Fijn dat je nu thuis lekker kunt ontspannen! Mocht je veel koffie/thee/cola drinken is het misschien een idee om even te minderen, caffeïne kan die gevoelens versterken (hartkloppingen, tintelingen). Hoop dat je het binnenkort wat rustiger krijgt en de stress wat kan zakken. (wil je trouwens niet de les lezen ofzo hoor ik bedoel het behulpzaam)
Ja die ene is Marokkaans he
Sorry maar mag ik het gek vinden dat Ronnie Flex een keigrote tattoo heeft van Anne Frank? Wtf
Hun paspoort?
Ik ga ervan uit dat dit geen waardeloze grap wordt en dat je niet wil provoceren, dus ik ben benieuwd naar de reden van je post.
Eind november, 5 weken ongeveer nog! Dus ga langzaamaan opruimen, wat een mens kan verzamelen in 4 jaar man jeeeeezus hahaha
In dat programma 3Onderzoekt: Haat volgen ze een ‘patriot’ (lees: een man die een redelijk? intense haat jegens moslims en de Islam in het algemeen voelt) en die vroeg dit aan de presentator. Er volgde een verhaal dat als de Marokkaanse verkrachter niet in Nederland had mogen wonen dit een verkrachtingsslachtoffer gescheeld zou hebben.
Dit was een vraag wat werd gevraagd op tv bij 3onderzoekt aan een man en die kon wel een verschil vinden. Ik stond versteld van de vraag en zijn antwoord. @HvO @Panthera @lijnewiets
@Bubbless
Haha sorry wilde niemand laten schrikken. Maar deze reacties die ik hier zie is precies wat ik dacht.
@Panthera @Kuidaore ah oke thanks. Bizar idd hoe sommige mensen denken. Ga morgen eens kijken of ik dat programma terug kan kijken!
Hahah jongens dit programma de tering
Ik heb een collega geïndoctrineerd met ff taal. Ik zei een keer tegen hem: waarom moet je cavia nou weer doder zijn dan de mijne? En pas kwam hij weer met zoiets en toen zei hij uit zichzelf er achteraan: maar nu doe ik weer alsof mijn cavia doder is he? Juist vriend, goed opgepakt . Ik was best trots
Blijf in plank-city! Cannot leave it hahahahah maar schrijf me weer in bij m’n ouders in het kloosterdorp
Kijkt iemand the haunting of hill house?
Is in het Series en Netflix topic al regelmatig voorbij gekomen: Series & Netflix
Zelf nog niet aan begonnen, staat voor dit weekend (overdag) op de planning, geloof niet dat ik het 's avonds moet kijken
Ik zat oude schoolfoto’s terug te kijken en ik zag echt een verschil in mijn uitstraling toen ik gepest werd en toen ik niet meer gepest werd. In de jaren dat ik gepest werd stond ik echt heel ineengedoken en somber op foto’s, daarna straalde ik gewoon en kon je aan mijn gezicht zien dat ik eindelijk gelukkig was.
Ik wist helemaal niet dat dat zo goed zichtbaar was in mijn uitstraling en ik vind het echt mooi om zo’n verschil te zien.
Plank city?!?!
Ik heb vandaag m’n baas om een kilometervergoeding gevraagd en het ging verrassend soepel. Waarom heb ik dit niet eerder gedaan
Ik heb het ook gezien… zo triest!