Ik heb het ook gezien… zo triest!
Ik ben nog niet super lang uit huis (2 jaar geleden) en ging tot zo’n maand geleden eigenlijk nog elk weekend terug, woon nu praktisch samen met m’n vriend. Ik kom uit een heel hecht, warm gezin en heb het ook heel gezellig met m’n vriend, maar altijd als ik even bij of met m’n ouders ben geweest voel ik me toch even een beetje verdrietig als ik weer wegga? Vind het zo suf van mezelf want weet dat ik na een paar dagen met ze wel ergernissen zou krijgen hahah
Vandaag gezellig dagje erop uit geweest met m’n moeder, naar wat musea en samen geluncht. En voel nu toch een beetje heimwee achtig iets
Hoe moet Sem anders specialer zijn dan alle andere Sems op de vrije school?!
Leuk! Waarheen?
Ben op business trip en al vanaf 5.30 al wakker. Lig nu eindelijk in mijn hotelbed nog een beetje te forummen <3
Oh jee
sterkte! 
Nouja, er zijn wel een aantal dingen die je kan doen, o.a. een klas overslaan en extra uitdaging of begeleiding bieden en daar is vaak wel een labeltje/IQ-test voor nodig, helaas. Ik ben op m’n 10e getest om daarna met de school uit te zoeken wat de mogelijkheden waren. Testen aan 3 of 4 jaar oud is inderdaad wel extreem, dat lijkt mij ook helemaal niet goed te testen.
Ik heb in mijn nagel gesneden waardoor ik geen nagellak op kan/durf.
Ziet er gek uit die negen zwarte nagels en één met een grote scheur.
Mijn macbook is op zo’n kut manier stuk
Echt álles doet het, behalve het schermlicht. Dus als je met een lampje in dat apple logo schijnt zie je een klein gedeelte van mn scherm het gewoon doen. Zit nu gelijk ook veel minder op het forum hierdoor, en godver heb ook helemaal geen geld om het te laten maken. Even een jankmomentje kwijt willen hier dus
Mn broertje valt altijd binnen no time in slaap als hij zijn hoofd op zijn kussen legt. Teach me master
Bij mij duurt het vaak een eeuwigheid
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik hoop dat je een leuke dag gaat hebben!
Aw ja dit heb ik ook altijd, alhoewel ik niet helemaal het huis uit ben haha. Voel me altijd sad als ik wegga, toch een soort van afscheid nemen van het “fijn vertrouwde”. Ik moest eerst ook altijd huilen haha, maar dat had waarschijnlijk ook met andere dingen te maken
Ik heb 1x in de zoveel weken ofzo een mini bultje onder mijn tong wat pijn doet en ik weet niet zo goed waarom? Ik dacht mss komt het omdat ik niet zoveel groente enz eet maar kan dat wel? :S Als ik Google op aften dan zie ik allemaal dingen die er erger uit zien dan dat mini bultje wat ik heb.
Hoe ziet dat bultje eruit ? Doet het zeer? Volgens mij kunnen zulke dingen wel komen door weinig groente/fruit te eten. Die aften op google zijn niet allemaal even realistisch. Als in er zijn ook kleine aften haha
Ja doet wel pijn, hoe het eruit ziet? Lastig maar ik zou zeggen het is niet groter dan een speldenknop (ja lekker duidelijk want die heb je in het groot en klein), ik moest ook zoeken waar de pijn vandaan kwam haha.
En is het wit met rood eromheen? Klinkt wel als een aftje in mijn oren. Maar ben geen dokter of iets, alleen eigen ervaring.