Correctie: ‘ze moet hem eruit kicken nu het nog kan’ is een betere versie
Je moet toch wel lunchen?
Haha ja doorklikken op wikipedia is ook echt mijn favo tijdverdrijf. En dan vooral de krochten van wikipedia.
Mijn tips zijn:
- dubieuze medische onderwerpen
- dubieuze seksuele onderwerpen
- seriemoordenaars
- psychopathologie
- geschiedenis
- vergif
- wisselend onderwerp waarin ik een punt wil maken. Op dit moment is dat Zweden. Ze hebben nog steeds weinig nationale trauma’s, maar wel half hun vocabulaire uit het Nederlands overgenomen. In het proces weet ik nu ook de meest random dingen over Zweden die ik zeker nooit ergens kan gebruiken.
Heb je stress? ik ga meer dromen als ik meer te verwerken heb en ik krijg dan ook meer slaapverlamming. Blijft gewoon heel kut.
Vind het prima je niet te citeren, maar ik ben nu vooral benieuwd waarom je niet geciteerd wil worden?
Ik zie namelijk echt niets wat of herkenbaar of heel persoonlijk of mogelijk compromitterend zou kunnen zijn. Dat maakt me nieuwsgierig.
Ik hou van dit weer. Maar niet als je 100x spullen een trap op en af moet brengen pff.
Ja ik merk ook dat het daardoor erger wordt. Ook door veel alcohol trouwens
Bij 2 in het proces (BILLING AND PAYMENT) staat onder je adresgegevens een vakje voor Promotion Code.
Een vriend uit het buitenland komt vrijdag hierheen. Nu willen een vriendin en ik hem (en zijn vrouw en kinderen die thuis zijn) wat geven, maar we hebben echt geeeen idee. En we willen niet zo’n typisch Hollands pakket want dat krijgt hij wss al genoeg van iedereen hier. Ik zat te denken aan iets waar ze ook echt wat aan hebben, maar kan echt even niks verzinnen. Hij is 41, zijn vrouw ook zoiets gok ik en zijn kinderen zijn denk ik rond de 10/11 jaar. Iemand een idee?
Even gewist ivm herkenning!
Ik zit t wachten tot m’n moeder klaar is in de keuken zodat ik een vorkje kan pakken om m’n drie taartjes in m’n eentje op te eten
Ik heb vandaag enkellaarsjes aan met een hak en my feet are killing me. Liefst van al wil ik gewoon m’n schoenen uitdoen maar dan ben ik zo’n mens die haar schoenen afdoet in het OV. Het enigste dat me nog tegenhoud (naast mijn eigen principes dan) is dat er iemand naast me zit, anders had ik het allang gedaan
Ik was net in een winkel in een boek aan het bladeren en een jongetje zat half onder mij op de grond ook in boeken te bladeren en hij was echt vet irritant aan het schreeuwen en bijdehand aan het doen. Zelfs z’n vader zei “Jochem (oke verzonnen naam maar past wel bij hem) doe niet zo irritant”, maar Jochem ging door. En toen stond hij op en knalde hij zo hoppa met z’n irritante hoofd tegen de harde kaft van mijn opengeslagen boek haha lekker voor je.
Toen ik nog bij een drogist werkte las ik ook heel veel over kruiden, dodelijke planten en idd vergif. Dat kon ik dan verantwoorden, pagina’s over moordenaars niet
Ik dacht dat jij was afgestudeerd?
Haha ik had gisteren een gesprek met een collega en ergens zei ik: ik zou niet zo snel iemand een slecht persoon noemen, misschien wel als je drie baby’s en twee kalfjes en een fiets hebt vermoord. En toen zei hij: wist je dat er pas 11 babylijkjes zijn gevonden in een plafond in Amerika? Maar hij wist de details niet meer en toen ging hij het artikel googelen. Ik weet ook niet of ‘babylijkjes’ nou een heel geschikte term is om te googelen op je werktelefoon, dus ik snap je.
Ik ben gebeten door een kind. Het is een klein beetje open. Moet ik hier wat mee? Ik heb het schoongemaakt en nu een pleister erop. De huisartsenpraktijk is al dicht😅
Dat kind terug bijten!
Neuh, kan hoogstens een beetje gaan ontsteken met die vieze kleutermondjes maar ik verwacht niet dat je er dood aan gaat.
Ik hoop wel dat je het kind in kwestie hebt gezegd dat als hij het nog een keer doet dat je m dan een been amputeert/door sinterklaas laat meenemen naar Spanje
Oh ja een collega had het over een tetanus prik halen en mijn stagiaire zei dat een klasgenootje van haar ook gebeten was en dat was helemaal gaan ontsteken. En toen had haar huisarts ook gezegd dat ze een prik moest halen… Dus ik weet het niet zo goed. Denk dat het zelf ook wel meevalt.
@anon94840299 you never know. Zo gedragen ze zich soms wel