Mijn moeder gaat naar de voetreflex nu alweer een tijdje. Ze heeft last van reuma, rug en heupklachten pijnlijke gewrichten etc en zij is heel tevreden. Doet wel veel pijn zegt ze.
Ze wilt dat ik ook ga maar ik hou er niet van als mensen aan mijn voeten zitten…
Pffff kater En ik moet zo deze hotelkamer uit en de hele dag reizen. Ik wil in bed blijven!
Extreem pijnlijk, had zelf die klachten niet dus geen idee of het werkt maar zou het noooooooit meer doen
Ik.kan.niet.meer. pff slaap zo slecht de laatste tijd. Voor deze week begon was ik blij dat ik 40 uur kon werken. Nu kan ik niet wachten tot de week voorbij is.
Ik ben al 5 dagen aan het klussen en ik ben kapot. Morgen gaat mijn vriend vroeg naar het huis. Mag ik even lekker uitslapen. Nu al zin in.
Er werd hier aangebeld rond 1u, werd er wakker van, vond het maar eng, hopelijk gewoon een flauwe “”"“grap”""""
Mijn vorige schoonmoeder is masseuse van beroep, dus ik heb destijds alle soorten massages gehad. Ook voetreflex inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel klachten had, enkel rug- en nekklachtenvanwege mijn scoliose.
Bij mij hielp het wel echt! Mijn ex had destijds ook wel maag- en darmklachten, dus bij hem was dit vaste prik. Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om het een keer te proberen!
Je voeten zijn wel gevoelig, dus het kan soms wel vervelend zijn. Maar als je dat aangeeft is er niets aan de hand!
Ga vandaag naar Wenen, heb er zoooo veel zin in!!
Veel plezier!
Ik sta daar nooit bij stil. Wat is dan eigenlijk normaal?
Van 22.00 tot 07.30 geslapen. Heerlijk
Ik zag er een beetje tegenop om tegen m’n baas te zeggen dat ik morgen op m’n vrije dag ergens anders een kennismakingsgesprek heb, maar ze vond het juist heel leuk voor me. Kleine opluchting!
Wenen is zo leuk, veel plezier!
Ik vind het alleen echt naar als iemand aan mijn tenen zit of iets in die richting
Oh, lekker dan. En niemand zegt daar iets van?
Ik zag zondag een man zijn chihuahua en grijze papegaai uitlaten. Maar ook echt aan een touwtje! Die papegaai vond het volgens mij fantastisch, was superdruk rond aan het hupsen.
Mijn ochtend begon zo goed. Na een paar stomme nachten heb ik heerlijk geslapen. Lekker rustig aan kunnen doen en toch op tijd de deur uit. Herfstvakantie dus geen file.
Maar na een kwartier op mn werk erger ik me alweer aan zoveel dingen. Laat deze dag maar snel voorbij zijn zodat ik thuis weer meteen terug in de relaxte modus van vanochtend kan.
Ik heb geen zin om te werken pffff
Ik heb het een maand later gevierd omdat ik per se wilde dat al mn vrienden erbij konden zijn