Hahaha broccoli. En het is echt zo’n goede omschrijving ook
Even off topic maar heeft er iemand wel eens een voetreflex massage gehad?
op deze site staat meer informatie erover: https://www.azenda.com/nl/informatie/alternatieve-therapieen/wat-een-voetreflexmassage/Ik ben benieuwd naar mensen Juncker ervaringen ermee, wil het misschien zelf ook laten doen. Het zou de volgende punten kunnen verhelpen en ik heb van bijna alles wel dagelijks last:
Rug en nekklachten
- Slapeloosheid
- Stress
- Hoofdpijn of migraine
- Spier- en gewrichtsklachten
- Darmklachten
Ik ga deze week voor het eerst in een heeele lange tijd weer shooten met iemand! Heb net een moodboard gemaakt en heb er zo veel zin in! Ben ook wel een beetje zenuwachtig want ik heb deze persoon nog nooit in het echt gezien, maar lang niet zo zenuwachtig als ik eerder vaak was. Veel oefenen heeft toch echt geholpen
Ik ben echt blij voor je. Is het raar dat ik hier tranen van in mijn ogen krijg?
Ik vind net een stukje chocola in mn navel. Ik heb geen chocola gegeten vandaag.
Omg wel eens in Azië zo’n voetreflexology iets massage gehad samen met mijn moeder. Moesten allebei bijna huilen van de pijn. En die vent zei maar dat het goed voor je was. Heb hem eerder laten stoppen hahaha.
Aaah, wat lief! Krijg hier zelf ook tranen van in m’n ogen haha
Ik ben zo intens snel afgeleid overdag echt niet normaal. Ik heb volgende week dinsdag en moet echt nog mega veel doen, maar ben overdag gewoon niet vooruit te branden
Voor het eerst in tijden was ik weer eens naar een concert en het was weer zo leuk!!
Aah jou herinner ik me nog van date topic, ik ben hier ook aant wachten tot ik er in kan!
Niet gehad, maar ik ben hier wel naar aan het zoeken voor mezelf. Ga na mn vakabtir eens bellen. Deels voor dezelfde klachten
Ik werd wakker en moest naar de wc en ik sta boven aan de trap en hoor ineens iets van tvgeluiden. Dus ik denk hehh… heb ik iets aan gelaten of heeft die kat iets gedaan… Zit mijn vriend ineens beneden op de bank, die kon het toch niet laten om naar mij te komen om de kat weer even te zien hahaha schattig.
Ik hoorde voetbalpraat, moest hem wel zijn🤦♀️ ghehe
Oh pb me tegen die tijd hahaha dit vergeet ik
Bah ja dat gevoel heb ik dus nu ook… wil geen andere dosering
Heeeeee
Ik zou bellen en kijken of je via de persoon die je al kent iets kunt regelen. Want het enige voordeel wat je hebt is bekendheid en dat zou ik zeker gebruiken. Anders zie ik toch wat beren op de weg.
Vrijdagnacht was mijn vriend echt ziek maar ik had niet zo veel medelijden. Hij kan nogal overdrijven dusja.
3x raden wie nu kotsmisselijk is…
Karma is een bitch
Ik heb een kleine bloedblaar in mijn mond… hoe in vredesnaam kom je daaraan?