Krijg je wel goeie pijnstillers?
Ok op stap op weekend weg met collegaās STAAT DE TAXI IN EEN DURP 100 KM DE ANDERE KANT OP
Hahaha joe wat kut en nu??
Nee zit nog steeds aan de paracetamol. Volgende optie zou morfine zijn, heb het er met de arts over gehad maar ik sta er nogal om bekend dat ik erg gevoelig ben voor bijwerkingen, dus de kans is groot dat dat me net zo erg als niet meer zou gaan belemmeren in mān dagelijkse doen en laten. Dus vandaar de keuze om dat nog niet te doen, maar als er volgende week geen verbetering in is gekomen ga ik het misschien toch nog eens aankaartenā¦
Staan gvd in een dorpskroeg nu met een band te wachten op de taxi
Oma is moeeee
Aaah germ sterkte!
Ja dat slik ik normaal altijd bij serieuzere pijn inderdaad, maar dat is dus heel slecht voor je maag vandaar ook die gekke stap van paracetamol naar morfine, alles daar tussen in wordt afgeraden voor maagklachten. Maar dankjewel voor het meedenken, vind ik lief!
Thanks haha, deze zure troel ligt normaal om 11 in bed en gisteren was het ook al 2 uur. Wordt nog wel leuk
Ik volg de meeste niet eens, maar ik kom ze altijd tegen in mijn ontdekken feed. En dan na een tijdje kijken naar deze mensen voel ik me rot en dan denk ik: wtf doe ik, stop met jezelf vergelijken. En dan zeg ik altijd maar dat hun lichamen photoshop zijn.
Heeft iemand misschien de glamour thuis? Ik wil een vedder&vedder ketting bestellen en ze hebben een kortingscode maar die staat in de glamour
Ze staan ook online! Het is V&VXGLAMOUR
Edit: wat een nare smiley is dat toch, dus even voor de zekerheid: bedoelde dit vriendelijk en niet passief agressief!
NGD2018
Dankjewel meisjesss
- Morgen ontbijten met het laatste beetje soep
- Dat beetje, dat nog geen hele mok vol is, nu opeten want 1 mok was echt niet genoeg. Eet morgen maar gewoon brood.
0 stemmers
Ik ha vanavond uit maar ben nu al moe???
Ik ben zoān oma geworden. Vroeger ging ik soms 2 dagen achter elkaar uit en dronk ik mijn kater weg
Ik ging mijn nieuwe medicijnkist van de Hema inrichten en kan een ware apotheek beginnen joh ben gewoon onder de indruk van mezelf. Weet alleen niet of ik dit nou onder succesful adulting vind vallenā¦
Maar eens even gaan kijken hoe Rico Verhoeven er vanaf gaat brengen.
Een keer op vakantie ging iemand savonds op het strand doedelzakken. Dat kon je in onze tent echt zo goed horen en die vent ging maar dooooor. Sindsdien vind ik doedelzakkers stom. Terwijl het best oke klinktā¦
Dat is echt irritant! Als het een trompet was geweest had je nu een hekel gehad aan trompetmuziek waarschijnlijk (al kan ik me zelf niet voorstellen dat iemand het geluid uit een trompet of doedelzak oprecht mooi kan vinden, maar dat is smaak natuurlijk).
Yes hier ook!