Wat je even kwijt wilt #9

Ben echt naar de kloteeee. Iets teveel speciaalbiertjes gedronken met vrienden en (bijna) collega’s :joy:

Op een zondagavond nog wel :roll_eyes:

5 likes

@ellegirltalk wil jij je oude roze avatar weer nemen, bring back some nostalgie

13 likes

Ik was/ben verdrietig maar nu heb ik metal opgezet en nu gaat het wel weer. :metal:t2::heart:

4 likes

@flwhrs bedankt voor je berichtjes gisterenavond (ook voor degenen die geliked hebben)! Fijn om even bevestigd te hebben dat ik mijzelf niet echt dingen hoef te verwijten en tegelijk wat relativatie.

Had verder geen info in mijn bericht gedeeld, maar heb het voor alle zekerheid toch maar even verwijderd (er staat ontslag op het delen van info en met dit hele gedoe ben ik maar liever even te voorzichtig)

Voel me niet lekker en werd net wakker denkende daf de nacht half om zou zijn. Is het nog geen half 2 :sob:

Ik weet niet meer in welk topic het ging over de stinkende was van iemand. Maar hoe meer ik erover las (ging best lang door met tips/reacties) hoe meer ik ervan overtuigd raakte dat m’n slaapshirt stonk. Dus toen ben ik maar opgestaan om me om te kleden :sweat_smile:

7 likes

Ik ben nog steeds wakker want ik ben te druk om te slapen (?)

Jeeeezus ik kan ook niet slapen, ben al vanaf 2 uur wakker. Ik had een half pilletje Valium genomen voor de eerste keer (heb ik op doktersvoorschrift gekregen hoor), maar het heeft echt het tegenovergestelde effect :tired_face: Ik ga zo meteen maar een mail sturen om te vragen of ik vandaag kan thuiswerken, heb mijn laptop toch bij me. Twijfel alleen of ik ga zeggen wat de reden is (niet in detail, maar toch zeggen dat ik nieuwe medicatie heb genomen die niet de gehoopte werking had). Ik zal wel een reden moeten geven want mijn werk is nogal streng met thuiswerken. Maar zou ook een praktische reden kunnen verzinnen (dat mijn nieuwe wasmachine wordt geleverd ofzo).

Hier heb ik ook veel last van maar al zeker 2 jaar :sweat_smile: Ik ben in februari heel hard op mijn hoofd gevallen (ik zag 2 dagen dubbel) en dat heeft het echt niet beter gemaakt. Ik kan bijvoorbeeld niet discussiëren want dan loop ik binnen 5 seconden helemaal vast.

1 like

Ik heb ook amper geslapen. Ben de hele tijd af en aan wakker geweest. Zo moe nu :roll_eyes:

Gister oas om 23.15 thuis van werken en om 6.10 ging de wekker weer.
Al was ik voor de wekker wakker want ik had een heerlijk fijne nachtmerrie.
Lekker bezweet en vol paniek wakker worden.
Dat is lang geleden voor me…

1 like

Hier ook nachtmerries… maar toen ik wakker schrok kon ik al niet meer bedenken waarover. Komen nu weer flarden terug. Irritant.
Om zes uur was ik aangekleed, opgemaakt, was mn was gesorteerd en stond ik te roken. En eigenlijk moet het hier stil zijn tot half 8… ach ik heb heel zachtjes gedaan. Alleen helaas bewegingsmelders voor het licht op de gang :sweat_smile:

Ik zit al in mijn nieuwe huis omdat de aannemer er is. Maar het is nog te donker om te verven.

Ik heb ook nachtmerries gehad vannacht. Over inbrekers. Net maar even alle sloten gecontroleerd.

Motivatie om te leren is ver te zoeken. Kan niet wachten tot mijn tentamen voorbij is

Oeps ik maak iedereen in mijn omgeving verslaafd aan Einstein Riddle. Zelfs het 7 jarige zoontje van mn vriend is er al gek op en sinds gisteren mn vader ook. Mn moeder speelde het al enkele dagen.

Nog niemand heeft gevraagd waar ik het van ken maar heb t aan mn vriend wel verteld en ik moest @Krabsalade hartelijk bedanken!

8 likes

Ik heb ook teringslecht geslapen, heb ik echt vaak de laatste tijd. Dit keer oa door mijn huisgenoot die laat terugkwam van werk en toen in de keuken ging rommelen, vervolg is dus dat ik wakker word en het weer 2 uur duurde voordat ik sliep…

Ik heb zo slecht geslapen, ben kapot.

Kwam er in het ov pas achter dat m’n eerste college is uitgevallen. Had zo graag een uurtje langer in bed gelegen :disappointed_relieved:

Nu aangekleed en al voel ik me wel aardig productief. Dus ik ga zometeen maar door naar de bieb. Goed hè?

(Ik werk nooit in de bieb dus dit is heel speciaal haha)

14 likes

Bah echt een rare man tijdens het hardlopen tegen gekomen. Hij stond eerst ergens met open deur stil. Vervolgens rijd hij via het fietspad over een houten bruggetje om daarna zonder lampen weer op die plek te staan. Later rijdt hij over het fietspad, zodat ik er niet langs kan en gaat hij tegen me praten. Wilde echt gillen