Wat je even kwijt wilt #9

heb je droogshampoo (of anders talkpoeder) in huis? 2 sec werk, met minder vet haar naar je rokende schoonmoeder en bij thuiskomst je haren wassen?

4 likes

Je hebt bij zes uur gewoon recht op een half uur pauze

1 like

@L.C.

Hij wil het me cadeau doen. Heb het toch maar gevraagd en uitgelegd. Ik ga gewoon met een heel leuk cadeau voor zijn verjaardag komen. :grin:

6 likes

Ik ben net gevraagd of ik bodypaint model wil worden. Dit is denk ik echt het meest rare en grappigste wat er ooit aan mij gevraagd is

13 likes

Misschien heb ik het gemist of wil je het niet delen, maar wat is dat fantastische cadeau wat je gevraagd heb ?:grin::grin:

Ah het was vast niet je bedoeling om dit te typen in een reactie naar mij, maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen. Misschien heb ik het gemist, maar hoe komt het dat je pijn hebt? Huilen kan opluchten, het is helemaal niet erg om je even te laten gaan, ook niet als het in de trein is. Ze hebben er vast geen spijt van dat ze je hebben aangenomen, je kiest zelf ook niet voor pijn en ze zullen echt wel zien dat je enorm je best doet om je werk alsnog zo goed mogelijk te doen. Als je baas kritisch is op je werk, dan zal ze dat vanuit haar professionele houding doen, maar dat ze vraagt of ze even mee zou lopen naar de halte geeft denk ik wel aan dat ze ook om je geeft als persoon. Sterkte

1 like

Spill the tea :frog:

@anon98052296 jij postte v/d week ergens dat je ASN niet zo chill vindt, waarom niet?

Vergeleken met een ING of Rabo lopen ze gewoon heel erg achter. Je hebt dit gekke apparaatje, de app is niet heel fris en handig, mobiel betalen of met een code betalen als je op de computer iets besteld kan niet. Gewoon als bank zijn ze wel prima hoor maar ik vind technologie heel leuk en ik mis dat wel.

2 likes

Ah ok!! Dank! Ik had net een overstap aangevraagd namelijk. Maar nog niet in gebruik. Maar ik ben zelf ontzettend a-technisch (en ik vind Rabobank ook ouderswets en dat heb ik nu) en apps enzo gebruik ik niet omdat ik slordig ben en m’n telefoons vaak kwijtraak, stuk maak of laat jatten

Dus ik ben gerustgesteld :grinning:

1 like

Ik vind de website en app van rabobank makkelijker en duidelijker! Maar ik hoop wel dat je er snel uitkomt en anders kun je me altijd een berichtje sturen :slight_smile: ik heb asn nu bijna een jaar geloof ik en ik ben nu pas bezig met al mn automatische incasso’s enzo overzetten omdat ik daar nooit echt zin in had haha.

1 like

Ik had het niet gedeeld en het is ook niet heel spannend hoor haha. Een tas!

1 like

Braaf

1 like

Sterkte! Je baas snapt het heus wel dat het even iets minder ging als je zo pijn hebt!

1 like

Mocht je wel bij een duurzame bank willen blijven (Ik heb zelf geen ervaring met Bunq), bij triodos kun je wel gewoon mobiel betalen of bij online bestelling door het fotograferen van een QR-code. Ik heb ook wel een apparaatje, maar heb zelf ingesteld dat die alleen nodig is bij grote bedragen (of als mijn telefoon leeg/stuk is bijvoorbeeld haha).

2 likes

Ik zou dat echt niet accepteren :disappointed_relieved: je kunt toch niet zonder pil? Ik heb net al ruzie gemaakt omdat ik maar 2 strippen kreeg en ze als advies gaf om hem niet door te slikken :sweat_smile:

Ik vind de ASN app juist precies vergelijkbaar met die van ING. Gewoon heel goed. Betalen mer QR kan ook gewoon!
Oh en de spaarpotjes zijn fijn.
@anon53054661

3 likes

Ik weet niet zo goed wat zij er aan kan doen? Als ze ze niet heeft kan ze niet geven toch.

8 likes

Misschien heb ik me er nog niet goed genoeg in verdiept, want ik heb geen idee hoe die twee dingen moeten :sweat_smile: vind t allemaal erg ingewikkeld ogen

Ik heb me ingeschreven bij een nieuwe huisarts. Weet niet of ik nu gewoon kan bellen eigenlijk, zonder dat ik daar langs moet. Daar heb ik even helemaal geen zin in namelijk.

Oh wacht telefonisch spreekuur is een optie natuurlijk.