Wat je even kwijt wilt #8

Holy shit heb echt zo naar gedroomd word super naar wakker:( dat een hele vriendinnengroep mij via Whatsapp heel erg begon aan te vallen over hoe waardeloos ik wel niet was? Muh

Morrie :anguished::anguished:
Zo eens aan het werk

Maar als er iets is wat het waard is om zo lang voor op te blijven, dan is het wedstrijden van turnen kijken!

1 like

Gisteren was echt een kutdag op werk. Nu heb ik vannacht gedroomd dat er een vechtpartij was op werk en dat een collega een dreigbrief kreeg met dode muizen. Mijn geest heeft overduidelijk zin in vandaag :joy::+1:t2:

4 likes

Pff heb sinds gisteren ineens zo’n pijn aan een kant van mn heup/bil :confounded: nog nooit last van gehad. En ik moet ook nog werken nu (aka hele tijd lopen etc). Zal blij zijn als ik vanavond eindelijk op de bank lig

Gisteren werd mijn ID niet gevraagd bij alcohol kopen terwijl ik 22 ben en ik ben een beetje ervan in de war. Op open dagen word ik wel eens 17 geschat maar blijkbaar kan ik ook voor 25+ door. :roll_eyes:

1 like

Is het te vroeg om een adventkalender topic te openen?

7 likes

Nee hoor. Heb gisteren gevraagd hoe duur die van de Lush was en die was 99,45 voor 12 producten :scream:

:sob: zo jammer. Ik had stiekem ook mijn zinnen op Lush gezet dit jaar.
Oké ik ga een topic openen!

Gisteren postte ik dat ik zo opzag tegen het werken met een bepaalde collega. De dienst viel mee, ze deed aardig. Ergens had ik dat wel verwacht, achter je rug om praten en in je gezicht vriendelijk. Zorgde er wel voor dat ik wat minder opzag tegen de dienst van vandaag, dat scheelt

13 likes

Ik heb al drie nachten nachtmerries, ik word er zo naar van. Ik hoop echt dat ik vanavond eindelijk even lekker kan slapen zonder nachtmerries.

1 like

Er zitten drie mensen zonder kaartje in deze trein, naast elkaar. En er komen zulke domme excuusjes uit waarmee ze proberen onder een boete uit te komen. Ik snap dat dus echt nooit? Snap je nou gewoon echt niet dat je iets fouts doet? Hoop dat de conductrice niet toegeeft…

12 likes

Ja, alsof je opeens vergeet dat je een kaartje moet kopen als je met de trein reist?
Was laatst een gezin waarbij de kinderen geen kaartjes hadden, conducteur zette ze zonder pardon uit de trein met de mededeling gewoon een kaartje te kopen zoals het hoort.

9 likes

Ben best een beetje bang, we zitten in Japan en komt een tyfoon straks deze kant op :confounded: alle mensen hier zijn wel rustig enzo dus dat scheelt wel maar hoop dat het meevalt

1 like

Oeh. Sterkte!

1 like

Dan zou ik ook wel gespannen zijn, sterkte! Ik hoop dat het meevalt.

1 like

@Lentex @voortaan @Jip Dankjulliewel! <3 hoop ook dat het meevalt en het snel weer voorbij is

2 likes

Er is straks f1 en volleybal tegelijk op tv. Dilemma.

Het wordt echt super leuk! Ik heb ook met Stray gereisd en het is echt heel gezellig! Ik vond Nieuw Zeeland echt easy om te reizen en ook de lokale bevolking is super aardig (als je ooit moet liften)! Je hebt zo veel verschillende soorten chips. Echt chips heaven daar :sob:

2 likes

Omg spreken ze daar wel Limburgs?

11 likes