Er staat hier in de straat een soort reclame bord (zoals bij een bushokje) met de aankondiging van hun zoon. Ik vind het echt overdreven.
Ik heb net bijna 300 mensen ontvolgt op insta. Van oud klasgenoten tot heeeeel veeel bloggers / vloggers / BN’rs. Alleen nog die ik écht leuk vind, wat een verademing.
Iedereen van hier volg ik nog wel
Ja hier eigenlijk hetzelfde, blazers en soms jassen van Zara zijn wel oké (ik droeg er gisteren nog één die ik jaren geleden heb gekocht). Weekday vindt ik ook wel fijn! Uniqlo heeft vaak ook van die “slimme” details die je bij andere winkels niet vindt, mijn winterjas heeft bijv. fleece aan de binnenkant van de zakken
Ik heb mijn mandje op zalando gevuld voor bijna 400 euro (en ja ik heb vanochtend al een andere bestelling geplaatst van ruim 100 euro). Moet ik het doen of niet? Ik heb het grootste gedeelte echt niet nodig, zoals Panama jacks schoenen. Maar ja, ik heb het geld toch. Luxe problemen
Blazers van de Zara ben ik juist nooit zo tevreden mee geweest. Voering kapot, draadjes overal. Sorry, ben nogal kieskeurig
Edit: niet dat jullie dat niet zijn. Ik tref het blijkbaar nooit.
Nu kocht ik daar vroeger toch wel 3 a 4 keer per jaar een blazer of jasachtig iets en nu hooguit 1 keer per jaar. Ik ben ook heel moeilijk met kleding of de afwerking vind ik ruk, of het materiaal kut (ben niet zo fan op synthetische stoffen), ben te lui om dingen met de hand te wassen en niet zo kleurrijk. (En daarnaast een afwijkende lichaamsvorm (semi-quasimodo), waardoor dingen nooit perfect zitten ). Maar had laatst wel een aardige jas gekocht bij de Primark
. Was echt een wonder.
Wow ik las die eerste zin veel te snel en dacht dat er stond dat je vriend 34 weken zwanger was.
Wel naar overigens van hem, hoop dat hij het snel goedmaakt! Spy is op tv op sbs6, misschien kan je die film lekker kijken?
Door jou is mijn algehele beeld van de ballentent nu heel negatief
Ik zou het doen en dan achteraf betalen als dat kan. Dan kun je ook gewoon dingen terugsturen zonder dat je dan weer op je geld moet wachten enzo.
Ik vind doedelzakkenmuziek echt mooi
Bedankt voor je berichtje! Lig nu helemaal ingepakt op de bank maar verga echt van de pijn. Omhoog lukt een klein beetje maar strekken en een klein stukje opzij al niet zonder een intense pijnscheut te voelen.
Nouja ik heb één blazer en één wollen jas van Zara dus ik ben ook niet bepaald expert, maar over het algemeen vind ik ze daar beter in dan in het maken van andere kleding. De problemen die jij noemt heb ik nooit gehad, dus misschien heb ik geluk gehad!
Heb het dan wel over jaren geleden hoor. Toen heb ik het opgegeven. Misschien valt het nu mee.
als je er eenmaal bent is het vaak leuk toch!
ik lig onder de dekens terwijl ik om 22:00 ook moet vertrekken. moet me nog klaarmaken. mehh
M’n vriend is net een week weg (van de 2 maanden) maar ik heb er zoveel moeite met. Wilde nooit zo’n afhankelijke vriendin zijn maar he, mislukt
Kan er niet een keer een vriendin dan komen logeren? Oldskool slaapfeestje o.i.d. doen om de tijd een beetje snel door te komen.
Ik vind hun kleding erg fijn. Heb er shirts en hemdjes van.
Ik heb zo’n rekje voorop mijn fiets in elkaar gezet en op mijn fiets gemonteerd. Wil gelijk fietsenmaker worden.
Ik heb precies dit met Instagram. Pre-cies. Word er af en toe zo onzeker van pff.
Pff ik zit nu dik 3 weken met best wel heftige buik- en rugpijn en ben er zo klaar mee. Er is al van alles onderzocht waar niks uit kwam, en de conclusie is nu dat het waarschijnlijk echt in m’n maag zit maar omdat dat niet bij m’n leeftijd past willen ze eerst perse alle andere organen uitsluiten. Opzich goed natuurlijk maar nu moet ik een week wachten op een echo voor dat we weer verder kunnen kijken terwijl de kans heel groot is dat daar niks uitkomt en ze alsnog een gastroscopie willen doen waar ik waarschijnlijk weer een week op moet wachten. Ik heb ook weinig energie en krijg naar mate de dag vordert steeds meer pijn dus ik moet het eigenlijk ook aankaarten bij mijn stage en vragen of ik misschien kortere dagen kan maken. Het eind van de dag krijg 9 van de 10 keer ik niks fatsoenlijks meer uit m’n vingers en het kost bakken met energie dus ik denk dat het wel beter zou zijn maar ik zie er echt tegenop. En ik moet ook nog ongesteld worden. Excuses voor deze rant maar ik moest het even ergens kwijt