Wat je even kwijt wilt #8

Maar eens even gaan kijken hoe Rico Verhoeven er vanaf gaat brengen.

1 like

Een keer op vakantie ging iemand savonds op het strand doedelzakken. Dat kon je in onze tent echt zo goed horen en die vent ging maar dooooor. Sindsdien vind ik doedelzakkers stom. Terwijl het best oke klinkt…

1 like

Dat is echt irritant! Als het een trompet was geweest had je nu een hekel gehad aan trompetmuziek waarschijnlijk (al kan ik me zelf niet voorstellen dat iemand het geluid uit een trompet of doedelzak oprecht mooi kan vinden, maar dat is smaak natuurlijk).

1 like

Yes hier ook!

Nu ben ik wel heeeeeeel benieuwd hoe dat dekbed eruit ziet dan!

Heeft iemand hier verstand van slowjuicers? Welke kan ik het beste aanschaffen en waarom?
(Budget niet relevant)

Ik heb dit ook (en is bij mij sinds afgelopen jaar veel erger geworden ook).
Ik ben gewoon heel gevoelig voor prikkels, sowieso ben ik heel gevoelig en sommige kenmerken van hoogsensitiviteit.

Geen tips verder eigenlijk…

Jaja #specialsnowflake :laughing: maar goed, wel waar dus.

1 like

Ahhhh so pretty.

Ja weet je. Het is wel 75 euro, maar je zal er jaren plezier van hebben!

1 like

Ik heb 2 maanden geleden een katoenen vest gekocht dat best prijzig was en het is na 3 - 4 wasbeurten al als een gek gaan pillen. Het ziet er sowieso uit alsof ik dat vest al 5 jaar onafgebroken heb gedragen. Nu maar de webshop gemaild waar ik het gekocht had en hopen dat ze binnen 14 dagen reageren en mij tegemoet willen komen (belachelijk termijn als je het mij vraagt).

Gewoon doen joh! Je wordt wel wakker als ze binnenkomen hoor

Ik heb net mijn teennagels gelakt alsof die het zonlicht gaan zien de komende negen maanden
En nu besef ik dat ik nog een uur niet in bed kan liggen tenzij ik een dekbedprintje wil in m’n nagels :thumbsup:

5 likes

Ik heb de hele avond Glory gekeken en wat wijntjes op maar poeh he, met zo’n beest als Rico zou je potjandorie toch interessante dingen kunnen doen. Ben teveel blootgesteld aan testosteron vnv denk ik…

12 likes

16 likes

Dit is een knappe man hoor.

Maar ik vind remy bonjasky echt nog veel knapper :heart_eyes::heart_eyes:

01:23

:thinking::sleeping:

@Prikkelbaar Wat is er aan de hand?

Ik ben om half 12 ongeveer gaan slapen en nu ben ik klaar wakker… Nou ja, goed moment om het forum bij te lezen.

Oh dat is wel echt vervelend ja. Ik zou ook verwachten dat de politie inmiddels wel langs was gekomen. Misschien nog een keertje bellen?

@Krabsalade Dat klinkt naar, hopelijk kan je toch snel in slaap vallen!

Of ik tot 03.00 finales van het turnen van de olympische spelen van 2016 heb gekeken, terwijl het plan was rond half 1 te gaan slapen.

Wellicht.

9 likes

Omg net feestje gehad van ouders van een vriendin van mij en ben zo moe en mij voeten doen pijn :weary:. En wil slapen maar moet van mezelf wachten tot een andere vriendin appt dat ze thuis is. Maar was wel echt heeeel gezellig!! :hugs:

6 likes

Omg weirdest night ever.
In ieder geval van dit jaar.
Het begon met m’n ouders die meer dronken waren dan ik (m’n vader rookte ineens? Huuuu? En hield verhalen over zwarte gaten en dat het vliegend spaghettimonster daardoor wel degelijk bestaat? En m’n moeder bleef maar consequent wijn eisen terwijl ze al duidelijk bezopen was en toen gaf ik haar water en toen weigerde ze dat ook nog, omdat het zo erg helemaal niet was (zei ze al wankelend). En vanaf daarna is het alleen maar raarder geworden.

20 likes