Wat je even kwijt wilt #9

Nope, krijg deze melding. Opslaan gaat ook niet :pensive:
Oh en ik heb genoeg borden, dus die melding klopt ook niet haha.

Ik heb een best leuke knul gematcht op Tinder, maar het gesprek loopt steeds dood en ik weet echt niet zo goed wat eraan te doen. Maar een date voorstellen om elkaar te zien vind ik ook doodeng hahaha. Help.

3 likes

Ik vind die Engelse chicks zo bijzonder haha. Zoveel make up, korte rokjes terwijl het hier 10 graden is :woman_shrugging: daarnet flikkerde een meisje met stoel en al op de grond :joy:

13 likes

Het lijkt me wel een gigantische stap om dat tijdens je spelerscarrière te doen. Erna eigenlijk ook. Ik weet van een Nederlandse club dat ze totaal niet staan te springen om aandacht te vragen voor onderwerpen als homoseksualiteit. Kan niet echt vertellen in welk opzicht zonder te klikken, maar vind het wel heel hypocriet dat ze met deze actie meedoen

2 likes

78 likes

Morgen gaan we terug naar huis maar eigenlijk wil ik helemaal niet weg hier!! Maar ook weer wel want ik mis m’n kat :crying_cat_face:

1 like

Wat supervet! Geniet ervan, super cool dat je dit doet!!!

1 like

okee m’n ex is op een verjaardag en z’n vrienden hebben me net via zijn telefoon gevideobeld :face_with_raised_eyebrow: en ik zit serieus in m’n pyjama in bed zonder make up chips te vreten dus iedereen zag dat en m’n ex zwaaide naar me echt gooi me maar weer weg

5 likes

Pff ik erger mij weer eens aan huisgenoten. Lawaaischoppers.

ahaha ja ik was even vergeten dat hij op die verjaardag was dus was niet in me opgekomen, en het was de 2e keer achter elkaar dat ze belden en de 1e keer dacht ik dat het een foutje was dus vandaar :joy: :sweat_smile:

1 like

Assessment is af. Durf hem alleen nu nog niet te uploaden voor de beoordelers haha

3 likes

Zo’n fijne avond gehad. Even een avondje met mensen die dingen écht snappen, ook wel eens prettig :slight_smile:
Jooo welterusten!

4 likes

Ik voelde me zo beroerd vandaag dat ik overdag heel veel in bed heb gelegen en geslapen. Nu ben ik natuurlijk klaarwakker :woman_shrugging:

Note to self
Minder tinderen, anders sta je opeens met drie tindermatches in een café en nog een exdate
:frowning:

32 likes

Hahaha dat is nu wel steeds mijn angst ja, nu ik sinds deze zomer actief ben op de dating markt :tired_face:

1 like

Hele nacht onrustig en nu nog steeds wakker. Ik geniet van de zwangerschap maar in principe zou ik nu wel even willen slapen, lichaam :sob:

Waarom ga ik ook alweer 42 km wandelen. Spijt zoveel spijt

4 likes

Wajooo @fifo ik heb met je te doen :grimacing: succes!!

Ik moet zo werken maar lag er gisteren laat in want wijn na lange werkdag en ik werd vannacht 4 uur alweer wakker. Wordt leuk vandaag, moet tot 8 vanavond :unamused: morgen 1 dagje weekend jeujj

1 like

Ik heb gedroomd dat Mn nieuwe fiets twv €1000 was gejat en Mn moeder net was bevallen van twee kiwi’s :joy::joy::joy: Mn moeder nog helemaal bezweet van de bevalling van haar kiwitweeling en ik: ja maar maaaaam! Mijn fiets is gestolen!

Waar her vandaan komt: werk met fietsen. Twee weken geleden zelf bevallen. Er liggen twee kiwi’s op Mn nachtkastje.

30 likes

Oh fuck ik vergeet helemaal de andere route naar de sportschool te fietsen. Word ik straks weer gevallen door zo’n beest … update volgt :sob:

Update: thank the lord. Ze zaten achter een hek. Ik had nog een foto gemaakt maar door m’n enorm hoge (bange) snelheid istie wazig :joy:

4 likes