Wat je even kwijt wilt #9

oke hier komt een heel lang stuk denk ik maar ik ben zo blij!

vandaag ben ik naar een vriendin gegaan die op de kunstacademie zit. en ik vind de sfeer daar zo fijn! iedereen laat elkaar in hun waarde, waar ik op mijn eigen school na word gestaard of word genegeerd (behalve de ict’ers die net zo raar zijn als ik) omdat ik anders ben, gaf niemand een neuk om me daar. en ik vind het zo zo zo fijn om eindelijk weer eens mezelf te kunnen zijn zonder dat mensen daarover oordelen. alleen 1 iemand keek naar me en dat was puur omdat hij aan me zag dat we dezelfde hobby hebben, dus zelfs dat is niet veroordelend. echt, was ff vergeten dat zulke plekken ook nog bestaan.

36 likes

Wat een fijn bericht😊

1 like

Nouja bij katten of honden of iets wat diep bijt zou ik het overwegen, maar bij een kleuter persoonlijk niet. Ik weet ook niet precies wat de NHG richtlijnen zijn voor bijtende kleuters, maar als iets een klein beetje open is zou ik het zelf niet nodig vinden. Als je je echt onzeker voelt kan je misschien de HAP even bellen voor advies.

Vandaag is mijn opa op mijn werk langs geweest om oud ijzer op te halen en we hebben lekker samen gesjouwd, zoals vanouds. Mijn opa is cool :sunglasses:

9 likes

Ja ik kijk het even aan denk ik. Ik maakte mezelf ook niet zo druk maar totdat collega’s erover begonnen haha. Toen dacht ik: “probeer even de huisarts” Misschien bel ik morgen nog een keer en hou het maar goed schoon.

@Vloeistof
Op de site van thuisarts staat wel het advies altijd even contact op te nemen. Kan vanaf hier ook niet zien hoe de wond eruit ziet, maar het klinkt niet als diep. Je zou alsnog even kunnen bellen.

1 like

Ben in september aan m’n master begonnen :+1:t2:

1 like

Waarom snappen mensen niet dat als je met oordoppen in belt, je 9 van de 10 keer veel harder praat. Lekker genant :unamused:

7 likes

Ik zou me gewoon ziek melden als ik jou was, dan krijgt je uitzendbureau idd ook niet het idee dat jij niet wilt werken/daar ‘moeilijk’ over doet.

1 like

Zou ze sowieso aanhouden. Als je ze uitdoet en daarna weer aan, is superkut.

4 likes

Ik stel me dus heel vaak forummers zoals hun afbeelding eruit ziet. Als ze een mens als foto hebben dan natuurlijk, maar eigenlijk ook getekende hoofden. Ik weet dat het niet logisch is, maar toch doe ik het??
Dus in mijn beleving zitten hier ook aardig wat ouderen, mannen en bekende mensen.

21 likes

Hahahah dit heb ik 1000% ook. Maar vind jou geen arrogante Blair hoor.

3 likes

Gelukkig maar! Ik vind jou ook geen new york skyline :crazy_face:

5 likes

Afbeeldingsresultaat voor iq kitty gif

17 likes

Ben al thuis nu, ik heb ze de hele weg maar aangehouden haha, heb ze nu omgeruild voor deze:

15 likes

Haha nu zien jullie mij als mango

Ik heb vandaag eerste werkdag gehad, en hoewel het wat veel was is het zo fijn om nuttig bezig te zijn. Nu ga ik ook meer genieten van vrije dagen (had eerst wat doelloze vrije dagen en voelde me vooral nutteloos)

3 likes

Bij bekende mensen die ik niet ken (zoals jouw afbeelding) denk ik ook eerder dat het de mensen erachter echt zijn, want dan zou het in principe gewoon kunnen in mijn hoofd dan. Dus please be real, hoe fantastisch zou dat zijn.

2 likes

Ik krijg veel geld terug van de belasting en nu zit ik ieder moment te kijken of het al op mijn rekening staat.
Ik wilde naar New York maar ik durf niet alleen…

5 likes

Of ‘ik meld het bij de baas’. Nee, zonder grappen, ben je niet bang voor je toekomst bij het bedrijf daar? Het is geen reden voor ontslag op staande voet, maar er zijn zat arbeidsovereenkomsten door ontbonden.

Bij mij mag het! :joy:

1 like