Als je de app op je telefoon hebt Kun je mobiel betalen. Ik gebruik dat rode apparaatje nooit.
Bij ASN kun je mobiel betalen. Tenminste op mijn iPhone wel (zelfs met vingerafdruk). Dat apparaatje gebruik ik alleen bij grotere betalingen ivm veiligheid.
Ja ik heb de app! Gebruik internetbankieren nooit eigenlijk
Oh nou dan moet ik eens op onderzoek uit in de app
Vingerafdruk staat onder instellingen en overboeken en inloggen. Ik vind asn juist heel fijn hierin. Ik heb ook een rekening bij Triodos en daar heb ik alleen een code.
Jeetje, heel naar
Woon je daar alleen? Zijn er mensen in je buurt waar je heen kunt mocht je hem zien?
Kan het zijn dat als je een goedkoop horloge draagt (nep zilver) dat dat een beetje blauw/groene waas achter laat die pas iets later zichtbaar wordt?
Nee, de kapster vroeg ook al of ik met kinderen werkte maar heb echt nooit iets te maken met kinderen. De moeder van mn vriend had laatst ook luizen en heb een nachtje in hun huis geslapen, maar lijkt me niet dat ze dan gelijk op mijn hoofd lopen. En thanks voor de conditioner tip, was het inderdaad alleen maar met luizenshampoo dus ga dit nu eens proberen!
Hebben ze meerdere filialen? dan zou ik bijv. vragen of ze in een ander filiaal nog een strip voor jou hebben oid.
Jaaaa <3 Ik ben aangenomen bij mijn lievelingswinkel! Ik had het echt niet verwacht want de proefshift ging niet helemaal zoals ik wilde, dus ik ben echt heel blij!
Ik heb vandaag kei hard gewerkt om alle social media content af te krijgen tot volgende week zondag. Alle teksten geschreven en foto’s/video’s bewerkt. En ik ben trots dat het is gelukt.
We lopen echt al wéken steeds achter en nu eindelijk eens voor, vandaag was een goede dag!
Soms heb ik echt spijt dat ik niet zo erg mijn best heb gedaan dat ik nu op Cambridge ofzo rechten studeer maar aan de andere kant: dan had ik dus al vanaf mijn 16e of eerder moeten weten dat ik dat wilde en er vol voor moeten gaan en ik denk dat bijna niemand in Nederland dat doet want zo worden wij helemaal niet opgevoed. Dus het is eigenlijk niet eens echt spijt maar gewoon wel jammer ofzo?
*ik bedoel trouwens niet dat het me per se zou lukken maar ik zou t geprobeerd willen hebben.
en @anon98052296 bedankt allebei!
Ik heb de spaarpotjes opgezocht haha en lijkt me idd handig. Nu heb ik ingesteld dat ik wekelijks 25 euro overschrijf van m’n betaalrekening naar spaarrekening, maar lijkt me idd ook wel fijn om dat een beetje te kunnen categoriseren!
Ik heb dit ook wel eens. Maar ik kan daar echt best wel down van worden, het gevoel dat ik niet alles uit mezelf gehaald heb. Terwijl ik helemaal niet weet of het wel haalbaar was geweest, maar ik heb soms toch het idee dat ik gefaald heb door een soort algeheel gebrek aan focus.
Dikke knuffel! Kun je je kindjes even knuffelen? Dan voel je je hopelijk wat beter. Morgen weer n nieuwe dag
Ik ga vlak voor kerst waarschijnlijk naar disneyland met mijn vriend
Ik loop dagelijks langs 2 maccies en ik heb maar 2x iets gehaald. Ik verdien een lintje of iets.
Herkenbaar. Ik werd trouwens op de basisschool en de middelbare school allebei keihard gepest omdat ik mijn best deed op school, en nu honderd jaar later heb ik er spijt van dat ik me heb laten beïnvloeden. Maar ik was een kind, een onzeker kind, ik was helemaal niet bestand tegen dat effect. Heel jammer
Oh huh, dat was inderdaad niet de bedoeling Maar dankjewel voor je lieve reactie! Ik heb nu sinds anderhalve maand veel buik en rugpijn, en ze zijn nu zo ver dat het ‘iets met m’n maag’ is. Ik kan volgende week terecht bij de MDL arts dus dan komen ze er hopelijk achter wat er aan de hand is.
Je berichtje was heel fijn om te lezen, werkt wel om weer even te relativeren, dus dankjewel ️
@Delos jij ook bedankt voor je reactie! ️