Oh daar heb ik inderdaad overheen gelezen (waarschijnlijk met de wisseling van het topic). Maar wat fijn dat het goed verlopen is, je mag heel trots zijn op jezelf! En inderdaad, rustig aan en elke overwinning is er één.
Mijn vriend en ik zijn 2 jaar samen vandaag en hij vertelde net dat hij, ondanks dat ie een slechte dag heeft, naar de winkel was gefietst om rozen te halen. Maar de rozen waren op.
Dan heeft hij echt een slechte slechte dag. Maar gefeliciteerd! En wat lief dat hij wel de moeite heeft gedaan ondanks zijn slechte dag.
Waaaaarommmmm word ik altijd zo fatalistisch van ziek zijn? Echt elke keer als ik ziek ben voel ik me de eerste dagen alleen maar zielig (die fase ben ik nu voorbij, ziekmelden was een goede beslissing) en dan begin ik me beter te voelen en ga ik ineens m’n hele fucking leven overdenken en lijkt alles zo moeilijk en zwaar
Hoort dat bij de algehele malaise? Hebben we dat allemaal of moet mijn hoofd gewoon ff fucking chillen, of allebei? Ik word echt helemaal gek van mezelf
Ik zie nu best wel veel deze sneakers: voornamelijk wit met een rode achterkant. Soms ook zwart. Ze lijken er op stan smith maar ze hebben een dikkere zool
Weet iemand welke ik bedoel?
Molijn scheelt maar een letter met mijn zusje en die naam heb ik voor haar verzonnen.
mcqueen?
Ik heb de chips gehaald
Voel me echt even een needy girlfriend maar ik wil aandacht van m’n vriend.
Hij zou om 9 uur komen maar hij heeft een nieuwe AC game dus ben bang dat hij nu de tijd vergeet Ik wil gewoon lekker samen met hem zijn en lekker speciaalbiertjes drinken in de stad
Gebeurt trouwens altijd als ik ongesteld ben. Ik word super aanhankelijk
Molin?
haha, is waar! wel morgen alles goed even overlezen
Hahaha nee! Een letter is anders.
Daar loopt echt iedereen op ja, kan me niet voorstellen dat zoveel mensen schoenen van 400 euro kopen. Net als dat iedereen in stone island loopt tegenwoordig.
Dit snap ik inderdaad ook nooit
Zulke dure schoenen zou ik amper durven dragen. Straks beschadigen ze of worden ze vies
Genoeg reden voor mij om niet zoveel geld aan schoenen uit te geven haha
Ahhh help m’n kat is snotterig, niest af en toe en heeft een natte neus met af en toe een druppeltje eraan. Moet ik me direct zorgen maken of kan het gewoon overgaan net zoals bij mensen? Ze kijkt ook zo zielig. Waarom kan ze niet praten!
Ik verwacht een berichtje van iemand en ik zit daardoor de hele dag m’n telefoon te checken en daar werd ik gek van. Toen wilde ik daar wat tegen doen en ging ik zoeken naar apps enzo om ervoor te zorgen dat je niet op je telefoon kan en toen dacht ik echt pas heel laat van wtf ik kan ook gewoon m’n telefoon uitzetten? Vind het zo raar dat ik daar niet eerder aan dacht en dan blijkbaar zo gewend ben aan m’n telefoon dat ik op mijn telefoon manieren ga zoeken om niet op mijn telefoon te kunnen kijken. Maar hij kan gewoon uit? Dus nu is ie uit.
Ohh ik vind dat zo goed ik wou dat ik dat wat meer durfde