Wat je even kwijt wilt #8

Ik ben zonet in m’n eentje naar de sportschool gefietst (20 minuten enkele reis), gesport en weer teruggefietst en ik zit nu op de bank om 10:13 uur en ik heb dus al een workout DONE. Ik ben echt zo trots op mezelf dat ik bij alles wat ik vandaag doe, mijn gedachten eindig met “doesn’t matter, sporty girl”. :sunglasses:

En nu zit ik in m’n eentje te hyperactieven op de bank. Waaaaaaa

37 likes

Misschien kun je van @anon98052296 zeeuws leren hahaha.

4 likes

Oooh dat komt het wel goed daar! Have fun ‘Con’

2 likes

Ik had per ongeluk waterproof mascara gekocht, wat ik echt haat. Ik kreeg het er net amper af, toen met van dat spul speciaal voor waterproof mascara wat olie achtig is wat ik ook haat haha. Ik snap niet dat mensen dat vrijwillig gebruiken. Zo’n mega wazig zicht nu.

6 likes

Ik wil wat bij de h&m bestellen maar de verzendkosten gaan er niet vanaf, zo irritant! Ik wil bestellen :angry:

Ja dat had ik ook gisteren. Wel de 20% maar niet de verzendkosten.
Ja daaaag ga geen 3,99 betalen!

Ik lig nog zo lekker in mn bedje. Geen zin om eruit te gaan. Maar mn telefoon is bijna leeg en ik heb honger. :thinking:

2 likes

Vanaf morgen geen gratis studenten OV meer, mag ik even janken

7 likes

Soooooo tireeeeeeed. Maar was ondanks m’n gezeik een leuke avond, going out with a bang (reorganisatie, laatste x op de lappen met deze club) echt een geweldig georganiseerd weekend.

3 likes

Saaaame :frowning: En eigenlijk gebruikte ik 'm weinig, maar toch
Ik heb 'm nog wel goed gebruikt door in de laatste dagen nog even twee keer naar Amsterdam Zuidoost op en neer te gaan met de metro ipv de fiets haha

1 like

Heb per ongeluk allemaal suggesties van linked in toegevoegd. Waaronder de ‘nieuwe’ vriendin van mijn ex. No :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:.

15 likes

Wauw dankjewel! Dit geldt denk ik wel alleen voor de gele vervoersmaatschappij met de treinen?

Neee con je gaat de tijd van je leven hebben in nieuw Zeeland!!!

1 like

Nee inderdaad, irritant zeg. Het is bij mij ook iets wat precies 4 euro korting heeft, maar dan dus 3,99 verzendkosten :sweat_smile: Nouja ik probeer het later wel weer.

1 like

Ben een sollicitatiebrief aan het schrijven waarbij ik mezelf echt probeer op te hemelen. Heb daar altijd zo’n hekel aan…

2 likes

Ze waren zeker dronken of aan het drinken?

Ik baal even van mezelf. Neem me al maanden voor dat ik maandag echt begin met gezonder eten en meer sporten, maar elke keer geef ik weer toe aan mijn luiheid.

Een uur geleden was ik bijvoorbeeld nog compleet gemotiveerd om een workout te doen, maar lig nu nog steeds in bed en dacht er net zelfs aan om croissantjes in de oven te doen. Meh.

Het beste medicijn tegen Zweedse ballententen is Nieuw-Zeeland.

4 likes

Neeee omg heb alweer een nagel gebroken, heb al vier nagels gebroken afgelopen week en heb het gevoel dat er iedere keer een stukje van m’n vrouwelijkheid afbreekt :frowning: ze waren zo mooi lang

Rip nagels

7 likes

Heb weer lekker aan een pukkel lopen pulken wat eigenlijk niks voorstelde en nu heb ik een dikke krater op mn voorhoofd. Waarom doe ik dit nou elke keer weer :see_no_evil:

4 likes