Wat je even kwijt wilt #8

Wauw dankjewel! Dit geldt denk ik wel alleen voor de gele vervoersmaatschappij met de treinen?

Neee con je gaat de tijd van je leven hebben in nieuw Zeeland!!!

1 like

Nee inderdaad, irritant zeg. Het is bij mij ook iets wat precies 4 euro korting heeft, maar dan dus 3,99 verzendkosten :sweat_smile: Nouja ik probeer het later wel weer.

1 like

Ben een sollicitatiebrief aan het schrijven waarbij ik mezelf echt probeer op te hemelen. Heb daar altijd zo’n hekel aan

2 likes

Ze waren zeker dronken of aan het drinken?

Ik baal even van mezelf. Neem me al maanden voor dat ik maandag echt begin met gezonder eten en meer sporten, maar elke keer geef ik weer toe aan mijn luiheid.

Een uur geleden was ik bijvoorbeeld nog compleet gemotiveerd om een workout te doen, maar lig nu nog steeds in bed en dacht er net zelfs aan om croissantjes in de oven te doen. Meh.

Het beste medicijn tegen Zweedse ballententen is Nieuw-Zeeland.

4 likes

Neeee omg heb alweer een nagel gebroken, heb al vier nagels gebroken afgelopen week en heb het gevoel dat er iedere keer een stukje van m’n vrouwelijkheid afbreekt :frowning: ze waren zo mooi lang

Rip nagels

7 likes

Heb weer lekker aan een pukkel lopen pulken wat eigenlijk niks voorstelde en nu heb ik een dikke krater op mn voorhoofd. Waarom doe ik dit nou elke keer weer :see_no_evil:

4 likes

@DaintyDream onze geheime meeting in walibi is ontmaskerd.

1 like

als je samen bij Lego werkt, ben je dan collego’s?

41 likes

Oo doe dit de hele dag alsjeblieft, dit is mijn humor :joy::joy::joy:

4 likes

Pfoe ik heb best wel volle/heftige dagen achter de rug en nu moet ik al m’n studie/werk van afgelopen drie dagen in deze middag proppen maar m’n ogen vallen gewoon dicht van vermoeidheid steeds (terwijl ik wel lang/goed geslapen heb vannacht). Send help/coffee plz

2 likes

@Alpacamybags hahaha als je me spot moet je het zeggen hoor!

Hahaha i love kakhiel too

Vind deze ook zo leuk :joy:

25 likes

Wow dat is echt heel laat! Kon je nog wel uitslapen? Ik was uiteindelijk van 2 tot half 5 wakker, voor geen enkele reden en daarna vanaf 8 uur wakker maar nog geen reet uitgevoerd. Ik ga maar eens wat nuttigs doen

1 like

Oh man, kennen jullie dat gevoel van wakker worden na een nare droom? Zo fijn. Dan lijkt alles wat gaande is wel mee te vallen in mijn leven.

2 likes

Dat ik net een dag Disneyland heb geboekt en dan het Halloween feest, zit echt al m’n outfit te plannen en YouTube filmpjes te kijken

12 likes

Ik ben slecht in gezichten onthouden :joy:

Mijn kat heeft vannacht schijnbaar weer een vogel meegenomen en afgeslacht want de woonkamervloer ligt vol met veren. Ziet er sneu uit hehe. Wel absurd dat ik verder niks van die vogel terug kan vinden.

4 likes