Wat je even kwijt wilt #9

Ik zag vandaag om 12u een meid in mijn lecture een fles witte wijn uit haar tas halen, hem open schroeven en een flinke slok nemen.

Het is weer eens examen tijd jongens

47 likes

Een gezelschapsspel?

1 like

Late reactie maar met @Juuldie eens! Ben ook alleen geweest en vond het alleen maar zo fijn en relaxt en leuk. En inderdaad geen moment onveilig gevoeld. Ik zou het zeker doen!

2 likes

Ik heb iets gezien wat ik voor mijn verjaardag wil maar ik vind het zelf nogal prijzig. Vind het alleen ook zo gek om voor te stellen om mee te betalen.

Hahhaa misschien was het meer om een statement te maken? Van 1 slok wijn voel je toch ook niks?

Ligt er ook een beetje aan aan wie je het wil vragen denk ik!

Mijn vriend! Vind het gewoon zo niet romantisch als ik dan mijn cadeau voor de helft zelf betaal. Het is niet astronomisch duur maar misschien vind hij het wel veel geld. Misschien toch maar even verder kijken.

Kan het niet zijn dat je bezoek hebt gehad die perongeluk een keer aan je schakelaars hebben gezeten? En dat het toeval is dat je lampen vandaag niet met je WiFi wilde connecten?

Ik heb ook een paar schakelaars die niet werken maar waar anderen wel aanzitten als ze de lamp proberen aan te zetten. Maar ik kom er zelf vaak pas weken later achter, omdat ik ze dus zelf nooit gebruik.

Ik sterf hier van de buikpijn, lig al een uur wakker. En ibuprofen lijkt niet te helpen maar heb nu een houding gevonden waarbij ik zo min mogelijk voel van de stralende pijn. Mn ervaring is dat het overdag minder is. Ik moet tot 12 werken.
Maar nu mn vraag
Mijn huisarts heeft griepprik dus daar kan ik vrijdag pas heen. Mag ik dan een andere huisarts bellen ofzo als het spoed is? Of moet ik tot vrijdag met zoā€™n heftige pijn blijven rondlopen?

Ik kan weer eens niet slapen. Heb net maar uitgebreid gedoucht en wat chocolade gegeten. Ook een beetje naar buiten gekeken. Het is donker, verder weinig te zien.

Tot zover het verslag van de nacht.

9 likes

Het is maar goed dat ik tot 12.30 hoef te werken.
Een wandelende zombie ziet er nog florisanter op dit tijdstip.
Middagdutje is in aantocht vandaag :sleepy::sleepy:

1 like

Als ik het zo lees (en je voorgaande berichten) zou ik meteen een vervangend huisarts bellen. Je hebt super veel pijn en kunt niet eens normaal liggen.

Ik denk dat je bij spoed altijd wel een vervanger kunt krijgen.

4 likes

Ik heb vannacht over mijn ex gedroomd. Het zit in mijn hoofd om hem te appen; spullen terug vragen etc. Maar ik durf niet, durf mijn whatsapp niet te openen haha. Hij had in mijn droom, net als ik nu denk, niet geappt ofzo. Ben er gelukkig niet verdrietig om. Dat is in ieder geval positief :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik ben zoooo moe. Gelukkig hoef ik alleen de ochtend te werken. Duik direct mn bed weer in

Mijn eigen Huisarts is gewoon open maar heeft geen plek, de vervanging zit altijd in de praktijk maar vlgs mij is vanwege de griepprik de hele praktijk dicht.
Tis ook zo stom want na anderhalf uur wakker liggen vannacht ben ik wakker geworden met 0 pijn. En dat is iedere x het verhaal.

Ik ben in april alleen gegaan en het was fantastisch!

Oke dan ga ik straks nog een x bellen. Maar ik voel me zo bezwaard dat ik echt pas na 1 kan langskomen. Want dan eis ik spoed maar ik kan echt niet weg op mn werk.

want blabla

Want ik neem ontslag op mn werk maar tot die tijd moet ik het uitzingen en nu helpen mn bazen me heel goed, veel ondersteuning. Maar ze hebben gezegd dat als ik weer ziek ben ze me niet meer gaan helpen en ik overleef het echt niet al die tijd zonder hun hulpā€¦

Ohh moet nog steeds wennen dat het ā€˜s ochtends weer zo donker is, maakt opstaan zo veel moeilijker :tired_face: In de zomer stond ik in 1 seconde naast mijn bedā€¦

4 likes

Huh hoe komt jouw apostrof gekruld en waarom staat hij de verkeerde kant op? Bij mij blijft ie recht: 's avondsā€¦ mysterieus.

5 likes

Ik voel je pijn trouwens haha. Al maakt een wake-uplight het wel veel beter!