Molijn scheelt maar een letter met mijn zusje en die naam heb ik voor haar verzonnen. 
mcqueen?
Ik heb de chips gehaald 
Voel me echt even een needy girlfriend maar ik wil aandacht van mân vriend. 
Hij zou om 9 uur komen maar hij heeft een nieuwe AC game dus ben bang dat hij nu de tijd vergeet
Ik wil gewoon lekker samen met hem zijn en lekker speciaalbiertjes drinken in de stad
Gebeurt trouwens altijd als ik ongesteld ben. Ik word super aanhankelijk 
Molin?
haha, is waar! wel morgen alles goed even overlezen
Hahaha nee! Een letter is anders.
Daar loopt echt iedereen op ja, kan me niet voorstellen dat zoveel mensen schoenen van 400 euro kopen. Net als dat iedereen in stone island loopt tegenwoordig.
Dit snap ik inderdaad ook nooit
Zulke dure schoenen zou ik amper durven dragen. Straks beschadigen ze of worden ze vies 
Genoeg reden voor mij om niet zoveel geld aan schoenen uit te geven haha
Ahhh help mân kat is snotterig, niest af en toe en heeft een natte neus met af en toe een druppeltje eraan. Moet ik me direct zorgen maken of kan het gewoon overgaan net zoals bij mensen? Ze kijkt ook zo zielig. Waarom kan ze niet praten!
Ik verwacht een berichtje van iemand en ik zit daardoor de hele dag mân telefoon te checken en daar werd ik gek van. Toen wilde ik daar wat tegen doen en ging ik zoeken naar apps enzo om ervoor te zorgen dat je niet op je telefoon kan en toen dacht ik echt pas heel laat van wtf ik kan ook gewoon mân telefoon uitzetten? Vind het zo raar dat ik daar niet eerder aan dacht en dan blijkbaar zo gewend ben aan mân telefoon dat ik op mijn telefoon manieren ga zoeken om niet op mijn telefoon te kunnen kijken. Maar hij kan gewoon uit? Dus nu is ie uit.
Ohh ik vind dat zo goed ik wou dat ik dat wat meer durfde
Ik vond onze date ook helemaal mooi 
Snap Ik! Mijn max voor schoenen is ook een stuk lager, ik heb altijd binnen no time een kras oid erop, terwijl ik wel voorzichtig ben. Had het er laatst nog met collega over, dat we best wat schoenen hebben die we te mooi vinden om te dragen. Als je dan zelf voorzichtig bent dat dan iemand anders met zn vieze poten er op gaat staan of op je hiel trapt ofzo 
Ik moet mijn haar gaan wassen. Zometeen ga ik écht.
Ik doe altijd de aanname papa en mama hebben betaald, het is nep of het is van de vrachtwagen gevallen. Aangezien degenen die erin lopen vaak ook jochies en meisjes zijn die er nog erg jong uit zien.