Wat je even kwijt wilt #9

Er werd hier aangebeld rond 1u, werd er wakker van, vond het maar eng, hopelijk gewoon een flauwe “”"“grap”""""

Mijn vorige schoonmoeder is masseuse van beroep, dus ik heb destijds alle soorten massages gehad. Ook voetreflex inderdaad.
Ik moet zeggen dat ik niet zo veel klachten had, enkel rug- en nekklachtenvanwege mijn scoliose.
Bij mij hielp het wel echt! Mijn ex had destijds ook wel maag- en darmklachten, dus bij hem was dit vaste prik. Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om het een keer te proberen!
Je voeten zijn wel gevoelig, dus het kan soms wel vervelend zijn. Maar als je dat aangeeft is er niets aan de hand!

1 like

Ga vandaag naar Wenen, heb er zoooo veel zin in!!

22 likes

Veel plezier!

1 like

Ik sta daar nooit bij stil. Wat is dan eigenlijk normaal?

Van 22.00 tot 07.30 geslapen. Heerlijk :blush:

3 likes

Ik zag er een beetje tegenop om tegen m’n baas te zeggen dat ik morgen op m’n vrije dag ergens anders een kennismakingsgesprek heb, maar ze vond het juist heel leuk voor me. Kleine opluchting!

7 likes

Wenen is zo leuk, veel plezier!

Ik vind het alleen echt naar als iemand aan mijn tenen zit of iets in die richting

Oh, lekker dan. En niemand zegt daar iets van?

1 like

Ik zag zondag een man zijn chihuahua en grijze papegaai uitlaten. Maar ook echt aan een touwtje! Die papegaai vond het volgens mij fantastisch, was superdruk rond aan het hupsen.

23 likes

Mijn ochtend begon zo goed. Na een paar stomme nachten heb ik heerlijk geslapen. Lekker rustig aan kunnen doen en toch op tijd de deur uit. Herfstvakantie dus geen file.
Maar na een kwartier op mn werk erger ik me alweer aan zoveel dingen. Laat deze dag maar snel voorbij zijn zodat ik thuis weer meteen terug in de relaxte modus van vanochtend kan.

Ik heb geen zin om te werken pffff

Ik heb het een maand later gevierd omdat ik per se wilde dat al mn vrienden erbij konden zijn :grin:

Ik heb vakantie en heb een collega gevraagd om de sollicitanten een mail te sturen met de uitnodiging. En ik hoop zo zo zo dat ze geen spelfouten maakt in het bericht of dingen erin zet zoals jou ipv jouw enzo. Maar eigenlijk heb ik er geen vertrouwen in :disappointed:

Die machine heb ik ook en voel me direct chagrijnig worden als ik alleen een foto van dat lampje zie hahaha. Ik moet dan de hele binnenkant loshalen en dat schoonmaken en dan doet ie het weer.

1 like

vanochtend was het gelukkig genoeg om even de stekker er opnieuw in te doen! Wat doe jij trouwens met ontkalken? Braaf de officiele ontkalker kopen, of zelf aan de slag met een mengsel van azijn en water? Of gewoon niet?

1 like

:joy::joy:

Zo jammer dat dan geen enkel persoon zegt dat je iets op je lippen hebt!

1 like

Dat is bij die van mij meestal een tijdelijke oplossing, na een paar keer koffie zetten gaat dat lampje weer branden. Ik koop ontkalker van HG in de supermarkt.

1 like

Ik kreeg net twee flessen rosé van een klant omdat ze de verkeerde had gekocht. Ze stond erop dat ik ze aannam en wilde er niks voor hebben. Super lief.

17 likes