Wat je even kwijt wilt #9

Ik heb een tussendeadline vannacht maar ik ben het zoooo erg aan het uitstellen want het lukt me maar niet. Dus nu maar m’n favo Tussen Kunst en Kitsch kijken.

1 like

Heb echt zo’n hekel aan het woord sprokkelen, kom het net tegen op facebook en krijg er echt kotsneigingen van

3 likes

Oh wat tof! Ik denk dat ze het filmpje ook wel gezien heeft.

1 like

Ik heb aankomende vrijdag tot en met dinsdag vrij en ik ben er zoooo aan toe. Ga leuke dingen doen, uit eten, ADE, nagels laten doen. :raised_hands:t4:

7 likes

Ik heb al zoveel over die buikpijn gepost dat ik nu toch een update wil geven. Mn huisarts vond dat de pijn idd alleen in mn baarmoeder zat. Ze heeft een kweekje genomen en daarbij wordt op soas getest aangezien dat het meest verklaarbare is. Ik heb al gezegd dat het me stug lijkt want ik heb al bijna 8 jaar dezelfde vriend. Maarja ik snap ook dat dat eerst uitgesloten moet worden.
Ik krijg vrijdagmiddag de uitslag maar daarna is ze een week dicht. Ze had nog geen vervolg plannen voor als het geen soa is. Maar de uitslag vd kweek wordt ook naar de waarnemend arts gestuurd. Dus we zullen het zien :).
(ik ben ondertussen af en aan in blinde paniek van een ontsteking tot aan dat ze mn baarmoeder moeten verwijderen en ik nooit meer kinderen kan krijgen, lekker nuttig want bereik ik niks mee)

Ik vind het zo schijtirritant dat ADE elk jaar precies in een drukke kutperiode met uni valt, vlak voor de tentamens en onderzoeksdeadlines. Valt niet tegenaan te plannen :cry:

Nouja ik heb al 3,5 jaar een spiraal en al een paar maanden geen seks gehad dus dat lijkt me niet aan de orde. Maar mss toch uitsluiten? Maar het zal toch niet door de spiraal heen.

Ik ga op zoek naar een schoonmaker aangezien het me niet lukt om mijn huishouden op orde te houden. Wat is een redelijk uurtarief om te vragen? Ik woon niet super groot en is het raar om boodschappen te gaan doen als die persoon bezig is? Vraag me ook af wat normaal is om te verwachten en of het raar is te verwachten dat iemand ook de vaat meeneemt in het schoonmaken.

Misschien vinden jullie dit allemaal maar gekke vragen maar ik vraag het liever hier dan dat ik straks als een gieter afga en de persoon met wie ik in gesprek ga zich helemaal beledigd voelt.

Ik zou ze in ieder geval sterkte wensen met het verlies en verder zou ik doen wat goed voelt. Ondanks dat je misschien geen contact meer met die kant hebt.

1 like

Volgens mij zag ik vandaag iemand van het forum die ik op Instagram volg in Arnhem maar ik weet ff niet meer wie het nu ook alweer is hier :sweat_smile:

Het was rond 6 uur / half 7 vlakbij centraal station

Welke Starbucks bekers hebben jullie gezien?
Ik weet van Den Haag, Amsterdam, Rotterdam en Utrecht dat ze zeker bestaan.
Maar Groningen, Nijmegen en Arhnem schijnen ook te bestaan. Misschien nog meer?

Arnhem heb ik ook gezien.
Leiden geloof ik ook

1 like

Oehhh dan moet ik echt een trip gaan maken.

2 likes

Leiden is dichtbij! Wooooow!
Super tof.

Een vriendin van mij werkt als schoonmaakster, zij krijgt 12,50 per uur. Ik geloof dat 15 ook wel normaal is. Op de meeste adresjes zijn de mensen zelf niet thuis als zij daar schoonmaakt, maar ik zou gewoon doen wat je zelf prettig vindt. Via Helpling kan je trouwens ook kijken, ik geloof dat je dan het uurtarief ook direct al ziet.

Haha oeps! :stuck_out_tongue_winking_eye: Gezellig, ik ben daar ook vaak!

1 like

Ik heb zelf veel als schoonmaakster gewerkt, en ik zou zeggen vooral lekker boodschappen gaan doen, is alleen maar chill voor de schoonmaker. Ik had van bijna iedereen waar ik schoonmaakte een sleutel en maakte schoon als ze weg waren, veel relaxter voor iedereen. Bij mensen die thuis werkten vond ik het wel prima, die sloten zich op in hun werkkamer en daar kwam ik dan niet. Maar als je thuis niet echt iets te doen hebt zou ik het niet zo prettig vinden, vond het zelf altijd een beetje ongemakkelijk voelen om aan iemand z’n spullen te zitten terwijl die persoon soort van zit te kijken. Mensen waren trouwens de eerste keer wel altijd thuis hoor, en dan vertrouwden ze het wel en dan kreeg ik de sleutel.

Bij sommige mensen deed ik de afwas en bij anderen niet, net wat ze wilden en hoeveel tijd ik (over) had. Kan je gewoon vragen/overleggen.

Ik studeer nog en deed dit echt als bijbaantje, via Helpling. Volgens mij betaalden mijn klanten €15 per uur en daar kreeg ik dan ongeveer 12 van, maar ik weet dat er ook veel mensen wel wat meer vroegen. Hangt er denk ik best wel vanaf of het een bijbaantje is of dat je er van moet leven.

Ahhh dat is echt super tof! Overigens gaan die bekers nog voor veel geld weg.

Groningen is echt een flink stuk rijden dus moet het goed inplannen.

Oh dat is super lief! Dan heb ik het nog sneller.
Ik ga je pm’en.

Ik heb zelf voor max €13 gekozen (zwart) en je kunt gewoon een lijst met taken opstellen en overleggen met je sollicitanten of ze iets daarvan niet willen doen. Mijn schoonmaakster doet alles, maar bed verschonen lukt niet altijd met haar rug.