vanaf daarna is het alleen maar raarder geworden.
Holy shit heb echt zo naar gedroomd word super naar wakker:( dat een hele vriendinnengroep mij via Whatsapp heel erg begon aan te vallen over hoe waardeloos ik wel niet was? Muh
Morrie 

Zo eens aan het werk
Maar als er iets is wat het waard is om zo lang voor op te blijven, dan is het wedstrijden van turnen kijken!
Gisteren was echt een kutdag op werk. Nu heb ik vannacht gedroomd dat er een vechtpartij was op werk en dat een collega een dreigbrief kreeg met dode muizen. Mijn geest heeft overduidelijk zin in vandaag 

Pff heb sinds gisteren ineens zo’n pijn aan een kant van mn heup/bil
nog nooit last van gehad. En ik moet ook nog werken nu (aka hele tijd lopen etc). Zal blij zijn als ik vanavond eindelijk op de bank lig
Gisteren werd mijn ID niet gevraagd bij alcohol kopen terwijl ik 22 ben en ik ben een beetje ervan in de war. Op open dagen word ik wel eens 17 geschat maar blijkbaar kan ik ook voor 25+ door. 
Is het te vroeg om een adventkalender topic te openen?
Nee hoor. Heb gisteren gevraagd hoe duur die van de Lush was en die was 99,45 voor 12 producten 
zo jammer. Ik had stiekem ook mijn zinnen op Lush gezet dit jaar.
Oké ik ga een topic openen!
Gisteren postte ik dat ik zo opzag tegen het werken met een bepaalde collega. De dienst viel mee, ze deed aardig. Ergens had ik dat wel verwacht, achter je rug om praten en in je gezicht vriendelijk. Zorgde er wel voor dat ik wat minder opzag tegen de dienst van vandaag, dat scheelt
Ik heb al drie nachten nachtmerries, ik word er zo naar van. Ik hoop echt dat ik vanavond eindelijk even lekker kan slapen zonder nachtmerries.