Kijkt iemand Holland-België op rtl4? Wat is die Gwen van Poorten een partij irritant. Te schreeuwerig aanwezig zeg. Met d’r snackqueen. Dacht et ff nie hoor.
@floreales en misschien een nuttige tip; ik heb een poos lang een dagboek bij gehouden voor de behandeling waarin ik invulde wat ik allemaal deed op een dag, hoe ik me voelde en welk cijfer ik gaf aan de dag! En merkte dat ik me helemaal niet beter voelde door zo moe afspraken te plannen, gaf veel inzicht en hielp om een balans te zoeken! En heb veel “g-schema’s” ingevuld voor die situaties, hielp heel erg om een m’n gedachten te ordenen!
Oeps kom er nu achter dat ik geen avondeten op heb. Ben ook niet aan mn chocolade begonnen (geen idee waarom niet eigenlijk), maar nu heb ik dus honger…
Dan zou ik toch kijken naar een fiets met versnellingen en een dichte kettingkast. Heb je veel minder onderhoud.
Thanks @Hettie en @instantramen!
Die open kettingkast was mij inderdaad ook opgevallen, maar was dus clueless wat voor invloed dat heeft
Ugh heb net zo een “hoeveel planeten heb jij nodig” test ingevuld en erger me zo aan bepaalde vragen. “Hoeveel voedsel dat je consumeert is lokaal geproduceerd”. Hoe kunnen mensen ooit bewuste keuzes gaan maken en duurzamer leven als al die testen impliceren dat dat soort voedsel duurzamer zou zijn. Get your facts together en vraag dat soort vragen niet meer want het zegt niets, stomme tests. De frustratie zit hoog.
Heb dus een kwartier geleden mijn tanden gepoetst dus dan vind ik alles vies smaken
First world problems dit hee
Een kettingkast beschermt de onderdelen dus zullen ze minder snel vies worden of roesten. Zou idd voor een goede tweedehands fiets kijken. Voor 200€ heb je best al een aardig model.
Ik vind niet dat je overdrijft, want ik zou dat ook niet zo leuk vinden, maar tegelijk ben ik ook iemand die daar zelf ook weer niet over zou nadenken als ik de wijn gekregen had. Maar ik denk dat ik dan niet specifiek zou sturen van ‘we drinken je wijn’
Hahah dankje
Ik bewaar m wel tot morgen, kan ik er extra van genieten
Zat in ontkenningsmodus, want aesthetic >
Ja, ik snap je ook wel hoor! Ik denk dat ik misschien dan nog wel eens zou noemen dat we de volgende fles wijn wel samen opdrinken oid
Op mijn Huawei staan ze bij Galerij > Albums > Overige
Heb ja gestemd maar bedoel het niet gemeen, meer in de zin van, snap dat je het niet leuk vind maar ik zou ook zo’n domme vriendin zijn die denkt ‘wat lief, thanks, die breek ik een keer aan wanneer het er een goede gelegenheid is.’
Huh, wat gek hahah en irritant!
Iemand wel eens bij Satebar geweest? Zit op enkele stations volgens mij. Echt zelden zo vies eten ergens gekregen.
Woon jij bij mij in de straat 0😂
Ik ken er geen denk ik?