https://www.uniqlo.com/eu/en/product/women-wool-ribbed-knitted-coat-412150.html
Ik vind dit vest wel erg goedkoop. Wat zal de adder onder het gras zijn? Is uniqlo van goede kwaliteit of shit?
Ik had twee uur terug last van een sterke kramp in mijn bovenbeen die maar niet wegging en inmiddels kan ik mijn been amper bewegen. Als ik mijn been probeer te strekken verga ik van de pijn, hij zit gebogen op slot. Is er iets wat ik kan doen? Ga echt kapot van de pijn.
Ik ben voor het eerst in weken op vrijdagavond en zaterdagavond thuis. Helemaal zelf voor gekozen want er waren wel 2 feestjes waar ik heen had kunnen gaan maar ik voel me mehhh. Ik weet niet of ik me zo voel omdat ik niks ben gaan doen of dat ik niks ben gaan doen omdat ik me mehhh voel.
Ja die van voor 2010 ofzo. Toen had ik het nog niet dus no worries
Het gaat niet specifiek over dat vest maar in deze YouTube video wordt wel de kwaliteit van Uniqlo geanalyseerd. Zowel qua model als materialen. Het geeft je in ieder geval een goed beeld over Uniqlo als kledingmerk.
Haha hier een achterhoeker en daarom durf ik ook echt niet te posten in het spraaktopic
Vind hun kleding best wel van goede kwaliteit! De stoffen voelen fijn aan en ik heb een paar items (een trui, 2 hemden en een hoop t-shirts) die al wat ouder zijn en die er nog precies zo mooi uit zien als toen ik ze kocht.
Ik wou roepen: HĂ dit is naam stad of niet??? Maar toen zag ik je gebruikersnaam (im hilarious) dus wist ik het al vanwege onze festivalconversatie 2 weken geleden.
Oké goed verhaal ook maar ik was dus even trots omdat ik het herkende. Heb daar denk ik ook gewoond (of in omliggend gebied). Herken het uitzicht.
Dankje. Ik had nooit verwacht dat iemand zoân soort video zou maken
Hahaha ik ging er ookal vanuit dat we in dezelfde stad woonden!
Ja, ze is nog maar net met deze serie begonnen, maar ik volg haar al langer. Ze heeft er ook al 1 van ASOS. Maar toch heel tof dat er ook gewoon professionele modeontwerpers op YT zitten en niet alleen âshoppende meidenâ.
Mân vriend is alweer naar een feestje terwijl ik gezellig met 34 weken zwanger op de bank lig. Zulk irritant vluchtgedrag dit. Heb al avondgegeten maar lekker nog een bakje sushi besteld om mân chagrijnigheid weg te eten. Nu bijna zin om die verassingovernachting te cancellen die ik morgen heb geregeld. Beter maakt hij het goed
Ik vind het heel fijn hoe ze dingen beoordeelt en vertelt wat beter kan en waarom (bijv. liever voering jaszakken van een natuurlijke stof). Beter dan al die koopgekke Youtube-miepen die alleen goedkope troep kopen en klagen dat het van slechte kwaliteit is.
Helemaal mee eens! Heeft het je trouwens een beetje geholpen voor de vest?
Niet superveel maar wel qua fit (dat het nog redelijk lang valt) en dat het soms een beetje anders bij de schouder kan vallen dan hoe het zou moeten. Maar niet superextreem of zo. Maar ik denk dat ik binnenkort gewoon op een dinsdagochtend of zo naar Amsterdam ga om wat basics te passen en kopen.
Ik ben fan van Uniqlo, ik vind de kwaliteit in verhouding tot de prijs juist heel goed! Zeker beter dan Zara e.d.
Ik koop eigenlijk alleen soms blazers bij de zara omdat die perfect vallen. Basics sowieso nooit. De meeste basic dingen die ik heb zijn van weekday en wat koltruien van monki die ook wel oké zijn. Maar basics van H&M, Mango en Zara vind ik niks.
Love it! Je mag ook een stem vervormer gebruiken hoor
Omg die bruine zo mooi! Maar uniqlo schijnt goed te zijn.