Wat je even kwijt wilt #9

Ohh moet nog steeds wennen dat het ‘s ochtends weer zo donker is, maakt opstaan zo veel moeilijker :tired_face: In de zomer stond ik in 1 seconde naast mijn bed…

4 likes

Huh hoe komt jouw apostrof gekruld en waarom staat hij de verkeerde kant op? Bij mij blijft ie recht: 's avonds… mysterieus.

5 likes

Ik voel je pijn trouwens haha. Al maakt een wake-uplight het wel veel beter!

Meh niet zo geweldig geslapen.
Wil er toch een productieve dag van maken dus koffie is essentieel

En @Guacamole Wow dat is me echt nog nooit opgevallen. Nu ben ik benieuwd wat ik heb. S’avonds.
Misschien verschil tussen Android en Apple? Ik heb Apple. Apple’s :smirk:

1 like

Haha maar het gaat juist om die voor de ‘s’: 's avonds. Die ‘hoort’ naar links te buigen.

1 like

Wooww oké bij mij gaan ze dus wél krullen als je er twee gebruikt, maar als je er eentje gebruikt niet?

‘krul’

's avonds -> zonder krul.
Apple’s --> wel weer met haha.

4 likes

Ik zit al 15 minuten op kantoor in het donker want weet niet hoe het licht aan moet. Denderend.

14 likes

Voel me er zo rot over maar heb me net ziek moeten melden. Gister al de hele dag druk om gemaakt en mezelf overtuigd gewoon te gaan maar het gaat echt niet. Ik kruip gauw weer in bed.

Ohja. Het is nog vroeg hè :joy:
‘S avonds
Apple’s
‘Apple’
Test’
Ik krijg nooit een recht streepje.

2 likes

Beterschap! Zou me niet druk maken om het ziekmelden maar vooral je rust pakken nu!

1 like

Post ik hier gisteren nog een ethische vraag of ik me moet ziekmelden of niet (voor de herkenning wel even gewist), ben ik nu echt ziek. heb een of ander buik virusje ofzo. Het is pas kwart over 8 en ik ben al 8x naar de wc geweest :flushed:

Hahah wat een ontdekking op de vroege morgen!
‘Appels’
Apple’s
Apples’
Ook alleen maar gebogen :joy: En heb ook Apple haha. Of ligt het aan het toetsenbord dat je gebruikt?

1 like

Nee snap ik. De pijn is als ik bezig ben wel draaglijk maar wordt savonds en snachts veel erger. Nouja ik ga bellen en weer overleggen. Ik zie wel wat het wordt.

Hahahah. Ja die kon ik niet vinden.

Dus heb een projectgenoot gewhatsappt. Zat dat knopje verdorie beneden aan het eind van de gang. Niet logisch. Maar heb ligt dus ben blij :tada:

2 likes

Heb je de deur al helemaal open gezet? Dit werkte bij mij laatst toen ik op kantoor in een afgesloten kantoortje werkte, toen kwam m’n veel te leuke collega opeens binnen en deed de deur helemaal open, “zit je altijd in het donker?” Nou nee, ik weet gewoon niks :roll_eyes:

Was ook zo bang voor zo een reactie maar heb het op WhatsApp gevraagd. Enige vrouw in het team en weet niet hoe het licht aan moet, voelde me een downie.

Maar we hebben geen deuren in ons kantoor, zitten op een soort vide en je moet dus naar beneden, naar het einde van de gang en dan kan je het licht aan doen dus voel me minder dom nu hahah.

3 likes

Je vergeet de 's avonds! (Alleen daar zit ie recht)

Ik zit trouwens ook op Apple maar wel op een laptop. Misschien maakt dat ook nog uit?

Beterschap @Botsautobob en @Delos! Lekker rustig aan doen vandaag. En jij ook @Kusjessoldaat, hoop dat je de dag een beetje doorkomt!
/
Er kwam net een man uit de trein op z’n blote voeten? Ben nog steeds een beetje in de war.

2 likes

Dankjewel!

En huh, dat is nu toch vet koud? Op blote voeten. En de trein is vies :confused:

1 like