Wat je even kwijt wilt #8

Er zitten drie mensen zonder kaartje in deze trein, naast elkaar. En er komen zulke domme excuusjes uit waarmee ze proberen onder een boete uit te komen. Ik snap dat dus echt nooit? Snap je nou gewoon echt niet dat je iets fouts doet? Hoop dat de conductrice niet toegeeft…

12 likes

Ja, alsof je opeens vergeet dat je een kaartje moet kopen als je met de trein reist?
Was laatst een gezin waarbij de kinderen geen kaartjes hadden, conducteur zette ze zonder pardon uit de trein met de mededeling gewoon een kaartje te kopen zoals het hoort.

9 likes

Ben best een beetje bang, we zitten in Japan en komt een tyfoon straks deze kant op :confounded: alle mensen hier zijn wel rustig enzo dus dat scheelt wel maar hoop dat het meevalt

1 like

Oeh. Sterkte!

1 like

Dan zou ik ook wel gespannen zijn, sterkte! Ik hoop dat het meevalt.

1 like

@Lentex @voortaan @Jip Dankjulliewel! <3 hoop ook dat het meevalt en het snel weer voorbij is

2 likes

Er is straks f1 en volleybal tegelijk op tv. Dilemma.

Het wordt echt super leuk! Ik heb ook met Stray gereisd en het is echt heel gezellig! Ik vond Nieuw Zeeland echt easy om te reizen en ook de lokale bevolking is super aardig (als je ooit moet liften)! Je hebt zo veel verschillende soorten chips. Echt chips heaven daar :sob:

2 likes

Omg spreken ze daar wel Limburgs?

11 likes

Ik ben zonet in m’n eentje naar de sportschool gefietst (20 minuten enkele reis), gesport en weer teruggefietst en ik zit nu op de bank om 10:13 uur en ik heb dus al een workout DONE. Ik ben echt zo trots op mezelf dat ik bij alles wat ik vandaag doe, mijn gedachten eindig met “doesn’t matter, sporty girl”. :sunglasses:

En nu zit ik in m’n eentje te hyperactieven op de bank. Waaaaaaa

37 likes

Misschien kun je van @anon98052296 zeeuws leren hahaha.

4 likes

Oooh dat komt het wel goed daar! Have fun ‘Con’

2 likes

Ik had per ongeluk waterproof mascara gekocht, wat ik echt haat. Ik kreeg het er net amper af, toen met van dat spul speciaal voor waterproof mascara wat olie achtig is wat ik ook haat haha. Ik snap niet dat mensen dat vrijwillig gebruiken. Zo’n mega wazig zicht nu.

6 likes

Ik wil wat bij de h&m bestellen maar de verzendkosten gaan er niet vanaf, zo irritant! Ik wil bestellen :angry:

Ja dat had ik ook gisteren. Wel de 20% maar niet de verzendkosten.
Ja daaaag ga geen 3,99 betalen!

Ik lig nog zo lekker in mn bedje. Geen zin om eruit te gaan. Maar mn telefoon is bijna leeg en ik heb honger. :thinking:

2 likes

Vanaf morgen geen gratis studenten OV meer, mag ik even janken

7 likes

Soooooo tireeeeeeed. Maar was ondanks m’n gezeik een leuke avond, going out with a bang (reorganisatie, laatste x op de lappen met deze club) echt een geweldig georganiseerd weekend.

3 likes

Saaaame :frowning: En eigenlijk gebruikte ik 'm weinig, maar toch
Ik heb 'm nog wel goed gebruikt door in de laatste dagen nog even twee keer naar Amsterdam Zuidoost op en neer te gaan met de metro ipv de fiets haha

1 like

Heb per ongeluk allemaal suggesties van linked in toegevoegd. Waaronder de ‘nieuwe’ vriendin van mijn ex. No :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:.

15 likes