Ah ik heb een half jaar via een uitwisseling in Amerika op een redelijk prestigieuze uni gezeten en ik kan zeggen: je mist niets. Was echt heel heel erg teleurgesteld in het niveau, en miste ook heel erg de open sfeer die je in Nederland vaak op de uni hebt. We hebben het hier zo slecht nog niet!
Nee! Ik dacht plotseling aan Passion Planner maar not sure yet
Pff ik heb het een beetje moeilijk de laatste tijd en ik denk altijd dat ik nergens last van heb, maar op gegeven moment gaat het zich dan lichamelijk uiten. Hele dag al hartkloppingen en stond net op het station en kreeg opeens zo’n gevoel alsof alles nep was en ik naar mezelf in een film keek ofzo En m’n gezicht, handen en voeten gingen helemaal tintelen. Gelukkig ben ik nu thuis. Ik denk dat ik de rest van de avond op de bank ga liggen met dekens, thee en koekjes.
We gingen er allebei gewoon van uit dat sommige dingen duidelijk waren voor de ander, waar ze dat niet waren. Thanks dat je er nog even op terugkwam!
Ik heb trouwens ineens zin in oliebollen, of beter nog berliner bollen en dan die met room erin niet jam.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik haat tv shows waarin iemand super onnodig doodgaat! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Had je inmiddels al gedate?
Ik krijg net een berichtje dat een familielid aan mijn vaders kant van de familie is overleden. Het ging al best wel lang niet goed, maar is toch altijd even schrikken. Nu weet ik alleen echt niet wat ik moet doen of zeggen want met die kant van mijn familie heb ik (bewust) al best wel lang geen contact meer… het voelt dan ook een beetje schijnheilig om wel naar de uitvaart te gaan?
Ik vraag me ook wel eens af wat en van me terecht zou zijn gekomen als ik op een andere middelbare school had gezeten. In Engeland kun je bijvoorbeeld naar Sixt Form (heel veel van de Engelse studytubers komen daar vandaan, daarom ken ik het). En dat niveau is echt zo ontiegelijk hoog? Als ik zie wat voor stof ze daar allemaal krijgen, dat is bijna vergelijkbaar met eerstejaars uni-stof hier.
Als jij graag van diegene afscheid wilt nemen dan moet je gaan. Het gaat om jou, niet om wat de familie daarvan vind.
Heeft iemand tips voor sehr pijnlijke voeten na een hele dag staan?
zitten
Omg het helpt.
Hier ben ik weer met een telefoon vraag🤭. Kan ik ergens instellen dat als in op het vergrendelscherm naar rechts swipe, ik geen camera meer krijg? Kan het nergens vinden bij de instellingen. Zie rode cirkel en pijltjes.
Ik word echt gek van de rugpijn. Elke zithouding doet pijn. Al de hele dag continu pijn. En ik wilde zo graag trainen vanavond
Volgens mij kan dat niet.
Het kan alleen door naar instellingen > algemeen > beperkingen te gaan. Moet je wachtwoord aanmaken voor beperkingen en dan de camera daar uit zetten (dat ie niet meer groen is). MAAR dan is je camera ook als je iPhone niet gelockt is niet beschikbaar, dus elke keer als je dan een foto wil maken moet je weer via instellingen de beperking uitzetten met je wachtwoord.
Dus tenzij je enorm veel moeite wil doen elke keer als je een foto maakt, nee dat kan niet.
En @HvO thanks! Niet echt een ideale optie inderdaad. Als je dan om wat voor reden dan ook snel een foto moet/wil maken kan dat ook weer niet. Jammer dat dat niet uit kan. Niet dat het nou een grote ramp is maar ik swipe kennelijk nogal vaak op mn vergrendelscherm.
Ik ga dit weekend de rol van de meest geweldige tante op mij nemen.
Wat is leuk om met haar te bakken?
Ze is zeven en gek op unicorns.