Wat je even kwijt wilt #9

Ik vond onze date ook helemaal mooi :tada:

3 likes

http://www.veja-store.com/en/17-women deze misschien?

Snap Ik! Mijn max voor schoenen is ook een stuk lager, ik heb altijd binnen no time een kras oid erop, terwijl ik wel voorzichtig ben. Had het er laatst nog met collega over, dat we best wat schoenen hebben die we te mooi vinden om te dragen. Als je dan zelf voorzichtig bent dat dan iemand anders met zn vieze poten er op gaat staan of op je hiel trapt ofzo :triumph:

1 like

Ik moet mijn haar gaan wassen. Zometeen ga ik écht.

Ik doe altijd de aanname papa en mama hebben betaald, het is nep of het is van de vrachtwagen gevallen. Aangezien degenen die erin lopen vaak ook jochies en meisjes zijn die er nog erg jong uit zien.

1 like

Ben zo blij met mijn nieuwe kapsel was echt toe aan het nieuws. Van blond naar rood gegaan. Een nieuw kapsel kan mij echt een boost geven in mijn zelfvertrouwen

Grappig om de shock bij anderen te zien, kan niet wachten tot maandag.

11 likes

Ik ben aan het proberen om langer op te blijven, ofja op een normaler uur te gaan slapen. Dus mijn doel is vandaag om pas om 23u te gaan slapen maar ik ben nu al serieus een uur aan het vechten tegen de slaap. Dus nu heb ik besloten om te gaan opruimen want forum lezen en tv kijken werken duidelijk niet.

2 likes

Zo veel respect dat je dat gewoon doet. Ik ben nu felblond maar ik zou zo graag willen weten hoe chocoladebruin er bij mij uitziet. Ja ik zou een pruik kunnen proberen maar eigenlijk wil ik het op een gekke dag gewoon doen

Ah jeetje, wil je er iets over kwijt waarom jullie niet samen kunnen zijn?

Net sushi gehaald en gegeten en lig nu op de bank met een deken en Ben & Jerry’s een film te kijken. Wat een perfecte zaterdagavond.

6 likes

Haha respect dat je dit probeert nog. Heb mn granny life geprobeerd, en als ik niet overwerk, lig ik standaard rond 21.00 in bed omdat ik te moe ben voor andere dingen. Vandaag was het om 20.00 maar was wel om 5:30 al op dus dan mag het vind ik.

2 likes

Ik ben vannacht uit geweest en heb zo weinig geslapen en vanavond zou ik eigenlijk weer weg gaan maar ik heb het afgezegd en ik lig nu lekker al in bed en dit is nu al zooo’n goeie beslissing geweest

1 like

Ja dan mag het inderdaad wel, het mag gewoon echt altijd vind ik! De afgelopen week heb ik gewoon zo’n slecht slaappatroon gehad dus telkens om 20u in mijn bed en direct slapen maar dan lag ik wakker van 2u tot 5u. Dus nu is mijn theorie als ik later ga slapen, dat ik dan misschien minder ga wakker liggen? Ahja het is het proberen wel waard

1 like

Eet en drinkt ze wel nog? Het hoeft niet iets ernstigs te zijn, maar vooral met katten die niezen en ook nog snotterig zijn is het wel verstandig om haar even na te laten kijken, gewoon om (erge) niesziekte uit te sluiten. Zou als ik jou was wel even een afspraak met de dierenarts maken wanneer het kan, of in ieder geval even naar de praktijk bellen om het na te vragen. Geen zorgen, maar wel verstandig. Misschien is het over twee dagen wel over hoor, maar dan weet je het maar zeker.

Als ze ook niet meer drinkt of eet zou ik wel echt zo snel mogelijk langsgaan,

Love vroeg naar bed gaan, maar niet als je daardoor naar slaapt. Hopelijk werkt dit voor je en slaap je fijner!

1 like

Ik heb trouwens ook het idee dat ik sociaal gezien niet zoveel meer aan kan? Na een dag op werk waar ik super veel praat, ben ik ka-pot van het socializen en ben ik het liefst de hele avond alleen om op te laden voor de volgende dag. Van de week heb ik zelfs een borrel afgezegd omdat ik mentaal helemaal op was van de dag? Dat is zo rot :frown: ik vind het zo irritant maar soms kan ik gewoon niet meer praten ofzo omdat ik zo moe ben. Wil dit echt veranderen

2 likes

Ze eet en drinkt prima! Ze is gewoon heel snotterig, er komen vochtdruppels uit haar mondje/neus (kan het niet zo goed zien) en ze is gewoon wat hangerig (net zoals bij mensen haha). Bezoekje dierenarts kost direct weer €50+ en dan vraag ik me alsnog af of het niet gewoon uit zichzelf over was gegaan, dus vind het altijd lastig te beslissen wanneer ik wel of niet met haar moet gaan.

Ah balen zeg, wel herkenbaar. Ben je recentelijk pas begonnen en dat het daardoor komt of al langer?

Awh klinkt wel echt heel naar :disappointed_relieved:

Zijn / waren jullie lang aan het daten?

1 like

Ik heb echt belachelijk goed nieuws gekregen en zit al sinds gisteren met een glimlach van oor tot oor.

21 likes