Dit stelt me dan wel gerust ofzo. Dat ik toch niet mega heb gefaald.
@EllaFitzgerald
Het is sowieso nooit te laat he!
Dit stelt me dan wel gerust ofzo. Dat ik toch niet mega heb gefaald.
@EllaFitzgerald
Het is sowieso nooit te laat he!
On the upside: die prestigieuze universiteiten zitten ook vol met rijkeluiskindjes. Wel heel slimme rijkeluiskindjes natuurlijk, maar allicht nóg veel meer een bubbel dan mijn Nederlandse universiteit.
Mooi, dat was de bedoeling
Dus dan neem ik geen hamburger. Komt er iemand tegenover mij zitten met een hamburger.
Oke is goed universeā¦
Oh zo leuk! Ik vind het daar echt geweldig rond de kerst periode! Hoe alles versierd is en de hele sfeer die er dan hangt. Ook al is het nog ver weg, alvast veel plezier haha.
DIE MEID AT HAAR HAMBURGER OP VOOR MIJN NEUS EN IS NU ERGENS ANDERS GAAN ZITTEN.
DAT IS NIET OKE.
Fuck hamburgers, die dingen zijn ranzig
Niet waar. Hamburgers zijn life.
Chocolade mag altijd en chocladeletters ook, want letters zijn belangrijk en chocolade ook. Dus
Leer van mijn fouten. Bestel mc donalds.
Ik zit in de bieb te studeren maar eigenlijk zit ik dus op dit forum en een beetje online rond te klooien. Merk wel dat dit voor de meeste mensen hier geldt⦠Superdruk hier maar weinigen die echt productief bezig lijken te zijn⦠Ik weet niet of ik daar blij om moet zijn want ik ben niet de enige of depri omdat we allemaal zulke losers zijn.
Hoe heten die planners die een tijdje populair waren hier?
Ze waren er ook in het mint⦠Er was destijds een korting waardoor veel meiden gingen bestellen
Ah ik heb een half jaar via een uitwisseling in Amerika op een redelijk prestigieuze uni gezeten en ik kan zeggen: je mist niets. Was echt heel heel erg teleurgesteld in het niveau, en miste ook heel erg de open sfeer die je in Nederland vaak op de uni hebt. We hebben het hier zo slecht nog niet!
Nee! Ik dacht plotseling aan Passion Planner maar not sure yet
Pff ik heb het een beetje moeilijk de laatste tijd en ik denk altijd dat ik nergens last van heb, maar op gegeven moment gaat het zich dan lichamelijk uiten. Hele dag al hartkloppingen en stond net op het station en kreeg opeens zoān gevoel alsof alles nep was en ik naar mezelf in een film keek ofzo En mān gezicht, handen en voeten gingen helemaal tintelen. Gelukkig ben ik nu thuis. Ik denk dat ik de rest van de avond op de bank ga liggen met dekens, thee en koekjes.
We gingen er allebei gewoon van uit dat sommige dingen duidelijk waren voor de ander, waar ze dat niet waren. Thanks dat je er nog even op terugkwam!
Ik heb trouwens ineens zin in oliebollen, of beter nog berliner bollen en dan die met room erin niet jam.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik haat tv shows waarin iemand super onnodig doodgaat! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Had je inmiddels al gedate?
Ik krijg net een berichtje dat een familielid aan mijn vaders kant van de familie is overleden. Het ging al best wel lang niet goed, maar is toch altijd even schrikken. Nu weet ik alleen echt niet wat ik moet doen of zeggen want met die kant van mijn familie heb ik (bewust) al best wel lang geen contact meer⦠het voelt dan ook een beetje schijnheilig om wel naar de uitvaart te gaan?