Wat je even kwijt wilt #9

Boekjes (bijvoorbeeld om te leren tellen of om kleuren te leren), puzzels, krijtjes en een tekenboek

Dat zijn dingen waar mijn neefje van 2 nu veel mee bezig is :stuck_out_tongue:

1 like

Ik kan mijn geluk niet op. Was maandag bij mijn zus en ze vertelde mij dat ze 8 weken zwanger is en ik ben de eerste die het weet. Haar eerste kindje heeft ze verloren met 38 weken en ze heeft nu een jongetje van bijna 2,5. En ze waren al weer bijna 1,5 jaar aan het proberen voor nog een baby en het is dus gelukt. Ben zoo blij en moest bijna huilen toen ze het vertelde :smiley:
En vind het ook bijzonder dat ik de eerste ben die het weet, mocht het van haar ook nog niemand vertellen maar ze vond het vervelend dat ze er anders de hele tijd omheen moest praten :stuck_out_tongue:

En ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat en is, want het is nog wel vroeg.

Ohja en wat ook wel opmerkelijk was, mijn neefje had het de hele tijd over baby’s en dikke buiken? Maar m’n zus en haar man hebben hem nog niet verteld dat hij een broertje/zusje krijgt

56 likes

Ik ben vanochtend om 6 uur opgestaan om koekjes te bakken voor collega’s (oké, en vooral voor mezelf) en daardoor heb ik nu al geen zin meer in vandaag. Gelukkig heb ik wel koekjes.

3 likes

Woooow fanatiek! Dat zou echt niet in me opkomen.

Haha ik had het deeg al klaar hoor, was dus alleen oven aanzetten, koekjes vormen en afbakken. Hoefde dus niet heeeeel veel vroeger m’n bed uit, maar toch.

stout geweest… nee was op eigen verzoek ihkv Meer offline

2 likes

ja nee nog steeds. zou niet in me opkomen.

Pff ik hoop zo dat mijn kat niks geks heeft met haar oog. Ze knijpt hem sinds gisteren steeds dicht af en toe en ik kan niks geks zien. Ze is verder ook gewoon fit enz. Ze had het laatst ook met haar linkeroog en dat was na 1 dag gewoon weer goed en sindsdien nog steeds. Ik kijk dit nog even een dagje aan, ik zie geen pus bij haar oog of roodheid in haar oog dus ik hoop dat het gewoon een beetje irritatie is ofzo.

Mijn broertjes kat heeft dit zo nu en dan ook. Is na een paar daagjes weer weg.

Ja ik dacht misschien niesziekte ofzo maar ik zie niks vreemds. Haar neusje is ook gewoon droog enz. Ze is wel beetje pieperig in haar longen maar dat heeft ze helaas al sinds ik haar heb als kitten (opgesloten geweest in een busje wat van binnen was geverfd op dat moment :rage:).

Had ik al begrepen haha. Maar er is al contact, geen idee via wie maar thanks!

1 like

Er zit een mega gat en ladder in mijn superleuke stipjes panty en ik baal zo hard! Waarom ben ik zo onhandig en waarom zijn panty’s zo kut

Nooo zonde! Heb precies hetzelfde gehad. Heb er toen nog een gekocht en gebeurde PRECIES hetzelfde, maar nu heb ik (mega gierig) van allebei de kapotte kant afgeknipt en draag ik dus twee losse ‘benen’. Scheelt weer :sweat_smile:

15 likes

Hahaha, dat was voor mij! Hij blijft geweldig :joy:

1 like

Ik heb opeens zo’n pijn in mijn onderrug. Ik baal extra omdat ik vanavond zou gaan trainen en dat nu misschien niet kan :frowning_face:

1 like

Ik had net een bespreking op kantoor met de CEO. Ik had al gehoord dat zijn stem weg was en dat hij alleen kon fluisteren. Dus ik kom die kamer binnen, die man begint tegen mij te fluisteren en ik begin terug te fluisteren hahaha. Hij moest lachen en zei dat ik wel op gewone toon terug kon praten. :sweat_smile: Ik dacht in mijn hoofd: wel lekker ASMR dit.

43 likes

Ik had mn wekker op 09:00 gezet om te leren voor tentamens. Tsja.
Voordeel: ik mag nu gelijk eten (ik doe if tussen 12-20 haha)

5 likes

Ik zit in de bieb te studeren en er is iemand heel dicht naast me komen zitten dus nu durf ik niet meer te forummen op m’n laptop :sweat_smile:

2 likes

Ik ben aan het studeren bij de starbucks. Heb al twee koffie gedronken en heb eigen boterhammen meegenomen. Kan ik nu lekker skeer mn eigen boterhammen gaan eten of moet ik hier iets kopen om te eten?

  • Skere boterhammen eten
  • Iets te eten kopen

0 stemmers

Aaargh het gaat te gelijk op, IK HEB HONGER MENSEN

1 like