Haha nu zien jullie mij als mango
Ik heb vandaag eerste werkdag gehad, en hoewel het wat veel was is het zo fijn om nuttig bezig te zijn. Nu ga ik ook meer genieten van vrije dagen (had eerst wat doelloze vrije dagen en voelde me vooral nutteloos)
Bij bekende mensen die ik niet ken (zoals jouw afbeelding) denk ik ook eerder dat het de mensen erachter echt zijn, want dan zou het in principe gewoon kunnen in mijn hoofd dan. Dus please be real, hoe fantastisch zou dat zijn.
Ik krijg veel geld terug van de belasting en nu zit ik ieder moment te kijken of het al op mijn rekening staat.
Ik wilde naar New York maar ik durf niet alleenâŠ
Of âik meld het bij de baasâ. Nee, zonder grappen, ben je niet bang voor je toekomst bij het bedrijf daar? Het is geen reden voor ontslag op staande voet, maar er zijn zat arbeidsovereenkomsten door ontbonden.
Bij mij mag het!
You can do it! Ik wil volgend jaar ook en dan alleen. Voornamelijk om egoistische redenen. Ik wil niet doen wat een ander wilt en ik wil niet wachten. Tuurlijk is het eng maar ook heel tof. Zet het geld anders opzij zodat je er misschien iets anders leuks mee kunt doen voor jezelf.
Nja het artikel was waar ik er voor het eerst erover las, maar er zijn hele documentaires enzo ook over. Is dus wel echt gegrond en niet een soort conspiracy theorie. Maar het dilemma is misschien al opgelost want ik lijk echt ziek te worden Hoef ik ook niet te liegen, al was ik liever niet ziek!
Ben jij dat? You are hot!
Wow ik had de stethoscoop helemaal niet gezien! Ik ga switchen van huisarts!!
Eerste keer!! Niet allemaal gelukt, maar wel heel leuk om te doen!
Heb je de big pen gezien in zn borstzakje haha.
Ziet er echt goed uit! Zo veel zin in sushi nu. Eet smakelijk!
Mijn ouders hebben dit omdat ze ook ergens wonen waar ze slecht gewoon internet hebben. Het werkt voor hen heel goed. De dongel hangt aan een modem en door middel van een aantal routers hebben ze gewoon overal wifi dus dat is ook chill.
kan dat niet uit zichzelf gebeuren? net zoals stoppen die doorslaan? of geef ik nou een dom voorbeeld haha
ik heb inderdaad de hele dag door zoân betweterige kop
ben ik blond zoals mijn plaatje?
(de mensen die het ooit misschien hebben gezien, niks zegge he)
- ja
- nee
0 stemmers
He dat is toevallig, ik ook!
Hahaha itâs all in the details