Wauw dankjewel! Dit geldt denk ik wel alleen voor de gele vervoersmaatschappij met de treinen?
Neee con je gaat de tijd van je leven hebben in nieuw Zeeland!!!
Nee inderdaad, irritant zeg. Het is bij mij ook iets wat precies 4 euro korting heeft, maar dan dus 3,99 verzendkosten
Nouja ik probeer het later wel weer.
Ben een sollicitatiebrief aan het schrijven waarbij ik mezelf echt probeer op te hemelen. Heb daar altijd zoân hekel aanâŠ
Ze waren zeker dronken of aan het drinken?
Ik baal even van mezelf. Neem me al maanden voor dat ik maandag echt begin met gezonder eten en meer sporten, maar elke keer geef ik weer toe aan mijn luiheid.
Een uur geleden was ik bijvoorbeeld nog compleet gemotiveerd om een workout te doen, maar lig nu nog steeds in bed en dacht er net zelfs aan om croissantjes in de oven te doen. Meh.
Het beste medicijn tegen Zweedse ballententen is Nieuw-Zeeland.
Neeee omg heb alweer een nagel gebroken, heb al vier nagels gebroken afgelopen week en heb het gevoel dat er iedere keer een stukje van mân vrouwelijkheid afbreekt
ze waren zo mooi lang
Heb weer lekker aan een pukkel lopen pulken wat eigenlijk niks voorstelde en nu heb ik een dikke krater op mn voorhoofd. Waarom doe ik dit nou elke keer weer 
als je samen bij Lego werkt, ben je dan collegoâs?
Oo doe dit de hele dag alsjeblieft, dit is mijn humor 

Pfoe ik heb best wel volle/heftige dagen achter de rug en nu moet ik al mân studie/werk van afgelopen drie dagen in deze middag proppen maar mân ogen vallen gewoon dicht van vermoeidheid steeds (terwijl ik wel lang/goed geslapen heb vannacht). Send help/coffee plz
Wow dat is echt heel laat! Kon je nog wel uitslapen? Ik was uiteindelijk van 2 tot half 5 wakker, voor geen enkele reden en daarna vanaf 8 uur wakker maar nog geen reet uitgevoerd. Ik ga maar eens wat nuttigs doen
Oh man, kennen jullie dat gevoel van wakker worden na een nare droom? Zo fijn. Dan lijkt alles wat gaande is wel mee te vallen in mijn leven.
Dat ik net een dag Disneyland heb geboekt en dan het Halloween feest, zit echt al mân outfit te plannen en YouTube filmpjes te kijken
Ik ben slecht in gezichten onthouden 
Mijn kat heeft vannacht schijnbaar weer een vogel meegenomen en afgeslacht want de woonkamervloer ligt vol met veren. Ziet er sneu uit hehe. Wel absurd dat ik verder niks van die vogel terug kan vinden.