Wat je even kwijt wilt #9

Hahaha ik vind ineens een foto terug die ik in elkaar gefotosoept heb voor iemand op het egf.

Samenvatting

29 likes

Ik wil dat mijn h&m bestelling z.s.m. binnenkomt, maarja h&m kennede is dat pas na 5 werkdagen ipv 2-3 zoals op de site staat…
Hahaha ik ben echt vet ongeduldig met zulk soort dingen altijd :sweat_smile:

1 like

Als je nu opgeleidt bent als seh verpleegkundige heb je het echt alle ruimte om te onderhandelen. Volgens mij bieden ze echt flinke bonussen aan.

Gezien de korting heb ik met ook maar besteld.

1 like

Geschorst!? Wtf. Waarom.

omg toen ik bestelde was er nog geen korting :frowning:

Jawel toch? Staat er boven tot vanavond 00:00u vanwege een storing dit weekend? Is 20%

Ik had zondag al besteld, maar ik herinner me net pas weer dat er toen idd korting was. Alleen ik had iets van 34,95 en kon verder geen leuke kleding vinden dus ik had die korting niet gekregen. Geldt pas vanaf 40 euro

1 like

Ze heeft te weinig trollen gevangen deze maand. En ja ze moet haar targets wel halen.

Nee ik denk dat ze een ban heeft aangevraagd zodat ze zich op iets anders kan focussen ofzo.

13 likes

Wat een trut. Ik wilde m’n ei even kwijt en had na lang nadenken besloten dat zij geschikt was en nu is ze er niet eens en zit ik nog steeds hier met m’n ei :sob:

1 like

Ahhh ik ga overmorgen naar m’n Zweedse militair en ik begin echt nerveus te worden. Wat als ik m niet meer aantrekkelijk vind? Of als hij mij niet meer aantrekkelijk vindt? Of dat het heel awkward wordt of dat ik toch geen seks wil of dat ik m in z’n slaap wil stikken omdat ie snurkt? Of dat hij mij te lijf wil gaan met z’n rifle omdat ie m’n exquisiete gevoel voor humor niet snapt. Zoveel mogelijkheden voor escalatie en teleurstelling.

2 likes

Lukt het je dat ei nog 2 dagen in te houden of heb je het dan inmiddels uitgebroed?

Mijn broer heeft sinds kort Facebook, en ik zie nu pas hoeveel woest aantrekkelijke vrienden hij heeft. Pffffffff. Zit stiekem te twijfelen of ik er wat over ga zeggen tegen mijn broer, maar denk niet dat dat goed gaat hahaha

16 likes

HAhahaha super, bedankt. Met deze raad ga ik hef zeker redden!

1 like

Ugh ik ben vanaf vanochtend 6.45 tot nu (23.00) weggeweest van huis, dus keek er echt naar uit om lekker de dag van me af te spoelen en te Netflixen in bed tot ik in slaap zou vallen. Maar ik kwam thuis en nu zijn er onverwachts 4 vrienden van mn vriend langsgekomen om bier te drinken en normaal vind ik dat echt niet erg maar nu heb ik daar ZO geen zin in.

We wonen ook in een vrij klein appartement met de ingang van de douche bij de keuken, waar nu tijdelijk even geen deur voor zit. Dus ik kan me ook niet even terugtrekken en meestal gaan ze bij zulke avonden pas 1.30 ofzo weer naar hun eigen huis😅

Stom. Wou gewoon even klagen

2 likes

Ik zag vandaag om 12u een meid in mijn lecture een fles witte wijn uit haar tas halen, hem open schroeven en een flinke slok nemen.

Het is weer eens examen tijd jongens

47 likes

Een gezelschapsspel?

1 like

Late reactie maar met @Juuldie eens! Ben ook alleen geweest en vond het alleen maar zo fijn en relaxt en leuk. En inderdaad geen moment onveilig gevoeld. Ik zou het zeker doen!

2 likes

Ik heb iets gezien wat ik voor mijn verjaardag wil maar ik vind het zelf nogal prijzig. Vind het alleen ook zo gek om voor te stellen om mee te betalen.

Hahhaa misschien was het meer om een statement te maken? Van 1 slok wijn voel je toch ook niks?